Przetargi.pl
Dostawa druków

Sąd Rejonowy Lublin-Zachód w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, ul. Krakowskie Przedmieście 76
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 47 81 625 , fax. 81 47 81 625
  • Data zamieszczenia: 2014-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy Lublin-Zachód w Lublinie
    ul. Krakowskie Przedmieście 76 76
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 47 81 625, fax. 81 47 81 625
    REGON: 06071231400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin-zachod.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa druków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie druków (zwanych dalej także towarem) na potrzeby Sądu Rejonowego Lublin - Zachód w Lublinie. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i dostarczenia druków spełniających wymagania Zamawiającego określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do s.iw.z. W załączniku tym określone zostały m.in.: ilości, gramatura, rodzaj nadruku oraz inne dodatkowe wymagania dotyczące towaru będącego przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga następujących druków:1) druków z kartonu brązowego, format ~2 B-4, nadruk jednostronny, 25 000 sztuk, 2) druków z kartonu jednostronnie białego, format 2 B-4, nadruk jednostronny, 500 sztuk, 3) druków w bloczkach, format A-4, nadruk dwustronny, 100 bloczków po 100 sztuk, 4) druków w bloczkach, format A-5, nadruk dwustronny, 50 bloczków po 100 sztuk, 5) zwrotnych potwierdzeń odbioru, format A-6, nadruk jednostronny, 25 000 opakowań po 100 sztuk, 6) druków w bloczkach, format 2 A-4, nadruk dwustronny, 50 bloczków po 100 sztuk, 7) teczek z kartonu brązowego, format 2 B-4, nadruk dwustronny, 5 000 sztuk, 8) pasków kartonowych białych, wymiary: ~ 240 mm x 80 mm +/- 10 %, nadruk jednostronny, 500 opakowań po 100 sztuk, 9) książek 200 kartkowych, format A4, nadruk dwustronny ,20 sztuk
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 220000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1 500,00 zł (słownie zł: jeden tysiąc pięćset 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy przesłać na adres Zamawiającego (w oddzielnej kopercie z zaznaczeniem wadium do sprawy ZP-2401-2/14) albo złożyć w kasie Sądu - pok. nr 5 (ul. Krakowskie Przedmieście 76, Lublin) (uwaga: dokumentu wadialnego nie powinno się spinać z dokumentami stanowiącymi ofertę). Zamawiający zaleca składanie gwarancji lub poręczeń w formie oryginału. Zamawiający wymaga złożenia oryginału gwarancji lub oryginału poręczenia w zakresie wniesienia wadium w przypadku, gdy pozostawienie oryginału w posiadaniu Wykonawcy może uniemożliwić Zamawiającemu dochodzenie roszczeń przysługujących z gwarancji/poręczenia oraz jeżeli stwarza to zagrożenie wygaśnięcia/odwołania/bezskuteczności ustanowionego w ten sposób zabezpieczenia interesu Zamawiającego. W innym przypadku wystarczająca jest kopia dokumentu poświadczona (potwierdzona) za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez dołączenie go do oferty jest równoznaczne z wniesieniem wadium przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert. 6. Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta (Poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podpisem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji (poręczenia) winno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, przyrzeczenie zapłaty pełnej kwoty wadium w przypadku jego zatrzymania przez Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 oraz art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. Termin obowiązywania gwarancji (poręczenia) nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do wyznaczonego terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin-zachod.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach