Przetargi.pl
usługa hotelarsko - gastronomiczna obejmująca obsługę: 1. siedmiodniowego Obozu Aktywnej Integracji dla 51 osób; 2. czterodniowego Obozu Aktywnej Integracji dla 28 osób; w ramach projektu systemowego pn. Przyjazne środowisko - szansą na integrację społeczną w powiecie średzkim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-000 Środa Wielkopolska, ul. Szkolna 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-61 287 06 40 , fax. 0-61 287 06 40
  • Data zamieszczenia: 2012-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. Szkolna 2 2
    63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie
    tel. 0-61 287 06 40, fax. 0-61 287 06 40
    REGON: 63127621600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srodawlkp.epcpr.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługa hotelarsko - gastronomiczna obejmująca obsługę: 1. siedmiodniowego Obozu Aktywnej Integracji dla 51 osób; 2. czterodniowego Obozu Aktywnej Integracji dla 28 osób; w ramach projektu systemowego pn. Przyjazne środowisko - szansą na integrację społeczną w powiecie średzkim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa świadczona przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe - usługa hotelarsko - gastronomiczna obejmująca obsługę dwóch Obozów Aktywnej Integracji w ramach projektu systemowego pn. Przyjazne środowisko - szansą na integrację społeczną w powiecie średzkim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, tj.: 1. siedmiodniowy Obóz Aktywnej Integracji dla 51 osób; Usługa obejmuje 6 noclegów i wyżywienie, na które składają się: 6 śniadań, 7 obiadów, 7 podwieczorków, 6 kolacji oraz serwis konferencyjny w czasie prowadzonych zajęć, tj. zimne napoje (woda mineralna, soki), kawę, herbatę, cukier, świeżą cytrynę, śmietankę i kruche ciasteczka. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić załącznik nr 10 do SIWZ w zakresie zabezpieczenia wyżywienia oraz noclegów. - termin realizacji przedmiotu zamówienia: 27.08.2012 r. - 02.09.2012 r. - miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: w promieniu 100 km od siedziby Zamawiającego. 2. czterodniowy Obóz Aktywnej Integracji dla 28 osób; Usługa obejmuje 3 noclegi i wyżywienie, na które składają się: 3 śniadania, 4 obiady, 4 podwieczorki, 3 kolacje oraz serwis konferencyjny w czasie prowadzonych zajęć, tj. zimne napoje (woda mineralna, soki), kawę, herbatę, cukier, świeżą cytrynę, śmietankę i kruche ciasteczka. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić załącznik nr 10 do SIWZ w zakresie zabezpieczenia wyżywienia oraz noclegów. - termin realizacji przedmiotu zamówienia: 27.09.2012 r. - 30.09.2012 r. - miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: w promieniu 100 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić: 1) wszystkim uczestnikom Obozów ubezpieczenie NNW; 2) bazę noclegową, żywieniową oraz sale do prowadzenia zajęć mieszczącą się w jednym budynku, 3) pokoje ogrzewane, z pełnym węzłem sanitarnym (łazienka z prysznicem lub wanną), 4) dostęp do czajnika, 5) bezpłatny parking dla uczestników Obozu, 6) zakwaterowanie uczestników Obozu przed rozpoczęciem zajęć, 7) nieodpłatne korzystanie z różnych form rekreacji/relaksacji w wymiarze 4 godzin dziennie (godziny do uzgodnienia z Zamawiającym), w szczególności z basenu, jacuzzi, zjeżdżalni, sauny itp., 8) nieodpłatnie korzystanie z trzech sal do prowadzenia zajęć, w tym: - w przypadku Obozu siedmiodniowego: 1. sala dla 14 osób, 2. sala dla 37 osób, 3. sala z nagłośnieniem dla 51 osób, - w przypadku Obozu czterodniowego: 1. sala dla 14 osób, 2. sala dla 14 osób, 3. sala z nagłośnieniem dla 28 osób. Sale do prowadzenia zajęć powinny być odpowiednio wyposażone, w szczególności w: krzesła, stoły/stoliki, flipchart, markery, rzutnik, ekran do rzutnika, laptop, telewizor. Wyżywienie w trakcie trwania Obozów: a) śniadanie - podane w formie bufetu szwedzkiego - przynajmniej jedno danie gorące dla uczestnika oraz przekąski zimne, pieczywo jasne, ciemne, płatki śniadaniowe. Napoje: herbata, kawa, mleko, kakao, soki, woda mineralna + świeża cytryna w plasterkach, cukier, śmietanka; b) obiad - składający się z dwóch dań, uwzględniający zupę, mięsa/ryby, sosy, bukiet surówek, ziemniaki/ryż/frytki, pieczywo. Napoje: kompot/sok /woda mineralna. c) podwieczorek - ciastko/deser/owoce itp. Napoje: herbata, kawa, soki, woda mineralna + świeża cytryna w plasterkach, cukier, śmietanka; d) kolacja - podana w formie bufetu szwedzkiego - przekąski, dwa dania gorące, bukiet warzyw, surówek/sałatek. Napoje: herbata, kawa, mleko, kakao, soki, woda mineralna + świeża cytryna w plasterkach, cukier, śmietanka; e) serwis konferencyjny - w czasie prowadzonych zajęć: zimne napoje (woda mineralna, soki), kawa, herbata, cukier, świeża cytryna, śmietanka i kruche ciasteczka. Do wydawania i spożywania posiłków Wykonawca będzie stosował sprzęt stołowy taki jak: sztućce nierdzewne, nakrycia stołowe (naczynia wielokrotnego użytku), tace. Temperatura wydawanych posiłków - zgodnie z normami żywieniowymi. Wszystkie posiłki powinny być zbilansowane kalorycznie do wieku uczestników Obozu (zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ), różnorodne oraz zgodne z zasadami żywienia. Szczegółowe menu zostanie ustalone z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę w przedmiotowym postępowaniu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 552700003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srodawlkp.epcpr.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach