Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-074 Lublin, ul. Spokojna 4
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 44 16 505 , fax. 081 44 16 535
- Data zamieszczenia: 2010-01-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie
ul. Spokojna 4 4
20-074 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 44 16 505, fax. 081 44 16 535
REGON: 43102863100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
usługa druku okładki białej z logo Województwa Lubelskiego i nadrukiem Marszałek Województwa Lubelskiego oraz Wicemarszałek Województwa Lubelskiego w 2010 r (OP.IV.AO.3331/1/10) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
usługa druku okładki białej z logo Województwa Lubelskiego i nadrukiem Marszałek Województwa Lubelskiego oraz Wicemarszałek Województwa Lubelskiego w 2010 r - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 220000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków. Wykonawcy spełnią powyższe warunki, jeśli: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia; 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Ocena spełniania powyższych warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez Wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki ubiegania się o zamówienie wymienione w rozdz. IX SIWZ ust. 1, Wykonawca składa następujący dokument: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy- załącznik nr 2a do SIWZ (w formie oryginału); 2. Dokumenty w przypadku składania oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP. 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. XII pkt. 4 SIWZ - składa dokument lub dokumenty, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepisy ust. 2 stosuje się odpowiednio. Wykaz oświadczeń oraz dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu wskazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania w okolicznościach, o których mowa w rozdz. IX SIWZ pkt. 2, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - załącznik nr 2b do SIWZ; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wskazania brak podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 1 pkt. 2 ustawy wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 1 ustawy (aktualny należy rozumieć, jako odpis aktualny, a nie pełny) - (w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.bip.lublin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- BZP/PN/42/2016 - Wykonanie i sukcesywna dostawa druków studenckich na rok akademicki 2016/ 2017
Dodano: 2016-06-22 - Dostawa artykułów druków i artykułów poligraficznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, nr sprawy UM-ZP-262-13/16
Dodano: 2016-03-21 - Dostawa druków ścisłego zarachowania do UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: LE/5-2015/DOP-z)
Dodano: 2015-04-23 - Dostawa druków ścisłego zarachowania do UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy LE/4-2015/DOP-z)
Dodano: 2015-03-25 - Dostawa druków
Dodano: 2014-10-27 - Sukcesywna dostawa pomocniczych druków szkolnictwa wyższego oraz okładek na dokumenty i tub na dyplomy dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 2 części
Dodano: 2014-04-07 - Dostawa druków szkolnictwa wyższego dla UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: LE/4-2014/DOP-z)
Dodano: 2014-01-28 - Dostawa druków
Dodano: 2014-01-27 - Dostawa druków oraz urządzeń ewidencyjnych
Dodano: 2013-10-30 - Dostawa druków oraz urządzeń ewidencyjnych
Dodano: 2013-09-27