Przetargi.pl
Usługa dozoru fizycznego budynku Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Toruniu, przy ul. Mickiewicza 9 w latach 2016 - 2019

Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Toruniu ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Mickiewicza 9
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6584348, 6564334 , fax. 056 6224407
  • Data zamieszczenia: 2015-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Toruniu
    ul. Mickiewicza 9 9
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6584348, 6564334, fax. 056 6224407
    REGON: 87052998800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_torun
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa dozoru fizycznego budynku Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Toruniu, przy ul. Mickiewicza 9 w latach 2016 - 2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na całodobowej ochronie budynku Biura RDLP w Toruniu przy ul. Mickiewicza 9 wraz z placem parkingowym oraz garażami od strony ul. Moniuszki przed kradzieżami, zniszczeniem, pożarem i zalaniem w formie bezpośredniej ochrony fizycznej oraz za pomocą zainstalowanego w budynku systemu alarmowego i monitoringu wizyjnego. Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia właściwego funkcjonowania systemu monitoringu, przez cały okres realizacji zamówienia - obsługa i konserwacja. Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia właściwego funkcjonowania istniejącego w budynku systemu alarmowego, przez cały okres realizacji zamówienia - obsługa i konserwacja. Ochrona fizyczna obiektu polegać będzie na zabezpieczeniu jednoosobowej ochrony przez całą dobę, zarówno w dni pracujące, jak i w soboty, niedziele i święta. Techniczna charakterystyka budynku: Budynek wolnostojący, składający się z dwóch segmentów: A - wejście od strony ul. Mickiewicza 9, B - wejście od strony ul. Moniuszki 12. Do szczytu budynku od strony południowej przylega parterowy budynek garażowy na dwa samochody osobowe. Budynek czterokondygnacyjny, całkowicie podpiwniczony, z częściowo użytkowym poddaszem (od strony ul. Moniuszki), odgrodzony od sąsiednich posesji i ulicy ogrodzeniem o wys. 1,8 m. W ogrodzeniu usytuowane są: a) brama wjazdowa dwuskrzydłowa z furtką od strony ul. Mickiewicza, b) szlaban sterowany z dyżurki i pilotami regulujący wjazd na plac parkingowy od strony bramy wjazdowej c) brama do garażu i furtka od strony ul. Moniuszki. Wejścia do budynku: a) wejście główne do segmentu A od strony ul. Mickiewicza, b) wejście od szczytu wschodniego do segmentu A - wejście do baru oraz węzła cieplnego, c) wejście główne do segmentu B od strony ul. Moniuszki (najem TPPD), d) wejście od szczytu południowego na klatkę schodową prowadzącą do pomieszczeń piwnicznych, parteru, piętra i poddasza użytkowego oraz strychu. Na zapleczu budynku usytuowany jest parking z wiatą stalową oświetloną na każdym stanowisku samochodowym. Parking oświetlony jest dwoma lampami sodowymi zamontowanymi na słupie betonowym. Wszystkie okna piwnic są okratowane. Wyposażenie budynku:- instalacja elektryczna, - instalacja wod - kan, - instalacja komputerowa, - instalacja alarmowa, - system monitorowania realizowany za pomocą pięciu kamer zewnętrznych (trzy na parkingu, jedna kamera przed wjazdem głównym od strony Mickiewicza i jedna od strony bramy garażowej przy ul. Moniuszki) i jednej kamery wewnętrznej (hall na parterze budynku). Niezależna instalacja alarmowa znajduje się w pomieszczeniach wynajmowanych przez TPPD (od strony ul. Moniuszki). Ze względu na charakter zamówienia, na podstawie art. 29 ust. 4 pkt. 4, Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca wykazał, że min. 2 osoby, które będą wykonywać zamówienie, zatrudnione będą na podstawie umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 PLN (słownie złotych dziesięć tysięcy 00/100); 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 2.1 w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank PKO BP O/Toruń, nr 70 1020 5011 0000 9802 0165 3369. 2.2 poręczeniach bankowych 2.3 poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych 2.4 gwarancjach bankowych 2.5 gwarancjach ubezpieczeniowych 2.6 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 ze zm.) 3. Wadium wnoszone w postaci poręczeń i gwarancji bankowych, poręczeń kasy oszczędnościowo - kredytowej lub gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej- oryginał wadium, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty) i musi ono obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 2.1 rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 6. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 6.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn lecących po stronie Wykonawcy 6.2. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Realizacja przedmiotu zamówienia za pomocą osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_torun
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach