Przetargi.pl
Usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć w ramach projektu Nauka - wyrównywanie szans edukacyjno - rozwojowych dzieci klas I-III szkół podstawowych Gminy Trąbki Wielkie

Gmina Trąbki Wielkie ogłasza przetarg

  • Adres: 83-034 Trąbki Wielkie, ul. Gdańska 12
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6828323 , fax. 058 6828319
  • Data zamieszczenia: 2012-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Trąbki Wielkie
    ul. Gdańska 12 12
    83-034 Trąbki Wielkie, woj. pomorskie
    tel. 058 6828323, fax. 058 6828319
    REGON: 19167506600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trabkiw.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć w ramach projektu Nauka - wyrównywanie szans edukacyjno - rozwojowych dzieci klas I-III szkół podstawowych Gminy Trąbki Wielkie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć w ramach realizacji projektu pn.: Nauka - wyrównywanie szans edukacyjno - rozwojowych dzieci klas I-III szkół podstawowych Gminy Trąbki Wielkie. Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Szczegółowy zakres zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia obejmuje prowadzenie zajęć edukacyjnych w Szkole Podstawowej im. Ks. Jana Pawła Aeltermanna w Mierzeszynie w zakresie określonym poniżej: a) Zadanie nr 1 - zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji. Zajęcia te mają za zadanie usprawnienie zaburzonych funkcji psychomotorycznych na materiale ortograficznym. Liczba godzin do przeprowadzenia - 60. Liczba dzieci - 36. Liczba grup - 2. Termin wykonania do dnia 30.06.2012r. b) Zadanie nr 2 - zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. Zajęcia będą miały na celu doskonalenie umiejętności matematycznych. Liczba godzin 98h. Liczba dzieci - 36. Liczba grup - 3. Czas realizacji do 30.06.2012r. 2) Wykonawcy do przeprowadzenia zajęć, o których powyżej otrzymają od Zamawiającego narzędzia/materiały, które zostaną zakupione w odrębnym postępowaniu przetargowym. 3) W ramach prowadzenia zajęć, o których mowa w pkt. 1 Wykonawca zobowiązany jest również do: a) wykonania wszystkich czynności wymienionych w projekcie umowy, b) zastosowanie zasady równości płci w zależności od zdiagnozowanych potrzeb w odniesieniu do problematyki projektu i jego uczestników, c) udostępniania całej dokumentacji z zakresu realizacji umowy (np. prac uczniów wytworzonych w trakcie powadzonych zajęć) na żądanie uprawnionemu przedstawicielowi Zamawiającego, Dyrektorowi Szkoły, organowi kontrolującemu, d) przestrzegania przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz. 1024), e) wspomagania promocji i ewaluacji projektu - informowania o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, przestrzegania Wytycznych dotyczących oznaczenia Projektu w ramach POKL. 4) Jednostce lekcyjnej (1 godz. lekcyjna) używanej w SIWZ odpowiada czasowo 45 minut. 3. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za: 1) bezpieczeństwo uczniów w czasie trwania zajęć, 2) jakość i terminowość prowadzonych zajęć, 3) szkody wyrządzone przez swoje działania lub zaniechania podczas wykonywania przedmiotu umowy, 4) wykorzystanie sprzętu i materiałów dydaktycznych, o których mowa w pkt. 2 zakupionych, w ramach projektu zgodnie z ich przeznaczeniem oraz dbałość o ich należyty stan, 5) należyte utrzymanie stanu nieodpłatnie udostępnionych przed Dyrektora Szkoły pracowni/sali, w której będą prowadzone zajęcia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.trabkiw.ug.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach