Przetargi.pl
Organizacja turnusu kolonijnego dla 70 dzieci nad morzem

Gmina Oborniki, Urząd Miejski w Obornikach ogłasza przetarg

  • Adres: 64-600 Oborniki, ul. Piłsudskiego 76
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 6559100; 6559133 , fax. 061 6559101
  • Data zamieszczenia: 2013-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oborniki, Urząd Miejski w Obornikach
    ul. Piłsudskiego 76 76
    64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie
    tel. 061 6559100; 6559133, fax. 061 6559101
    REGON: 00052576000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja turnusu kolonijnego dla 70 dzieci nad morzem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem organizację i realizację wypoczynku letniego (kolonii) z oddziaływaniem socjoterapeutycznym dla 70 dzieci (w wieku 8 - 16 lat) i 8 opiekunów (w tym 6 wychowawców, 1 kierownik, 1 terapeuta) jeden turnus czternastodniowy nad morzem na następujących minimalnych warunkach: położenie ośrodka - maksymalna odległość od morza 500 m, zakwaterowanie w pokojach max 6-osobowych np. w pawilonach lub innych budynkach, gdzie dzieci będą przebywały w tzw. zwartej grupie - pokój wyposażony w tapczany, stolik, krzesła i szafę ubraniową, w przypadku pokoi bez łazienek na każdym piętrze, muszą znajdować się łazienki wyposażone w umywalki, sanitariaty i prysznice (mile widziane pokoje z łazienkami), codzienne wyżywienie tj. 4 posiłki dziennie (śniadanie, obiad dwudaniowy, podwieczorek, kolacja). Turnus musi rozpoczynać się obiadem i kończyć śniadaniem, ponadto wymagany jest suchy prowiant i napój dla każdego kolonisty na drogę powrotną. Kuchnia i stołówka zlokalizowane w budynku, w którym będą mieszkały dzieci, dostęp do zaplecza sportowo-rekreacyjnego na terenie ośrodka, zapewnienie sprzętu sportowo-rekreacyjnego, dostęp do sprzętu audio-video na terenie ośrodka, zapewnienie materiałów do zajęć plastycznych (artystycznych), dostęp do sal (dyskotekowej i przeznaczonej do zajęć socjoterapeutycznych), całodobowa opieka lekarska (dostępna na telefon) i pielęgniarska, obsługa administracyjno-techniczna, dysponowanie osobami w ilości zapewniającej terminowe przygotowywanie i sprawne wydawanie posiłków, opieka ratownika z uprawnieniami WOPR podczas kąpieli w akwenie wodnym, utrzymanie czystości i właściwego stanu sanitarno-higienicznego, organizacja ogniska dwa razy podczas pobytu, organizacja dyskoteki dwa razy podczas pobytu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 552700003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Atrakcyjność
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oborniki.pl (bip.oborniki.pl)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach