Gmina Września ogłasza przetarg
- Adres: 62300 Września, ul. Ratuszowa
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 4360880 w. 146 , fax. 614 362 500
- Data zamieszczenia: 2018-08-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Września
ul. Ratuszowa 1
62300 Września, woj. wielkopolskie
tel. 061 4360880 w. 146, fax. 614 362 500
REGON: 52660100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wrzesnia.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa dzierżawy i serwisu urządzeń wielofunkcyjnych (kserokopiarek) wraz z usługą rozliczania kosztów oraz monitoringu stanu urządzeń i dostawą materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa dzierżawy urządzeń wielofunkcyjnych (4 sztuk kserokopiarek) wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych, rozliczania kosztów wraz z systemem monitoringu stanu urządzeń oraz serwisem urządzeń przez okres 36 miesięcy Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem wymagań Zamawiającego dotyczących parametrów jakościowych określa załącznik A do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym określonym przez Zamawiającego. Parametry techniczne przedmiotu zamówienia wykazanego przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi. 2. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt do Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni, ul. Ratuszowa 1. 3. Do zadań Wykonawcy należy dostawa kserokopiarek, zainstalowanie jej we wskazanej przez Zamawiającego lokalizacji oraz wykonywanie wszystkich czynności związanych z jej konserwacją, naprawą wraz z innymi czynnościami zapewniających prawidłową pracę urządzenia oraz do dostarczania wszystkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych i części, za wyjątkiem papieru ksero. 4. Wykonawca zobowiązany będzie po zainstalowaniu, przeprowadzić szkolenie personelu obsługującego najmowane urządzenie, w jednostce Zamawiającego w ramach umowy, bez odrębnego wynagrodzenia. 5. Zaoferowany sprzęt winien spełniać wszystkie wymienione w SIWZ oraz załączniku A parametry techniczne. Jeżeli w trakcie odbioru kserokopiarki nie będzie ona spełniała nawet jednego z wymienionych parametrów, Zamawiający nie dokona czynności odbioru. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79820000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SIWZ;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Skład i druk czasopisma specjalistycznego LOGISTYKA (ISSN 1231-5478) w 2021 roku
Dodano: 2020-12-29 - Druk czasopisma specjalistycznego LOGISTYKA (ISSN 1231-5478) w 2020 roku
Dodano: 2020-04-10 - "Druk Czasopisma "Przegląd Komunalny" wydawanego przez ABRYS Sp. z o.o. w roku 2020 i 2021"
Dodano: 2020-02-14 - Druk 6 numerów czasopisma specjalistycznego LOGISTYKA (ISSN 1231-5478) w nakładzie 1700 egz. oraz 1 numeru w nakładzie 900 egz. w 2020 roku
Dodano: 2020-01-28 - Obsługa ILiM w zakresie projektowania i drukowania materiałów informacyjno – reklamowych oraz dostarczania gadżetów
Dodano: 2019-04-12 - ”Skład 2 i druk 6 wydań czasopisma specjalistycznego „Logistyka” (ISSN 1231-5478) w 2019r. w nakładzie 1700 egzemplarzy”
Dodano: 2019-01-29 - Świadczenie usługi opracowania i druku materiałów do realizacji zajęć (indeksy, materiały dydaktyczne, dyplomy, segregator, scenariusze zajęć, publikacje) w ramach projektów prowadzonych na Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu z programu Osi III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 pt ”Przyroda od A do Z. Pozaszkolne zajęcia edukacyjne w ramach Uniwersytetu Młodych Przyrodników”, „Zostań młodym inżynierem środowiska. Pozaszkolne zajęcia edukacyjne w ramach Uniwersytetu Młodych Przyrodników”, „Tego nie wiesz o drewnie. Pozaszkolne zajęcia edukacyjne w ramach Uniwersytetu Młodych Odkrywców”.
Dodano: 2018-12-05 - Skład i druk 6 wydań czasopisma specjalistycznego „Logistyka” (ISSN 1231-5478) w 2018r. w nakładzie 1500 egzemplarzy
Dodano: 2018-01-23 - Skład i druk 6 wydań czasopisma LOGISTYKA w 2018 r
Dodano: 2018-01-03 - Usługa dzierżawy i serwisu urządzeń wielofunkcyjnych wraz z usługą rozliczania kosztów oraz monitoringu stanu urządzeń, dostawą materiałów eksploatacyjnych oraz dostawą oprogramowania dla Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych w Poznaniu.
Dodano: 2017-11-10