Przetargi.pl
usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć dodatkowych i specjalistycznych dla dzieci 3-4 letnich w Filiach Przedszkola Samorządowego w Turce w Sobianowicach, Pliszczynie i Łuszczowie w ramach projektów pt.: Stokrotka w Sobianowicach - Nr projektu: POKL.09.01.01-06-124/12, Filia Przedszkola w Pliszczynie - Pliszka - Nr projektu: POKL.09.01.01-06-023/13 i Przedszkole w Łuszczowie - Nr projektu: POKL.09.01.01-06-022/13 realizowanych przez Gminę Wólka Zespół Publicznych Jednostek Oświatowych w Turce w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, P O K L 2007-2013

Gmina Wólka ogłasza przetarg

  • Adres: 20-258 Lublin, Jakubowice Murowane 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7464844, 7510060 , fax. 081 7465001
  • Data zamieszczenia: 2013-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wólka
    Jakubowice Murowane 8 8
    20-258 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 7464844, 7510060, fax. 081 7465001
    REGON: 00055155600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć dodatkowych i specjalistycznych dla dzieci 3-4 letnich w Filiach Przedszkola Samorządowego w Turce w Sobianowicach, Pliszczynie i Łuszczowie w ramach projektów pt.: Stokrotka w Sobianowicach - Nr projektu: POKL.09.01.01-06-124/12, Filia Przedszkola w Pliszczynie - Pliszka - Nr projektu: POKL.09.01.01-06-023/13 i Przedszkole w Łuszczowie - Nr projektu: POKL.09.01.01-06-022/13 realizowanych przez Gminę Wólka Zespół Publicznych Jednostek Oświatowych w Turce w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, P O K L 2007-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć dodatkowych i specjalistycznych dla dzieci 3-4 letnich w Filiach Przedszkola Samorządowego w Turce w Sobianowicach, Pliszczynie i Łuszczowie w ramach projektów pt.: Stokrotka w Sobianowicach - Nr projektu: POKL.09.01.01-06-124/12, Filia Przedszkola w Pliszczynie- Pliszka - Nr projektu: POKL.09.01.01-06-023/13 i Przedszkole w Łuszczowie - Nr projektu: POKL.09.01.01-06-022/13 realizowanych przez Gminę Wólka / Zespół Publicznych Jednostek Oświatowych w Turce w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013 Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć dodatkowych i specjalistycznych dla dzieci w wieku 3 - 4 lat w Filiach Przedszkola Samorządowego w Turce, w Sobianowicach, Pliszczynie i Łuszczowie. , Wykonawca stworzy program zajęć edukacyjnych obejmujący tematykę następujących zajęć dodatkowych i specjalistycznych: A.GIMNASTYKA KOREKCYJNA Realizacja usługi edukacyjnej obejmuje następujące działania: 1) opracowanie programów zajęć 2) prowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem ustalonym z Koordynatorem, 3)przeprowadzenie wstępnej diagnozy wad postawy u dzieci, w tym kwalifikacja dzieci do zajęć korekcyjnych, oraz przekazanie pisemnej informacji rodzicom dzieci z przeprowadzonej diagnozy wraz z instruktarzem, 4)prowadzenie zająć zapobiegających wadom postawy oraz kształtujących nawyk prawidłowej postawy ciała u dzieci, 5)prowadzenie obserwacji rozwoju dzieci, 6)racjonalne i efektywne korzystanie z zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów, 7)przekazywanie rodzicom na bieżąco informacji o postępach dzieci, 8)systematyczne i prawidłowe dokumentowanie zajęć, w tym prowadzenie dzienników zajęć z wpisem liczby godzin zajęć i tematyką prowadzonych zajęć, list obecności dzieci, oraz ustalanie frekwencji dzieci na zajęciach, 9) prowadzenie kart pracy celem rozliczenia zrealizowanych godzin zajęć dodatkowych i przedkładanie ich Koordynatorowi, 10) sporządzenie sprawozdania merytorycznego z realizacji zajęć: na zakończenie zajęć w każdym roku szkolnym 12) zajęcia powinny odbywać się w odpowiednio przygotowanej sali 13)czynności porządkowe po zajęciach. B.ZAJĘCIA LOGOPEDYCZNE Realizacja usługi edukacyjnej : 1)opracowanie programów zajęć dodatkowych zapewniających uczniowi zindywidualizowaną pomoc, w zależności od zdiagnozowanych potrzeb 2)prowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Koordynatora , 3) racjonalne i efektywne korzystanie z zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów dydaktycznych, 4) przygotowanie, przeprowadzenie i opracowanie testów sprawdzających / diagnostycznych przygotowywanie opinii o postępach dzieci i przedkładanie jej wychowawcom i Koordynatorowi 6) systematyczne i prawidłowe dokumentowanie zajęć, w tym prowadzenie dzienników zajęć, list obecności oraz ustalanie frekwencji uczniów na zajęciach, 7) prowadzenie kart pracy celem rozliczenia zrealizowanych godzin zajęć dodatkowych i przedkładanie ich Koordynatorowi wraz z protokołem odbioru usług fakturą w terminach ustalonych przez Koordynatora Projektu, 8)sporządzenie sprawozdania merytorycznego z realizacji zajęć: na zakończenie zajęć na zakończenie zajęć w każdym roku szkolnym i przekazanie Koordynatorowi, 9)kształtowanie prawidłowej mowy poprzez korygowanie zaburzeń w zakresie strony fonetycznej, leksykalnej, gramatycznej, 10) stymulowanie opóźnionego rozwoju mowy, 11) doskonalenie wymowy już ukształtowanej, 12) wdrażanie do praktycznego wykorzystania nawyków poprawnej wymowy przyswojonej w toku ćwiczeń, 13) wdrażanie dzieci do obcowania z literaturą i sztuką oraz twórczej aktywności słownej, 14) ćwiczenia przygotowujące artykulatory do wywoływania zaburzonych głosek. d. Ćwiczenia oddechowe. e. Ćwiczenia narządów artykulacyjnych: języka, warg, podniebienia miękkiego, żuchwy. f. Ćwiczenia emisyjno- głosowe. 15)ćwiczenia właściwe z zakresu korekcji wad wymowy. f. Wywołanie głoski w izolacji. g. Utrwalenie głoski korygowanej na materiale językowym w logotomach, wyrazach (nagłos, śródgłos, wygłos), zdaniach. h. Ćwiczenia utrwalające wywołaną głoskę w wierszykach, piosenkach wyliczankach, powiedzeniach. i. Automatyzacja popr. wymowy w mowie spontanicznej, opow. ilustracji, historyjek obrazkowych, rozmowy kierowane. j. Ćwiczenia utrwalające z wykorzystaniem komputera. 16)Ćwiczenia wspomagające terapię logopedyczną. h. Ćwiczenia ortofoniczne i. Ćwiczenia stymulujące rozwój słuchu fonemowego. j. Ćwiczenia i zabawy z muzyką-logorytmika. k. Ćwiczenia stymulujące ogólny rozwój dziecka (rozwijanie słownictwa czynnego i biernego, koordynacji wzrokowo-słuchowo-ruchowej, pamięci, myślenia, orientacji przestrzennej). l. Kształtowanie twórczej aktywności słownej dziecka poprzez tworzenie swobodnych tekstów, rymowanek. m. Wyrabianie u dzieci umiejętności posługiwania się poprawną polszczyzną, wskazywanie różnic pomiędzy gwarą a językiem literackim. n. czynności porządkowe po zajęciach C.ZAJĘCIA TANECZNE Realizacja usługi edukacyjnej : 1)przeprowadzenie zajęć 2)opracowanie programów zajęć, 3)prowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Koordynatora , 4)racjonalne i efektywne korzystanie z zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów 5)systematyczne i prawidłowe dokumentowanie zajęć, w tym prowadzenie dzienników zajęć, list obecności oraz ustalanie frekwencji uczniów na zajęciach, 6)prowadzenie kart pracy celem rozliczenia zrealizowanych godzin zajęć dodatkowych i przekładanie ich Koordynatorowi 7)sporządzenie sprawozdania merytorycznego z realizacji zajęć: na zakończenie zajęć w każdym roku szkolnym i przekazanie Koordynatorowi, 8)Zajęcia będą nastawione na: Nabywanie umiejętności wykonywania podstawowych kroków i figur podczas układów tanecznych; Naukę układów tanecznych tradycyjnych oraz nowoczesnych Wyrabianie u dzieci poczucia rytmu, koordynacji ruchowej, muzykalności, estetyki; Rozwijanie u dzieci ich indywidualnych zdolności fizycznych oraz tanecznych. 9)czynności porządkowe po zajęciach D. ZAJĘCIA TEATRALNO- TANECZNE Realizacja usługi edukacyjnej: 1)zajęcia teatralne dla dzieci:4 spektakle teatralne w każdej grupie w ciągu roku szkolnego (oglądanie przedstawień w wykonaniu profesjonalnych aktorów, bezpośredni kontakt z twórcami) 2)realizowanie tematów wielotygodniowych związanych z teatrem z wykorzystaniem rekwizytów teatralnych 3) przygotowanie i prezentowanie przez dzieci inscenizacji dla rodziców i kolegów. 4) prowadzenie zajęć teatralnych zgodnie z opracowanym programem, projektem i harmonogramem projektu, 5)dokumentowanie zajęć teatralnych w dzienniku zajęć, listach obecności; 6) prowadzenie dokumentacji zajęć, 7)współpraca przy ewaluacji projektu; 8)ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie; 9)dobór metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu; 10)rozliczanie się z przepracowanych godzin w postaci: zapisów w dzienniku zajęć, uzupełnionej karty czasu pracy 11)czynności porządkowe po zajęciach E. RYTMIKA Realizacja usługi edukacyjnej: 1)przeprowadzenie zajęć 2)opracowanie programów zajęć, 3)prowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Koordynatora , 4)racjonalne i efektywne korzystanie z zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów 5)systematyczne i prawidłowe dokumentowanie zajęć, w tym prowadzenie dzienników zajęć, list obecności oraz ustalanie frekwencji uczniów na zajęciach, 6)prowadzenie kart pracy celem rozliczenia zrealizowanych godzin zajęć dodatkowych i przekładanie ich Koordynatorowi 7)sporządzenie sprawozdania merytorycznego z realizacji zajęć: na zakończenie zajęć w każdym roku szkolnym i przekazanie Koordynatorowi, 8)Zajęcia będą nastawione na: zabawy rytmiczno -ruchowe, gry, piosenki przy akompaniamencie instrumentu muzycznego, wykonawcy oraz instrumentów muzycznych zakupionych w ramach projektu, udział dzieci w koncertach muzycznych realizowanych w ramach zajęć (3 razy w roku szkolnym), udział dzieci w pokazach tańca (3 razy w roku szkolnym), przygotowywanie dzieci do uroczystości przedszkolnych, np. Jasełka, Dzień Babci, itp. nauka tańców regionalnych, nowoczesnych, zapoznanie z nazwą, budową i sposobem gry na instrumentach muzycznych zorganizowanie przedszkolnego festiwalu muzycznego uwrażliwienie na różne elementy muzyki: dynamiczne, artykulacyjne, ćwiczenia reagowania na temat, odzwierciedlenie ruchem wartości rytmicznych, metrum muzycznego, i prostych tematów rytmicznych, 9)czynności porządkowe po zajęciach. F. ZAJĘCIA PLASTYCZNE Realizacja usługi edukacyjnej: 1)przeprowadzenie zajęć 2)opracowanie programów zajęć, 3)prowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Koordynatora , 4)racjonalne i efektywne korzystanie z zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów 5)systematyczne i prawidłowe dokumentowanie zajęć, w tym prowadzenie dzienników zajęć, list obecności oraz ustalanie frekwencji uczniów na zajęciach, 6)prowadzenie kart pracy celem rozliczenia zrealizowanych godzin zajęć dodatkowych i przekładanie ich Koordynatorowi 7)sporządzenie sprawozdania merytorycznego z realizacji zajęć: na zakończenie zajęć w każdym roku szkolnym i przekazanie Koordynatorowi, 8)Zajęcia będą nastawione na: rysowanie i malowanie na różnych formatach papieru, na kartonie i płótnie za pomocą różnych technik: rysowanie kredką ołówkową, świecową, pastelową, kredą, mazakiem, świecą, węglem, patykiem i tuszem; malowanie farbą akwarelową, plakatową. Komponowanie całej płaszczyzny, próby stosowania zasad stosowania proporcji i aranżowania perspektywy, rysowanie i malowanie inspirowane muzyką, literaturą, własnymi przeżyciami, z zastosowaniem różnych form i technik, malowanie różnymi narzędziami: pędzlem, patykiem, gąbką, pęczkiem waty, palcami, malowanie inspirowane wyobraźnią, wykorzystywanie zdolności do tworzenia analogii prostej personalnej, fantastycznej, symbolicznej eksperymentowanie z linią. Obserwowanie linii różnych grubości i uzyskanych różnym sposobem, tworzenie konturu, eksperymentowanie z barwną plamą. Obserwowanie efektów mieszania kolorów i powstawania barw pochodnych i różnego stopnia nasycenia. Tworzenie waloru barwy poprzez dodanie bieli lub czerni (odcienie jednego koloru), tworzenie pracy z wykorzystaniem tylko jednej barwy w kilku odcieniach, tworzenie kompozycji rytmicznych, symetrycznych w różnych układach, tworzenie kompozycji tematycznych, dekoracyjnych, ornamentów z elementów geometrycznych i tworzywa przyrodniczego, lepienie z różnych mas plastycznych (glina, plastelina, masa solna, trocinowa, papierowa) rzeźby płaskiej i płaskorzeźby oraz całości skomponowanej z elementów, wycinanie z papieru, kartonu, tkaniny różnych wycinanek tematycznych, dekoracyjnych i abstrakcyjnych, wydzieranie z papieru różnych kształtów i form tematycznych i dekoracyjnych 9)czynności porządkowe po zajęciach. G.JĘZYK ANGIELSKI Realizacja usługi edukacyjnej: 1)przeprowadzenie zajęć 2) Opracowanie programu zajęć z j. angielskiego dla grupy wiekowej od 3 lat do 4 lat dostosowanego do potrzeb rozwojowych dzieci, opierającego się na pedagogice zabawy, wykorzystującego aktualne metody nauczania języków obcych 3)prowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Koordynatora , 4)racjonalne i efektywne korzystanie z zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów 5)systematyczne i prawidłowe dokumentowanie zajęć, w tym prowadzenie dzienników zajęć, list obecności oraz ustalanie frekwencji uczniów na zajęciach, 6)prowadzenie kart pracy celem rozliczenia zrealizowanych godzin zajęć dodatkowych i przekładanie ich Koordynatorowi 7)sporządzenie sprawozdania merytorycznego z realizacji zajęć: na zakończenie zajęć w każdym roku szkolnym i przekazanie Koordynatorowi, 8)Zajęcia będą nastawione na: Dostarczenie materiałów i pomocy potrzebnych do przeprowadzenia zajęć i służących rozwojowi dzieci w ujęciu holistycznym: rozwój motoryki małej, rozwój ruchowy, rozwój mowy, rozwój społeczny Dostarczenie pomocy wizualnych (plakaty, maty, zabawki) oraz ułatwiających osłuchiwanie się dzieci z językiem angielskim Przeprowadzenie dwóch spotkań z rodzicami uczestników zajęć i demonstracja zabaw z wykorzystaniem j. angielskiego do wykorzystania w domu z dzieckiem Zaopatrzenie dzieci w materiały do odsłuchiwania w domu oraz do utrwalania na zajęciach 9)czynności porządkowe po zajęciach. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na następujące części: Część Nr: 1 Nazwa: Zajęcia logopedyczne - w Filii Przedszkola - Stokrotka w Sobianowicach Wymiar zajęć: 5 godzin zegarowych tygodniowo, łącznie do 30.06.2015 - 420 godzin zegarowych. Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r. Część Nr: 2 Nazwa: Zajęcia z rytmiki - w Filii Przedszkola - Stokrotka w Sobianowicach Wymiar zajęć: 1 godziny zegarowych tygodniowo, łącznie do 30.06.2015 - 84 godziny zegarowych. Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r. Część Nr: 3 Nazwa: Zajęcia z języka angielskiego - w Filii Przedszkola - Stokrotka w Sobianowicach Wymiar zajęć: 1 godziny lekcyjnej (45 minut tygodniowo), łącznie do 30.06.2015 - 84 godziny lekcyjne, Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r. Część Nr: 4 Nazwa: Zajęcia teatralno-taneczne - w Filii Przedszkola - Stokrotka w Sobianowicach Wymiar zajęć: 1 godziny zegarowych tygodniowo, łącznie do 30.06.2015 - 84 godziny zegarowych. Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r. Część Nr: 5 Nazwa: Zajęcia plastyczne - w Filii Przedszkola - Stokrotka w Sobianowicach Wymiar zajęć: 1 godziny zegarowych tygodniowo, łącznie do 30.06.2015 - 84 godziny zegarowych. Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r. Część Nr: 6 Nazwa: Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej - w Filii Przedszkola - Pliszka w Pliszczynie Wymiar zajęć: 1 godziny zegarowych tygodniowo ( 2 grupy po 30 minut), łącznie do 30.06.2015 - 72 godziny zegarowych. Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r. Część Nr: 7 Nazwa: Zajęcia logopedyczne - w Filii Przedszkola - Pliszka w Pliszczynie Wymiar zajęć: 30 minut tygodniowo x 15 dzieci, czyli 7,5 godziny tygodniowo, łącznie do 30.06.2015 - 600 godzin zegarowych, Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r. Część Nr: 8 Nazwa: Zajęcia z języka angielskiego - w Filii Przedszkola - Pliszka w Pliszczynie Wymiar zajęć: 30 minut tygodniowo łącznie ( 2 razy w tyg. po 15 minut) do 30.06.2015 - 38 godzin lekcyjnych, Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r. Część Nr: 9 Nazwa: Zajęcia taneczne - w Filii Przedszkola - Pliszka w Pliszczynie Wymiar zajęć: 1 godziny zegarowych tygodniowo, łącznie do 30.06.2015 - 76 godziny zegarowych. Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r. Część Nr: 10 Nazwa: Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej - w Filii Przedszkola - Przedszkole w Łuszczowie Wymiar zajęć: 1 godziny zegarowych tygodniowo ( 3 grupy po 20 minut), łącznie do 30.06.2015 - 72 godziny zegarowych. Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r. Część Nr: 11 Nazwa: Zajęcia logopedyczne - w Filii Przedszkola - Przedszkole w Łuszczowie Wymiar zajęć: 30 minut tygodniowo x 15 dzieci, czyli 7,5 godziny tygodniowo, łącznie do 30.06.2015 - 600 godzin zegarowych, Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r. Część Nr: 12 Nazwa: Zajęcia z języka angielskiego - w Filii Przedszkola - Przedszkole w Łuszczowie Wymiar zajęć: 30 minut tygodniowo ( 2 razy w tyg. po 15 minut) łącznie do 30.06.2015 - 38 godzin lekcyjnych, Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r. 2. Zajęcia powinny się odbywać dni pracy Filii Przedszkola, w dni robocze: poniedziałek - piątek (z wyłączeniem wakacji (tylko sierpień) oraz dni wolnych od zajęć przedszkolnych), 3. Miejsce prowadzenia zajęć: Filia Przedszkola Samorządowego w Turce: Stokrotka w Sobianowicach - Sobianowice 32a, 20-258 Lublin; Pliszka w Pliszczynie - Kolonia Pliszczyn 100, 20-258 Lublin i Przedszkole w Łuszczowie - Łuszczów Drugi 102, 20-258 Lublin 4. Zakres obowiązków Wykonawcy dotyczący wszystkich części zamówienia: -realizacja przedmiotu umowy zgodnie z zapisami SIWZ oraz złożoną ofertą, -opracowanie harmonogramu realizacji zajęć dodatkowych oraz uzgodnienie harmonogramu z dyrektorami, w których realizowany jest projekt, -opracowanie programów i tematyki zajęć dostosowanych do potrzeb i możliwości dzieci 3-4letnich, -systematycznego prowadzenia dokumentacji związanej z prowadzeniem danego rodzaju zajęć (tj. dziennika zajęć, listy obecności), -opracowywanie i prowadzenie kart obserwacji dzieci i innej wymaganej dokumentacji dotyczącej mierzenia rezultatów projektu, bieżącej kontroli postępów dydaktycznych, -przygotowywanie i sporządzanie wymaganych sprawozdań z postępu w realizacji przedmiotu zamówienia, -opracowywanie i bieżące prowadzenie kart ewidencji czasu pracy wskazujących liczbę przepracowanych godzin, -wykorzystywania w realizacji zajęć aktywizujących metody nauczania motywujących dzieci do czynnego udziału w zajęciach, informowanie o wynikach i osiągnięciach dzieci dyrektorów, -ścisłej współpracy z Zamawiającym, -sprawowanie opieki nad dziećmi podczas prowadzonych zajęć, -oznakowanie dokumentacji, prowadzenie działań informacyjno - promocyjnych zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wolka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach