Przetargi.pl
Usługi edukacyjne związane z realizacją projektu - Zajęcia pozalekcyjne szansą na zrównoważony rozwój uczniów wiejskich szkół podstawowych w Gminie Starogard Gdański, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Gmina Starogard Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 83-200 Starogard Gdański, ul. Sikorskiego 9
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (058) 562 50 67 , fax. (058) 562 46 41
  • Data zamieszczenia: 2014-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Starogard Gdański
    ul. Sikorskiego 9 9
    83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie
    tel. (058) 562 50 67, fax. (058) 562 46 41
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starogardgd.ug.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi edukacyjne związane z realizacją projektu - Zajęcia pozalekcyjne szansą na zrównoważony rozwój uczniów wiejskich szkół podstawowych w Gminie Starogard Gdański, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia związany jest z realizacją projektu -Zajęcia pozalekcyjne szansą na zrównoważony rozwój uczniów wiejskich szkół podstawowych w Gminie Starogard Gdański, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem głównym niniejszego zamówienia publicznego jest poprawa wyników edukacyjnych uczniów klas 3-6 szkół podstawowych w Gminie Starogard Gdański, którzy wezmą udział w zajęciach pozalekcyjnych. Przedmiot zamówienia obejmuje dwa zadania: Zadanie pierwsze Przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z zakresu nauk humanistycznych Cel szczegółowy zajęć - Poprawa wyników edukacyjnych uczniów o szczególnych potrzebach edukacyjnych, w szczególności z zakresu czytania, czytania ze zrozumieniem, ortografii i interpunkcji. Opis zajęć: Zajęcia z wykorzystaniem różnych narzędzi ( w tym ITC ) i technik np. teatralnych, studiów przypadku, dyskusji, treningów ortograficznych, aktywnego uczenia się z zakresu języka polskiego, elementów historii, geografii, sztuki i kultury na świecie. 1 godzina zajęć = 45 min., 36 godzin zajęć każda grupa, średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 - 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin ). w grupie do 8 uczniów. Opis miejsca zajęć, grup: Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 3 grupy; Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 2 grupy; Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 2 grupy. Przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka angielskiego Cel szczegółowy zajęć - Poprawa wyników edukacyjnych uczniów o szczególnych potrzebach edukacyjnych, w szczególności z zakresu czytania, czytania ze zrozumieniem, ortografii i interpunkcji. Opis zajęć: Zajęcia z wykorzystaniem B-learningu, różnych technik np. teatralnych, treningów językowych ( w tym poznanie i wykonywanie piosenek oraz inscenizowanie scenek z aktywnym udziałem uczniów - speaking ), użycie fiszek. 1 godzina zajęć = 45 min., 36 godzin zajęć każda grupa, średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 - 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin ), w grupie do 8 uczniów. Opis miejsca zajęć, grup: Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 3 grupy; Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach; 3 grupy; Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 2 grupy. Przeprowadzenie zajęć rozwijających uzdolnienia z języka angielskiego Cel szczegółowy zajęć - Wzmocnienie edukacyjne uczniów zdolnych. Opis zajęć: Zajęcia z wykorzystaniem B-learningu, różnych technik np. teatralnych, treningów językowych ( w tym poznanie i wykonywanie piosenek oraz inscenizowanie scenek z aktywnym udziałem uczniów - speaking ), użycie fiszek. 1 godzina zajęć = 45 min., 36 godzin zajęć każda grupa, średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 - 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin ), w grupie do 8 uczniów. Opis miejsca zajęć, grup: Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 3 grupy; Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 4 grupy; Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 2 grupy. Przeprowadzenie zajęć rozwijających uzdolnienia z zakresu nauk matematyczno-przyrodniczych Cel szczegółowy zajęć - Wzmocnienie edukacyjne uczniów zdolnych. Opis zajęć: Zajęcia z wykorzystaniem różnych narzędzi ( w tym ITC ) i technik z zakresu nauk matematyczno-przyrodniczych, wykorzystanie matematyki w życiu codziennym. 1 godzina zajęć = 45 min., 36 godzin zajęć każda grupa, średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 - 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin ), przy czym zajęcia z matematyki 24 godziny/grupa, zajęcia z nauk przyrodniczych ( m. in. ochrona środowiska, świat ptaków, kosmos, budowa człowieka ) 12 godzin/grupa, w grupie do 8 uczniów. Opis miejsca zajęć, grup: Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 3 grupy; Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 3 grupy; Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 2 grupy. Zadanie drugie Przeprowadzenie zajęć rozwijających uzdolnienia z zakresu kreowania własnej ścieżki edukacyjnej - doradztwo edukacyjne Cel szczegółowy zajęć - nabycie umiejętności kreowania przez uczniów własnej ścieżki edukacyjnej. Opis zajęć: Zajęcia z wykorzystaniem różnych narzędzi i technik, w tym utworzenie Indywidualnego Planu Działania dla każdego ucznia. 1 godzina zajęć = 45 min., 14 godzin zajęć każda grupa, średnio 1 raz w miesiącu ( w roku 2014 - 8 godzin, w roku 2015 - 6 godzin ), w grupie do 8 uczniów. Opis miejsca zajęć, grup: Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 6 grup; Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 8 grup; Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 3 grupy. Przeprowadzenie zajęć o charakterze terapeutycznym pedagogiczno-psychologicznych Cel szczegółowy zajęć - Wzmocnienie u uczniów samooceny; budowanie i rozwijanie poczucia własnej wartości; stwarzanie możliwości do samorealizacji, określanie mocnych i słabych stron; poznanie sposobów radzenia sobie ze stresem, niepowodzeniami i trudnościami: poznanie technik radzenia sobie z lękiem: rozpoznawania uczuć złości, agresji: dokonywanie właściwych wyborów; odkrywanie sposobów rozwiązywania problemów. Opis zajęć: Zajęcia z wykorzystaniem różnych narzędzi i technik (np. terapia śmiechem) w walce ze stresem, obniżoną samooceną, ćwiczenia rozwijające pouczcie własnej wartości, doskonalące zachowania asertywne, ćwiczenia mające na celu poznanie i kontrolę swoich stanów emocjonalnych, ćwiczenia usprawniające radzenie sobie z sytuacjami trudnymi i stresującymi, ćwiczenia usprawniające kontrolę gniewu i agresji. 1 godzina zajęć = 45 min., 36 godzin zajęć każda grupa ( w tym 27 godzi zajęć grupowych i 9 godzin zajęć indywidualnych ), średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 - 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin ), w grupie do 10 uczniów. Opis miejsca zajęć, grup: Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 3 grupy; Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 3 grupy; Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 1 grupa. .Przeprowadzenie zajęć rozwijających uzdolnienia z zakresu szybkiego czytania, zapamiętywania i uczenia się Cel szczegółowy zajęć - przełamanie niechęci do czytania, udoskonalenie dotychczasowej techniki czytania, poznanie technik szybkiego czytania z dużym zrozumieniem czytanego tekstu, technik pamięciowych ułatwiających zapamiętywanie dat, pojęć oraz słówek z języka obcego oraz dużych zbiorów informacji, poprawa koncentracji i uwagi, poznanie korzyści z czytania, nabycie nawyku czytania i zdolności twórczego i skutecznego notowania oraz nabycie śmiałości i zaufania do swoich możliwości. Opis zajęć: Zajęcia z wykorzystaniem m. in. ITC oraz różnych technik, w tym autorskich. 1 godzina zajęć = 45 min., 36 godzin zajęć każda grupa, średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 - 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin ), w grupie do 8 uczniów. Opis miejsca zajęć, grup: Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 3grupy; Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 3 grupy; Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 2 grupy. Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych - logopedycznych Cel szczegółowy zajęć - Poprawa wymowy uczniów. Opis zajęć: Zajęcia grupowe i indywidualne z wykorzystaniem różnych narzędzi i technik logopedycznych. 1 godzina zajęć = 60 min., 36 godzin zajęć każda grupa ( w tym 24 godziny zajęć grupowych i 12 godzin zajęć indywidualnych), średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 - 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin ), zajęcia grupowe - do 4 uczniów w grupie. Opis miejsca zajęć, grup: Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 7 grup; Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 2 grupy; Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 1 grupa. Przeprowadzenie zajęć korekcyjno-ruchowych Cel szczegółowy zajęć - korekcja wad postawy, poznanie ćwiczeń przeciwdziałających wadom postawy, nauka prawidłowej postawy podczas pracy przy komputerze, przy stole/biurku, podczas chodzenia oraz poznanie zalet samodyscypliny w ćwiczeniach fizycznych usprawniających ciało. Opis zajęć: Zajęcia z zakresu gimnastyki korekcyjnej, wykorzystujących różne ćwiczenia ( w tym z użyciem piłek gimnastycznych ) i techniki (w tym taniec ). 1 godzina zajęć = 45 min., 36 godzin zajęć każda grupa, średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 - 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin ) Opis miejsca zajęć, grup: Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 3grupy; Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 3 grupy; Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 2 grupy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starogardgd.ug.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach