Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy ogłasza przetarg
- Adres: 00-464 Warszawa, ul. Szwoleżerów
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 3366126 , fax. 22 3366192
- Data zamieszczenia: 2016-12-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy
ul. Szwoleżerów 5
00-464 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 3366126, fax. 22 3366192
REGON: 012547634 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgn.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa dzierżawy urządzeń wielofunkcyjnych / kserokopiarek dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych / kserokopiarek 2. Wykonawca zobowiązany jest do: 1)dostarczenia fabrycznie nowych 18 szt. urządzeń wielofunkcyjnych / kserokopiarek, do następujących jednostek w Warszawie: a)Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy, ul. Szwoleżerów 5– 5 szt., b)ZGN Administracja Domów Komunalnych nr 1, ul. Dzielna 10a – 2 szt., c)ZGN Administracja Domów Komunalnych nr 2, ul. Wilcza 38a – 1 szt., d)ZGN Administracja Domów Komunalnych nr 3, ul. Wilcza 2/4 – 3 szt., e)ZGN Administracja Domów Komunalnych nr 4, ul. Jezuicka 1/3 – 2 szt., f)ZGN Administracja Domów Komunalnych nr 5, ul. Gałczyńskiego 12a – 3 szt., g)ZGN Administracja Domów Komunalnych nr 6, ul. Jezierskiego 3/5 – 2 szt. 2)utrzymywania stałej i nieprzerwanej sprawności dostarczonych urządzeń; 3)zapewnienia pełnego serwisu dla dostarczonych urządzeń tj. wykonania przeglądów okresowych według wskazań producenta), napraw (usuwania awarii) i wymiany części zamiennych oraz zapewnienie wszystkich materiałów eksploatacyjnych w tym tonerów; 4)dostarczenia urządzeń zastępczego w przypadku niemożliwości dotrzymania czasu usunięcia awarii urządzenia, o nie gorszych parametrach; 5)przeprowadzenia szkolenia dla użytkowników urządzenia w dniu i miejsca instalacji; 6)pełnej dyspozycyjności i stałej łączności telefonicznej; 7)ubezpieczenia urządzeń we własnym zakresie, 8)po zakończeniu umowy odbioru urządzeń. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30000000-9
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przed złożeniem oferty wniesie wadium na okres związania ofertą w wysokości 4.000,00 zł słownie złotych: cztery tysięcy i 00/100 podając nr postępowania „AZ-079/U/16” oraz przedmiot zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów biurowych dla SZPZLO Warszawa Białołęka-Targówek
Dodano: 2023-06-02 - Dostawa materiałów biurowych dla SZPZLO Warszawa Białołęka-Targówek
Dodano: 2023-05-22 - Dostawa i montaż wyposażenia: AGD, sprzętu elektrycznego do nowego przedszkola przy ul. Cokołowej 2 w Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy.
Dodano: 2022-12-16 - Dostawa komputerów Mini PC dla Polskiej Akademii Nauk
Dodano: 2022-11-16 - Zawarcie umowy ramowej na dostawę i/lub na zakup komputerów, sprzętu komputerowego, ... wg bieżących potrzeb Instytutu Chemii i Techniki Jądrowej przez okres 36 miesięcy od daty zawarcia um. ramowej
Dodano: 2022-10-14 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek oraz urządzeń wraz z serwisem
Dodano: 2021-11-25 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2021-05-28 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2020-10-16 - Dostawa urządzenia HSM na potrzeby rozbudowy środowiska testowego systemu mObywatel
Dodano: 2020-10-07 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2020-09-02