Przetargi.pl
Usługa drukowania dla potrzeb Gdyńskiego Centrum Sportu

Gdyńskie Centrum Sportu ogłasza przetarg

  • Adres: 81-538 Gdynia, Olimpijska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48586223574 , fax. +48586223574
  • Data zamieszczenia: 2017-02-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gdyńskie Centrum Sportu
    Olimpijska 5/9
    81-538 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. +48586223574, fax. +48586223574
    REGON: 191439845
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa drukowania dla potrzeb Gdyńskiego Centrum Sportu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia zgodnie z CPV sklasyfikowany jest jako: 79810000-5 - usługi drukowania, 79823000-9 – usługi drukowania i dostawy. 2. Przedmiotem zamówienia jest usługa wydrukowania wraz z dostawą plakatów, zaproszeń, ulotek informacyjnych, kalendarzy, teczek, notesów, banerów i innych druków (zwanych dalej łącznie „Drukami”), wykonanych zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, dla potrzeb Gdyńskiego Centrum Sportu. 3. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany będzie dostarczyć: 1) Plakaty A2 muszą spełniać poniższe parametry: a) format – A2, b) rodzaj papieru – kreda z połyskiem, c) gramatura – min. 250 g/m2, d) kolorystyka – 4/4 CMYK e) Zamawiający przedstawi Wykonawcy projekt plakatów, f) ilość: 6000 sztuk/ Zamawiający w ramach zamówienia przewiduje kilkanaście/kilkadziesiąt różnych projektów plakatów, g) Zamawiający przewiduje jednorazowe zapotrzebowanie na: g1) 100 szt. plakatów x 10 nakładów, g2) 250 szt. plakatów x 14 nakładów, g3) 500 szt. plakatów x 3 nakłady, 2) Plakaty A2 muszą spełniać poniższe parametry: a) format – A2, b) rodzaj papieru – kreda z połyskiem, c) gramatura – min. 250 g/m2, d) kolorystyka – 4/0 CMYK e) Zamawiający przedstawi Wykonawcy projekt plakatów, f) ilość: 1000 sztuk/ Zamawiający w ramach zamówienia przewiduje kilka/kilkanaście różnych projektów plakatów, g) Zamawiający przewiduje jednorazowe zapotrzebowanie na: g1) 20 szt. plakatów x 5 nakładów, g2) 50 szt. plakatów x 4 nakłady, g3) 100 szt. plakatów x 2 nakłady, g4) 500 szt. plakatów x 1 nakład, 3) Stojaki tekstylne muszą spełniać poniższe parametry: a) format – 955 x 2300 mm b) kolorystyka - 4/4 CMYK, c) konstrukcja – prosta, aluminiowa, łatwo składana, do samodzielnego montażu, d) materiał - flagowy, wykończony zamkiem błyskawicznym, możliwość prania w pralce, e) materiał naciągany bezpośrednio na konstrukcje, a) ilość: 17 sztuk/ Zamawiający w ramach zamówienia przewiduje kilka projektów, Zamawiający przewiduje jednorazowe zapotrzebowanie na min 1 sztukę, 4) Ściankę sponsorską tekstylną musi spełniać poniższe parametry: a) format – 2m x 5 m, b) kolorystyka – 4/4 CMYK, c) konstrukcja – prosta, aluminiowa, łatwo składana, do samodzielnego montażu, d) materiał - flagowy, wykończony zamkiem błyskawicznym, możliwość prania w pralce, e) materiał naciągany bezpośrednio na konstrukcje, f) ilość: 1 sztuka/ Zamawiający przedstawi Wykonawcy projekt, 5) Ulotki informacyjne 3x DL muszą spełniać poniższe parametry: a) format – po złożeniu DL, sposób składania w C, b) rodzaj papieru – kreda mat, c) gramatura – min. 300 g/m2, d) kolorystyka – 4/4 CMYK, e) wykończenie – folia mat, bigowanie, składanie, f) Zamawiający przedstawi Wykonawcy projekt ulotek, g) Ilość: 800 sztuk/ Zamawiający przewiduje 2 projekty ulotek, h) Zamawiający przewiduje jednorazowo zapotrzebowanie na 300 szt. i 500 szt. ulotek, 6) Ulotki informacyjne do A5 (Race Book) muszą spełniać poniższe parametry: a) format – po złożeniu A5, b) ilość stron/sposób składania – 8 stron, forma mapy, c) rodzaj papieru – kreda mat, d) gramatura – min. 250 g/m2, e) kolorystyka – 4/4 CMYK, f) wykończenie – bigowanie, składanie, g) Zamawiający przedstawi Wykonawcy projekt ulotek, h) ilość: 4000 sztuk/ Zamawiający przewiduje 4 projekty ulotek, Zamawiający przewiduje jednorazowo zapotrzebowanie na 1000 szt. ulotek, 7) Ulotki informacyjne do A5 (GPX – poczta) muszą spełniać poniższe parametry: a) format – A5, b) rodzaj papieru – kreda mat, c) gramatura – min. 170 g/m2, d) kolorystyka – 4/4 CMYK, e) wykończenie – bigowanie, składanie, f) Zamawiający przedstawi Wykonawcy projekt ulotek, g) ilość: 500 000 sztuk/ Zamawiający przewiduje 4 projekty ulotek, h) Zamawiający przewiduje jednorazowo zapotrzebowanie na: h1) 25 000 szt. ulotek x 4 nakłady, h2) 100 000 szt. ulotek x 4 nakłady, 8) Banery wraz z montażem na kostki promocyjne muszą spełniać poniższe parametry: a) format – 250 wys./ 1010 szer. cm, b) materiał – baner block out, 600 g, c) kolorystyka – 4/0 CMYK, nadruk solventowy twardy, d) wykonany - materiał lekki, wytrzymały na zginanie, rozciąganie, odporne na działanie warunków atmosferycznych (różnice temperatur, wilgoć), e) montaż – baner montowany na metalową kostkę (250 x 250 cm) za pomocą specjalistycznej mocnej taśmy dwustronnej + montaż w górnej części za pomocą linek (Wykonawca dostarcza linki i taśmy potrzebne do montażu), f) ilość: 8 sztuk/ Zamawiający przedstawi Wykonawcy kilka projektów, g) Zamawiający przewiduje jednorazowo zapotrzebowanie na: g1) 2 sztuki x 2 nakłady, g2) 4 sztuki x 1 nakład, 9) Zaproszenia muszą spełniać poniższe parametry: a) format - po złożeniu – 100 x 210 mm, b) rodzaj papieru – kreda mat, c) kolorystyka – 4/4 CMYK, d) gramatura – min. 350 g/m2, e) wykończenie – laminat aksamitny soft dwustronny, wybiórczo lakier UV dwustronny, bigowanie, składanie, f) Zamawiający przedstawi Wykonawcy projekt zaproszeń, g) Ilość: 1500 sztuk / Zamawiający przewiduje jeden projekt zaproszeń, 10) Kalendarze wieloplanszowe muszą spełniać poniższe parametry: a) 14 kartek, b) łączenie – metalowa w kolorze białym spirala po krótkim boku z zawieszką, c) format - 480 mm x 650 mm, d) kolorystyka – 4/0 CMYK, e) rodzaj papieru – kreda mat, f) gramatura – min. 350 g/m2, g) wykończenie - folia matowa, wybiórczo lakier UV, h) ilość - 300 sztuk/ Zamawiający przedstawi jeden projekt. 11) Podręczniki zdrowego żywienia muszą spełniać poniższe parametry: a) Format - 210mm x 210mm, b) ilość stron - 48 stron, c) papier - kreda połysk, d) gramatura – min. 200 g/m2, e) kolorystyka - 4/4 CMYK, f) łączenie - 2 zszywki, g) ilość - 500 sztuk/ Zamawiający przedstawi jeden projekt. Zamawiający przedstawi projekt Wykonawcy. 12) Notatniki A5 muszą spełniać poniższe parametry: a) format - A5, pion, b) ilość stron - 2 + 50, c) papier - kreda mat, 350 g (okładka), offset 90 g (wnętrze), d) kolorystyka - 4/0 CMYK, znak wodny na każdej stronie, e) łączenie - biała spirala po krótkim boku, f) wykończenie - folia mat okładka, g) ilość - 200 sztuk/ Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia 1 projekt, Zamawiający przedstawi projekt Wykonawcy, 13) Foto książki muszą spełniać poniższe parametry: a) format - A4, poziom, b) ilość stron: 4 + 24, c) papier - okładka z podbiciem tekturowym 400 g, kreda połysk 170 g wnętrze, d) kolorystyka - 4/4 CMYK, e) łączenie - klejone po krótkim boku, f) wykończenie - okładka folia połysk, g) ilość – 30 sztuk/Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia 1 projekt, Zamawiający przedstawi projekt Wykonawcy. 14) Katalogi klejone (raport ewaluacyjny) muszą spełniać poniższe parametry: a) format - A4, pion, b) ilość stron: do 100, c) papier: kreda mat, d) gramatura – min. 200 g/m2, e) kolorystyka - 4/4 CMYK, f) łączenie - klejone po długim boku, g) ilość – 50 sztuk/Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia 1 projekt, Zamawiający przedstawi projekt Wykonawcy, 15) Wizytówki muszą spełniać poniższe parametry: a) format - 90 x 50 mm z wykrojnika, b) papier: kreda mat, c) gramatura – min. 450g/m2, d) kolorystyka - 4/4 CMYK, e) wykończenie – folia mat, wybiórczo lakier UV, f) ilość – 5450 sztuk/Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia do 50 projektów, Zamawiający przedstawi projekty Wykonawcy. g) Zamawiający przewiduje jednorazowe zapotrzebowanie na: g1) 50 szt. wizytówek x 23 nakłady, g2) 100 szt. wizytówek x 15 nakładów, g3) 200 szt. wizytówek x 5 nakładów, g4) 800 szt. wizytówek x 1 nakład, g5) 1000 szt. wizytówek x 1 nakład, 16) Teczki tekturowe z wykrojnika muszą spełniać poniższe parametry: a) format - po złożeniu 220 x 305 mm, b) grzbiet - 5 mm, c) papier - kreda mat, d) gramatura – min. 350g/m2, e) kolorystyka: 4/0 CMYK, f) wykończenie - Laminat aksamitny, wybiórczo lakier UV, bigowanie, składanie, g) gumka - pomarańczowa, h) ilość – 1000 sztuk/Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia 1 projekt, Zamawiający przedstawi projekt Wykonawcy, 17) Podkładki z klipsem muszą spełniać poniższe parametry: a) format - A4, b) materiał - tektura grubości 2 mm, c) kolorystyka - 4/4 CMYK, d) wykończenie - laminat błysk obustronnie, metalowy klip do kartek, e) ilość – 100 sztuk/ Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia 1 projekt, Zamawiający przedstawi projekt Wykonawcy. 18) Torby papierowe foliowane muszą spełniać poniższe parametry: a) Format - 240 x 340 x 90 mm, pion, b) papier - kreda mat, c) gramatura – min. 170g/m2, d) kolorystyka - 4/0 CMYK, e) wykończenie - folia mat, wybiórczo lakier UV, biały sznurek, f) ilość – 300 sztuk/ Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia 1 projekt, Zamawiający przedstawi projekt Wykonawcy, 19) Dyplomy okolicznościowe muszą spełniać poniższe parametry: a) format – A4, b) rodzaj papieru – kreda mat, c) gramatura – min. 200 g/m2, d) kolorystyka – 4/0 CMYK, e) Ilość: 5000 sztuk/ Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia 1 projekt, Zamawiający przedstawi projekt Wykonawcy, 20) Siatki mesh muszą spełniać poniższe parametry: a) format - 100 x 200 cm, b) materiał - siatka mech, c) gramatura – min. 270g/m2, d) kolorystyka - 4/0 CMYK, nadruk solventowy twardy, e) wykończenie - wzmocniony na krawędziach, wyposażony w zakuwane oczka o średnicy 2 cm w odstępach 25 cm, f) ilość: 20 sztuk/ Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia kilka/kilkanaście projektów, Zamawiający przedstawi projekty Wykonawcy. Zamawiający przewiduje jednorazowe zapotrzebowanie na min 1 szt, 21) Czeki muszą spełniać poniższe parametry: a) format A3, b) rodzaj papieru- kreda z połyskiem, c) gramatura-min 300g/m2, d) kolorystyka – 4/0 CMYK, e) wykończenie – laminowanie, f) ilość: 400 sztuk/ Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia 400 projektów, Zamawiający przedstawi Wykonawcy projekt, Zamawiający przewiduje jednorazowe zapotrzebowanie na min 1 sztukę, 22) Tablice informacyjne muszą spełniać poniższe parametry: a) format płyty 970 x 500 mm, b) rodzaj płyty- płyta twarda PCV do druku, lekka o dużej sztywności, o dobrych właściwościach mechanicznych i wysokiej udarności, c) grubość płyty - 3 mm, d) kolorystyka – 4/0 CMYK, e) wykończenie – oczkowanie w narożnikach, g) ilość: 20 sztuk/ Zamawiający przewiduje kilka/kilkanaście różnych projektów, Zamawiający przedstawi Wykonawcy projekt. Zamawiający przewiduje jednorazowe zapotrzebowanie na min 1 sztukę, 23) Banery – ścianki na scenę muszą spełniać poniższe parametry: a) format 323 x 345 cm, b) materiał - baner block out, c) gramatura-min. 270g/m2, d) kolorystyka: 4/0 CMYK, nadruk solventowy twardy, e) wykończenie - wzmocniony na krawędziach, wyposażony w zakuwane oczka o średnicy 2 cm w odstępach 25 cm, f) ilość: 4 sztuki/ Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia kilka projektów, Zamawiający przedstawi projekty Wykonawcy. Zamawiający przewiduje jednorazowe zapotrzebowanie na min 1 szt. 4. Zamawiający każdorazowo przekaże Wykonawcy projekt Druków, o których mowa w ust.3 pkt.1-23. Wykonawca na bazie przesłanego przez Zamawiającego projektu wydrukuje i dostarczy Druki. 5. Zamawiający informuje, iż ilości Druków oraz nakładów wskazane w ust. 3 są ilościami szacowanymi (przewidywanymi przez Zamawiającego). Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania w całości ilości zamówienia, jeżeli wynikać to będzie z jego faktycznych potrzeb w zakresie przedmiotu umowy. Z tytułu zmniejszenia ilości zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 6. Wymagania co do sposobu świadczenia przedmiotu zamówienia: a) przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego i na każdorazowe jego wezwanie, b) wydrukowanie i dostarczenie Druków, o których mowa w ust. 3 pkt. 1- 23 realizowane będzie w terminie 5 dni roboczych od dnia złożonego przez Zamawiającego faksem lub mailem zapotrzebowania; Druki Wykonawca dostarcza bezpośrednio do siedziby Zamawiającego, w godzinach urzędowania tj. od poniedziałku do piątku pomiędzy 7:30 a 15:30, c) wskazane w ust. 3 pkt. 8 banery winny zostać zamontowane przez Wykonawcę na kostki promocyjne będące własnością Zamawiającego, które są zlokalizowane na parkingu przy ulicy Olimpijskiej 5/9 w Gdyni, d) w przypadku stwierdzenia niezgodności ilościowych, pomyłek, uszkodzenia lub wad jakościowych otrzymanych Druków, Zamawiający postawi Druki do dyspozycji Wykonawcy, oraz niezwłocznie/zgłoszenie telefoniczne potwierdzone faksem lub mailowo/ powiadomi Wykonawcę o stwierdzonych brakach i wadach w Drukach, e) Wykonawca będzie zobowiązany w terminie maksymalnie 2 dni roboczych od wpłynięcia reklamacji dostarczyć zastępczą/brakującą partię Druków wolną od wad bezpośrednio do siedziby Zamawiającego, w godzinach jego urzędowania tj. od poniedziałku do piątku pomiędzy 7:30 a 15:30, f) wykaz osób upoważnionych do składania zapotrzebowania oraz do podpisywania i odbioru faktur w imieniu Zamawiającego zawierać będzie załącznik nr 1 do umowy, g) Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu zamówienia na własny koszt, przy udziale własnych materiałów, środka transportu lub może zlecić dostawę innemu przewoźnikowi, h) Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć Druki na czas transportu oraz ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę Druków. 7. Wykonawca zobowiązany jest udzielić rocznej gwarancji i rękojmi za wady na zaoferowany przedmiot zamówienia. Termin liczony jest osobno dla poszczególnych partii Druków, liczony od daty dostawy poszczególnych partii Druków. 8. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prace wykonane przez podwykonawców również za usterki 9. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 10. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów. 11. W niniejszym postępowaniu w ocenie Zamawiającego brak jest czynności do których niezbędne jest wykonywanie pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.) w związku z czym Zamawiający nie określa na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy, wymagań odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79810000-5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach