Przetargi.pl
USŁUGA DOŻYWIANIA DZIECI W SZKOŁACH NA TERENIE GMINY DŁUGOŁĘKA

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Długołęce ogłasza przetarg

  • Adres: 55-095 Mirków, Długołęka, ul. Szkolna 40a
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 315 20 50 , fax. 71 315 20 60
  • Data zamieszczenia: 2012-01-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Długołęce
    Długołęka, ul. Szkolna 40a 40a
    55-095 Mirków, woj. dolnośląskie
    tel. 71 315 20 50, fax. 71 315 20 60
    REGON: 00594701700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gopsdlugoleka.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA DOŻYWIANIA DZIECI W SZKOŁACH NA TERENIE GMINY DŁUGOŁĘKA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa dożywiania w roku 2012, dzieci w szkołach na terenie Gminy Długołęka, polegająca na przygotowywaniu i dostarczeniu jednego dziennie gorącego dwudaniowego posiłku (w dniach pobierania nauki w szkole). 1) Ustala się obowiązującą gramaturę posiłków na nie mniej niż: a) mięso lub ryba - 100g, b) ziemniaki lub zamiennik (makaron, ryż, kasza lub inne) - 200g i surówka - 100g, c) zupa - 250ml, d) napój (sok owocowy, warzywny lub kompot) - 200ml, lub deser (minimum 1 jogurt, owoce, inne) 2) Zupa i drugie danie muszą zachować kaloryczność na poziomie minimum 750 kcal. Posiłki muszą spełniać następujące warunki jakościowe : a) jadłospis powinien być urozmaicony, rodzaj potrawy nie może się powtarzać w okresie kolejnych, następujących po sobie 5 dni w tygodnia, b) powinien być dostarczony co najmniej 3 razy obiad z drugim daniem mięsnym, c) potrawy powinny być lekkostrawne, przygotowane z surowców wysokiej jakości, świeżych, naturalnych, mało przetworzonych, z ograniczoną ilością substancji konserwujących, zagęszczających, barwionych lub sztucznie aromatyzowanych, d) w posiłkach powinny przeważać składniki gotowane, pieczone lub duszone, e) do przygotowania posiłków powinny być stosowane tłuszcze roślinne, z ograniczonym stosowaniem tłuszczy zwierzęcych, stosowane powinny być duże ilości świeżych warzyw, f) ważna jest estetyka potraw i posiłków. 2. Zamawiający informuje, iż dla umożliwienia wykonawcom przygotowania oferty, określono szacunkową liczbę dzieci objętych dożywianiem to dla części 1 zamówienia - zadania nr 1 - 70 dzieci oraz dla części 2 zamówienia - zadania nr 2 - 12 dzieci. Liczba ta w trakcie okresu dożywiania może uleć zmianie. W przypadku zmiany liczby posiłków, wykonawca będzie obowiązany do uwzględnienia w tym zakresie zgłaszanych na bieżąco potrzeb zarówno mających wpływ na zwiększenie jak i na zmniejszenie liczby posiłków. Przewidywana ilość posiłków w okresie obowiązywania umowy wynosi dla części 1 zamówienia - zadania nr 1 - 13 000 szt. oraz dla zadania nr 2 - 2 200 szt. 3. Realizacja powyższego zadania polegała będzie na przygotowaniu i dostarczaniu dwudaniowych, gorących posiłków dzieciom w szkołach. Posiłki będą serwowane w naczyniach jednorazowych ze sztućcami jednorazowymi lub w innych równoważnych naczyniach zgodnych z obowiązującymi normami, aprobatami polskimi oraz UE itp. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia naczyń i sztućców jednorazowych lub innych równoważnych naczyń zgodnych z obowiązującymi normami, aprobatami polskimi lub UE do serwowania posiłków na swój koszt. 4. Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności rodzajowo tych samych posiłków w ciągu tygodnia (5 dni pobierania nauki w szkole). 5. Gorący posiłek musi odpowiadać normom odżywczym obowiązującym w tzw. punktach zbiorowego żywienia, tj. posiłki powinny być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, sporządzone z pełnowartościowych, świeżych artykułów spożywczych, posiadających aktualne terminy ważności, wg wymogów sztuki kulinarnej i sanitarnej (zgodnie z Ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006r. tj. Dz. U. z 2010 r., nr 136, poz. 914 z póź. zm.). 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania badań sprawdzających kaloryczność zamawianego posiłku. W przypadku stwierdzenia, że posiłek nie spełnia parametrów określonych w zamówieniu. Zamawiający kosztami badania obciąży Wykonawcę, a naruszenie takie stanowić będzie podstawę do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy. 7. Posiłki powinny być dostarczane do szkół w dni nauki szkolnej w godzinach ustalonych z Dyrektorami poszczególnych szkół przez dostarczającego posiłki. 8. Posiłki wykonawca dostarczać będzie własnym transportem, na własny koszt w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. 9. Wykonawca ponosi koszty załadunku i rozładunku wszystkich dostaw posiłku. 10. O czystość termosów zadba Wykonawca. 11. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia posiłków do szkół i przekazania ich osobie upoważnionej przez dyrektora szkoły do wydawania posiłków. 12. Wykonawca w ramach świadczonych usług zobowiązany jest do współpracy z Dyrektorami szkół i Kierownikiem Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Długołęce. 13. Harmonogram dostarczania posiłków Wykonawca ustali z dyrektorami szkół. Wykonawca będzie przygotowywał i dostarczał posiłki zachowując wymogi sanitarno - epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555231003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dlugoleka.bip.net.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach