Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej ogłasza przetarg
- Adres: 20-031 Lublin, Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 5375965 , fax. 081 5375965
- Data zamieszczenia: 2015-04-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5 5
20-031 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 5375965, fax. 081 5375965
REGON: 00000135300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umcs.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa druków ścisłego zarachowania do UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: LE/5-2015/DOP-z) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa druków ścisłego zarachowania dla UMCS w Lublinie. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie zrealizowana w 2 partiach z zastrzeżeniem, że ostatnia z nich nie może nastąpić później niż 15 czerwca 2015 roku. Zamówienia jednostkowe będą składane faxem lub e-mailem. Realizacja zamówienia jednostkowego nastąpi maksymalnie w ciągu 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia (ze wskazaniem kolejności dostarczenia druków). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do ogłoszenia (opis przedmiotu zamówienia) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 220000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1 800,00 PLN. 2.Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. nr 42, poz. 275). 3. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, należy złożyć wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej dokument w formie oryginału (może być również w oddzielnej kopercie) a jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem załączyć jako integralną część wniosku. 4. Wykonawca, który nie zabezpieczy uczestnictwa w postępowaniu akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 5. Warunki zwrotu i utraty wadium są określone w art. 46 ustawy Pzp. 6. Z treści wadium składanego w innej formie niż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować okres 45 dni, poczynając od daty składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej. 7. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- BZP/PN/42/2016 - Wykonanie i sukcesywna dostawa druków studenckich na rok akademicki 2016/ 2017
Dodano: 2016-06-22 - Dostawa artykułów druków i artykułów poligraficznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, nr sprawy UM-ZP-262-13/16
Dodano: 2016-03-21 - Dostawa druków ścisłego zarachowania do UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy LE/4-2015/DOP-z)
Dodano: 2015-03-25 - Dostawa druków
Dodano: 2014-10-27 - Sukcesywna dostawa pomocniczych druków szkolnictwa wyższego oraz okładek na dokumenty i tub na dyplomy dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 2 części
Dodano: 2014-04-07 - Dostawa druków szkolnictwa wyższego dla UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: LE/4-2014/DOP-z)
Dodano: 2014-01-28 - Dostawa druków
Dodano: 2014-01-27 - Dostawa druków oraz urządzeń ewidencyjnych
Dodano: 2013-10-30 - Dostawa druków oraz urządzeń ewidencyjnych
Dodano: 2013-09-27 - Dostawa druków na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Lublinie oraz podległych jej Prokuratur Rejonowych
Dodano: 2013-09-20