Przetargi.pl
Organizacja i prowadzenie zajęć dodatkowych w czterech szkołach podstawowych Gminy Miejskiej Rumia w roku szkolnym 2012-2013 w ramach projektu Fundamenty przyszłości - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych uczniów klas I-III czterech szkół podstawowych w Gminie Miejskiej Rumia współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 - Zadanie 17.

Gmina Miejska Rumia ogłasza przetarg

  • Adres: 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 7/204
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6719410 , fax. 058 6796517
  • Data zamieszczenia: 2013-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Rumia
    ul. Sobieskiego 7/204 7/204
    84-230 Rumia, woj. pomorskie
    tel. 058 6719410, fax. 058 6796517
    REGON: 00052525700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.rumia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i prowadzenie zajęć dodatkowych w czterech szkołach podstawowych Gminy Miejskiej Rumia w roku szkolnym 2012-2013 w ramach projektu Fundamenty przyszłości - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych uczniów klas I-III czterech szkół podstawowych w Gminie Miejskiej Rumia współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 - Zadanie 17.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i prowadzenie zajęć dodatkowych w czterech szkołach podstawowych Gminy Miejskiej Rumia w roku szkolnym 2013-2014 w ramach projektu Fundamenty przyszłości - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych uczniów klas I-III czterech szkół podstawowych w Gminie Miejskiej Rumia współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych - projekty - Zadanie 17. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następującą usługę (zadanie): Zadanie 17. Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2013/2014 w Szkole Podstawowej Nr 10 dodatkowych zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożone ryzykiem dysleksji w łącznej liczbie godzin 30; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja i prowadzenie zajęć dodatkowych w czterech szkołach podstawowych Gminy Miejskiej Rumia w roku szkolnym 2013/2014 w ramach projektu Fundamenty przyszłości - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych uczniów klas I-III czterech szkół podstawowych w Gminie Miejskiej Rumia współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych - projekty systemowe. 2.Projekt ma na celu przede wszystkim wsparcie indywidualnego rozwoju uczniów i uczennic klas I-III poprzez dostosowanie wsparcia do ich indywidualnych potrzeb zdiagnozowanych w okresie realizacji projektu 2011-2013. 3.Wybrany Wykonawca/wykonawczyni powinien/powinna zapoznać się z następującymi dokumentami: 1) wnioskiem o dofinansowanie projektu Fundamenty przyszłości - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych uczniów klas I-III czterech szkół podstawowych w Gminie Miejskiej Rumia, 2) zasadami przygotowania, realizacji i rozliczania projektów systemowych w zakresie indywidualizacji nauczania realizowanych przez organy prowadzące szkoły w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: http://defs.pomorskie.eu/pl/projekty_systemowe/priorytet_ix/klasy_1_3/dokumenty, 3) dokumentacją konkursową Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX, Działanie 9.1 Poddziałanie 9.1.2: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych - projekty systemowe: www.defs.pomorskie.eu/pl, Fundamenty przyszłości - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych uczniów klas I-III czterech szkół podstawowych w Gminie Miejskiej Rumia. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 4) diagnozą i analizą potrzeb uczniów klas I-III szkół podstawowych biorących udział w projekcie, przeprowadzaną przez powołany do tego celu szkolny zespół nauczycieli i dostępną w danej szkole, 4. Wykonawca/wykonawczyni zobowiązany/na będzie do prowadzenia dzienników zajęć dodatkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5. Wykonawca/wykonawczyni zobowiązany/zobowiązana będzie do wspomagania promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu Projektu i niniejszej umowy ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpracy z Koordynatorem Projektu w mierzeniu postępów uczniów i uczennic w zakresie rezultatów Projektu. 6.Wykonawca/wykonawczyni będzie dokonywał/ła ewaluacji pracy dla zajęć pozalekcyjnych oraz dokonywał/ła ewaluacji osiągnięć rozwojowych ucznia/uczennicy (Beneficjentów Ostatecznych) pod kątem rozwoju postaw, umiejętności i poziomu wiedzy, w tym w zakresie rezultatów wskazanych w Projekcie. 7.Wykonawca/Wykonawczyni będzie ponosił/ła odpowiedzialność materialną za powierzone mienie tj. materiały i pomoce dydaktyczne udostępnione do prowadzenia zajęć. Zajęcia prowadzone przez Wykonawcę/Wykonawczynię winny uwzględniać zastosowanie powyższych pomocy dydaktycznych w jak największym stopniu, o ile charakter danego rodzaju zajęć umożliwia i uzasadnia ich stosowanie. 8.Wykonawca/Wykonawczyni ma obowiązek prowadzenia zajęć metodami aktywizującymi z wykorzystaniem zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów dydaktycznych. 9.W przypadku niemożności prowadzenia usługi edukacyjnej Wykonawca/Wykonawczyni będzie miał obowiązek we własnym zakresie przedstawić zastępstwo osoby o wymaganych w postępowaniu w danej części kwalifikacjach, po wcześniejszym pisemnych poinformowaniu o zaistniałej sytuacji Koordynatora Projektu i uzyskaniu jego zgody. 10. W celach rozliczeniowych Zamawiający przyjął, że godzina zajęć edukacyjnych rozwijających uzdolnienia i dydaktyczno - wyrównawczych trwa 45 minut, a zajęć specjalistycznych - 60 minut. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się prowadzenie zajęć specjalistycznym w krótszym czasie niż 60 minut, zachowując ustalony dla ucznia łączny czas tych zajęć. 11. Zgodnie z zachowaniem zasady gender każdorazowo, gdy jest mowa o uczniach ma się na myśli uczniów i uczennice. Natomiast, gdy mówi się o Wykonawcy - chodzi o Wykonawcę, Wykonawczynię bądź przedsiębiorstwo. W RAMACH PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WYODRĘBNIONO NASTĘPUJĄCE ZADANIA: Zadanie Nr 17: Usługa edukacyjna dla uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej Nr 10 w Rumi, ul. Górnicza 19; 84-230 Rumia - organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2013/2014 dodatkowych zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożone ryzykiem dysleksji w łącznej liczbie godzin 30. Opis zajęć: - zajęcia będą obejmowały uczniów klas I-III, - zajęcia będą prowadzone w jednej grupie, która będzie liczyła 5 uczniów, razem 5 uczniów w roku szkolnym, - zajęcia będą odbywały się co najmniej 1 raz w tygodniu, po uzgodnieniu szczegółowego harmonogramu z Koordynatorem Szkolnym. Cel zajęć: - wyrównywanie braków w wiadomościach i umiejętnościach uczniów, będących przyczyną trudności szkolnych, - zachęcenie uczniów do pokonywania trudności w nauce, - stymulowanie rozwoju uczniów w zakresie czytania, pisania i wykonywania działań matematycznych, - usprawnienie rozwoju funkcji psychomotorycznych niezbędnych do nauki czytania, pisania i liczenia, - zniwelowanie przykrych doświadczeń związanych z porażkami ucznia na lekcjach. Oczekiwane efekty: - uzupełnienie braków w wiadomościach i umiejętnościach, będących przyczyną trudności szkolnych, - zwiększenie motywacji do uczeniu się i pokonywania trudności w nauce, - niwelacja przykrych doświadczeń związanych z porażkami ucznia na lekcjach, - rozwój uczniów w zakresie czytania, pisania i wykonywania działań matematycznych, - rozwoju funkcji psychomotorycznych niezbędnych do nauki czytania, pisania i liczenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.rumia.pl (zamówienia publiczne - przetargi aktualne)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach