Przetargi.pl
Usługa kierowcy ambulansu Zespołu Ratownictwa Medycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim

Zespół Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim ogłasza przetarg

  • Adres: 11-100 Lidzbark Warmiński, ul.Kard. St. Wyszyńskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 897 672 561 , fax. 897 672 966
  • Data zamieszczenia: 2019-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim
    ul.Kard. St. Wyszyńskiego 37
    11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 897 672 561, fax. 897 672 966
    REGON: 30845900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozlw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa kierowcy ambulansu Zespołu Ratownictwa Medycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest całodobowe świadczenie usługi kierowcy pojazdu uprzywilejowanego – ambulansu Zespołu Ratownictwa Medycznego typu podstawowego oraz pozostawanie w gotowości do realizacji tych usług. 2. Zamawiający posiada trzy Zespoły Ratownictwa Medycznego /ZRM/ z miejscem stacjonowania w: - ul. Olsztyńska 8, Lidzbark Warmiński - ul. Mickiewicza 13, Orneta 3.Miejscem wykonywania usług będących przedmiotem postępowania jest rejon operacyjny określony dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim /ZOZ/ w Planie działania Państwowego Ratownictwa Medycznego dla Województwa Warmińsko Mazurskiego. 4.Świadczenie usługi kierowcy odbywać się będzie specjalistycznymi środkami transportu sanitarnego (ambulanse) będącymi własnością Zamawiającego. 5.Zamawiający wymaga dostępności świadczenia usług w każdy dzień tygodnia, w tym soboty, niedziele, święta i inne dni ustawowo wolne od pracy w systemie całodobowym. Usługi będą świadczone w systemie dwunastogodzinnym, z możliwością wydłużenia za zgodą Wykonawcy i Zamawiającego do 24 godz. Usługi będą świadczone na podstawie ustalonego comiesięcznie uzgodnionego między Wykonawca a Zamawiającym harmonogramu świadczenia usług. 6.Usługa kierowcy ambulansu ZRM obejmuje w szczególności: 1) Kierowanie ambulansem ZRM, 2) Pozostawanie w gotowości do realizacji usługi, 3) Dokonywanie na bieżąco: kontroli stanu pojazdu, 4) Konserwację oraz utrzymywanie czystości i porządku w pojazdach, miejscu garażowania oraz pomieszczeniach przeznaczonych dla kierowców, 5) Współdziałanie z członkami ZRM podczas świadczenia usługi, w tym podczas prowadzenia akcji ratunkowej, 6) Logowanie się w systemie SWD wybierając zespół oraz pełnioną funkcję, 7)Przed rozpoczęciem świadczenia usług sprawdzanie łączności radiowej i przekazywanie dyspozytorowi medycznemu stanu funkcjonowania systemu powiadamiania, 8)Przed rozpoczęciem / zakończeniem świadczenia usług przyjęcie / przekazanie informacji o dotychczasowym przebiegu realizacji usług od kierowcy kończącego / rozpoczynającego świadczenie usługi, ze szczególnym uwzględnieniem dokumentów, stanu technicznego i wyposażenia ambulansu. 9) Prowadzenie dokumentacji eksploatacji pojazdu w formie karty pojazdu oraz dokumentacji wykonywania usługi w formie dziennika usług, w którym wpisuje się między innymi datę i godzinę rozpoczęcia oraz zakończenia wykonywania usługi, ilość wyjazdów ich czas rozpoczęcia i zakończenia, miejsce docelowe wyjazdu, numer zlecenia, nazwisko kierującego pojazdem, ilość przejechanych kilometrów (długość trasy) oraz uwagi (w tym zauważone w czasie pracy usterki pojazdu, które dodatkowo na bieżąco zgłasza się Zamawiającemu), 10) Sprawowanie pieczy nad sprzętem będącym na wyposażeniu pojazdu oraz zgłaszanie Zamawiającemu konieczności jego uzupełnienia, 12) Każdorazowo podłączenie w czasie postoju pojazdu do zasilania 220 V celem doładowania urządzeń, 13) W trakcie realizacji usług w przypadku zaistnienia takiej konieczności transport pacjenta do i z karetki oraz pomoc w zajęciu miejsca w karetce przez pacjenta, 15) Pozostawanie w stałej łączności radiowej z Zamawiającym, 16) Sterowanie sygnałami dźwiękowymi i świetlnymi podczas wykonywania wyjazdów „pilnych”, 18) Zachowanie w tajemnicy informacji dotyczących pacjenta, udzielanych świadczeń zdrowotnych pozyskanych w trakcie świadczenia usługi kierowcy, 19) Terminowe wykonywanie na koszt Zamawiającego i w uzgodnieniu z Zamawiającym przeglądów i badań technicznych powierzonych do realizacji przedmiotu zamówienia pojazdów Zamawiającego, 20) Dbałość o aktualność wpisów w dokumentach pojazdu powierzonych przez Zamawiającego, w tym aktualności polis OC, AC i NNW, 21) Ponoszenie odpowiedzialności, w tym finansowej za szkody w pojeździe lub wobec osób trzecich spowodowane przez Wykonawcę lub powstałe w wyniku podejmowanych przez Wykonawcę działań, 22) Stosowanie zakupionej we własnym zakresie odzieży ochronnej zgodnie z wymaganiami w systemie PRM, 23) Wykonawca ponosi odpowiedzialność (w tym finansową) za wszelkie stwierdzone nieprawidłowości w trakcie realizacji usług w zakresie: obsługi zgłoszeń oraz pozostawania w gotowości do realizacji tych usług. 7. Zamawiający wymaga aby kierowca ambulansu świadczący usługę będącą przedmiotem niniejszego zamówienia posiadał uprawnienia do kierowania pojazdami uprzywilejowanymi zgodnie z art. 106 ust. 1 ustawy z dnia 04.01.2011 r. o kierujących pojazdami (t.j. z 2019 r. poz. 341 z późn. zm.), tj: • ukończył 21 lat, • posiadał prawo jazdy kat. B, • uzyskał orzeczenie: - lekarskie o braku przeciwskazań zdrowotnych do kierowania pojazdem uprzywilejowanym, - psychologiczne o braku przeciwskazań psychologicznych do kierowania pojazdem uprzywilejowanym. • ukończył kurs dla kierujących pojazdami uprzywilejowanymi, • posiadał zezwolenie na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym w zakresie określonej kategorii prawa jazdy. Szczegółowe wymagania w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy (zał. Nr 5 do SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające doświadczenie kierowców realizujących zamówienie (Wykonawcy samodzielnie realizującego zamówienie i/lub kierowców skierowanych do realizacji zamówienia przez Wykonawcę) w kierowaniu pojazdem uprzywilejowanym w systemie Państwowe Ratownictwo Medyczne w ZRM typu P lub S lub N, np.: - kopie umów oraz wystawionych rachunków/faktur potwierdzających świadczenie usług kierowcy ambulansu ZRM, średniomiesięczną liczbę godzin świadczenia usług ( min. 48godzin) oraz okres świadczenia usług; - zaświadczenie od pracodawcy o zajmowanym stanowisku kierowcy ambulansu ZRM , wymiarze etatu, średniomiesięcznej liczbie godzin świadczonych usług (min. 48 godzin) oraz o okresie zatrudnienia; - zaświadczenie od zleceniodawcy potwierdzające świadczenie usług kierowcy ambulansu ZRM, okres świadczenia usługi i średniomiesięczną liczbę godzin świadczenia usługi min. 48 godzin). Uwaga: Zamawiający informuje, że dokumenty w/w służą ocenie ofert w kryterium: doświadczenie kierowców w kierowaniu pojazdem uprzywilejowanym w systemie Państwowe Ratownictwo Medyczne i nie podlegają uzupełnieniu w trybie art. 26 ust 3 ustawy PZP. 2.Wykonawca przed zawarciem umowy dostarczy: - Wykaz osób, które będą świadczyć usługę kierowcy pojazdu uprzywilejowanego (wraz z informacjami na temat ich uprawnień do wykonania zamówienia określonych w rozdz. IV ust. 7. Wykaz będzie stanowił załącznik do umowy. W przypadku uzyskania punktów w ramach kryterium „doświadczenie kierowców” muszą to być osoby wskazane w formularzu oferty. - kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do kierowania pojazdem uprzywilejowanym, o których mowa w rozdz. IV, ust.7 SIWZ. Niedostarczenie w/w dokumentów będzie traktowane jako uchylanie się Wykonawcy od podpisania umowy. - Oświadczenie o wymiarze zatrudnienia albo o niepozostawaniu w zatrudnieniu u innego pracodawcy oraz przeciętnej tygodniowej liczbie godzin wykonywanych przewozów drogowych lub innych czynności, na innej podstawie niż stosunek pracy, albo o ich nie wykonywaniu (zgodnie z art. 24 pkt 2) ustawy z 16.IV.2004 r. o czasie pracy kierowców (t.j. z 2012 r., poz. 1155, z późn. zm.). Dotyczy każdego kierowcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach