Przetargi.pl
Usługa dzierżawy urządzeń wielofunkcyjnych / kserokopiarek dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 00-464 Warszawa, ul. Szwoleżerów
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 3366126 , fax. 22 3366192
  • Data zamieszczenia: 2016-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy
    ul. Szwoleżerów 5
    00-464 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 3366126, fax. 22 3366192
    REGON: 012547634
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgn.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa dzierżawy urządzeń wielofunkcyjnych / kserokopiarek dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych / kserokopiarek 2. Wykonawca zobowiązany jest do: 1)dostarczenia fabrycznie nowych 18 szt. urządzeń wielofunkcyjnych / kserokopiarek, do następujących jednostek w Warszawie: a)Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy, ul. Szwoleżerów 5– 5 szt., b)ZGN Administracja Domów Komunalnych nr 1, ul. Dzielna 10a – 2 szt., c)ZGN Administracja Domów Komunalnych nr 2, ul. Wilcza 38a – 1 szt., d)ZGN Administracja Domów Komunalnych nr 3, ul. Wilcza 2/4 – 3 szt., e)ZGN Administracja Domów Komunalnych nr 4, ul. Jezuicka 1/3 – 2 szt., f)ZGN Administracja Domów Komunalnych nr 5, ul. Gałczyńskiego 12a – 3 szt., g)ZGN Administracja Domów Komunalnych nr 6, ul. Jezierskiego 3/5 – 2 szt. 2)utrzymywania stałej i nieprzerwanej sprawności dostarczonych urządzeń; 3)zapewnienia pełnego serwisu dla dostarczonych urządzeń tj. wykonania przeglądów okresowych według wskazań producenta), napraw (usuwania awarii) i wymiany części zamiennych oraz zapewnienie wszystkich materiałów eksploatacyjnych w tym tonerów; 4)dostarczenia urządzeń zastępczego w przypadku niemożliwości dotrzymania czasu usunięcia awarii urządzenia, o nie gorszych parametrach; 5)przeprowadzenia szkolenia dla użytkowników urządzenia w dniu i miejsca instalacji; 6)pełnej dyspozycyjności i stałej łączności telefonicznej; 7)ubezpieczenia urządzeń we własnym zakresie, 8)po zakończeniu umowy odbioru urządzeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30000000-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przed złożeniem oferty wniesie wadium na okres związania ofertą w wysokości 4.000,00 zł słownie złotych: cztery tysięcy i 00/100 podając nr postępowania „AZ-079/U/16” oraz przedmiot zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach