Poczta Polska S.A. ul. Rakowiecka 26, 00-940 Warszawa, adres do korespondencji: Poczta Polska S.A., Centrum Infrastruktury, ul. Świętokrzyska 31/33, 00-941 Warszawa ogłasza przetarg
- Adres: 00-941 Warszawa, ul. Świętokrzyska 31/33
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5053538 , fax. 022 5053480
- Data zamieszczenia: 2009-11-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Poczta Polska S.A. ul. Rakowiecka 26, 00-940 Warszawa, adres do korespondencji: Poczta Polska S.A., Centrum Infrastruktury, ul. Świętokrzyska 31/33, 00-941 Warszawa
ul. Świętokrzyska 31/33 31/33
00-941 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5053538, fax. 022 5053480 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
usługa dostępu do internetowej bazy informacji prawnej oraz dostawa licencji moblinych i sieciowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Usługa dostępu do internetowej bazy informacji prawnej: systemu informacji prawnej dla 200 aktywnych użytkowników, systemu wspierającego podejmowanie decyzji z zakresu prawa zamówień publicznych dla 200 aktywnych użytkowników, systemu wspierającego podejmowanie decyzji z zakresu rachunkowości, prawa podatkowego dla 200 aktywnych użytkowników, systemu informacji o reprezentacji firmy oraz pełną klasyfikację działalności gospodarczej (EKD) dla 70 aktywnych użytkowników, systemu wspierającego podejmowanie decyzji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych dla 100 aktywnych użytkowników. Dostawa licencji mobilnych: systemu informacji prawnej dla 24 użytkowników, systemu wspierającego podejmowanie decyzji z zakresu prawa zamówień publicznych dla 9 użytkowników, systemu wspierającego podejmowanie decyzji z zakresu rachunkowości, prawa podatkowego dla 6 użytkowników, systemu informacji o reprezentacji firmy oraz pełną klasyfikację działalności gospodarczej (EKD) dla 10 użytkowników, systemu wspierającego podejmowanie decyzji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych dla 9 użytkowników. Dostawa licencji sieciowych: system informacji prawnej dla 3 użytkowników, system wspierający podejmowanie decyzji z zakresu prawa zamówień publicznych dla 3 użytkowników, system wspierający podejmowanie decyzji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych dla 3 użytkowników, system zawierający dostęp do artykułów z czasopism prawniczych dla 3 użytkowników. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 723190004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie właściwym do wykonania przedmiotu zamówienia, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp, Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na dzień upływu terminu do składania ofert.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postepowaniu należy złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z prawem kraju prowadzenia działalności, a także dokument wskazujący, że nie wszczęto wobec Wykonawcy postępowania likwidacyjnego, ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- usługa dostępu przez sieć Internet do systemu informacji prawnej dla pracowników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
Dodano: 2016-05-20 - Codzienny monitoring mediów elektronicznych oraz prasy
Dodano: 2015-12-04 - Aktualizacja baz danych lotniczych odbiorników GPS dla JW 4938 w 2015 r.
Dodano: 2015-05-12 - Codzienny monitoring prasy
Dodano: 2014-03-21 - Codzienny monitoring prasy
Dodano: 2014-03-03 - Codzienny monitoring mediów elektronicznych
Dodano: 2013-11-19 - Opracowanie i dostarczenie repozytorium wiedzy o zasobach fizycznych i logicznych sieci oraz wprowadzenie danych inwentaryzacyjnych do Systemu Paszportyzacji Suntech@Inventory
Dodano: 2013-10-28 - Codzienny monitoring prasy.
Dodano: 2012-03-28 - Codzienny monitoring mediów elektronicznych
Dodano: 2011-12-16 - usługa dostarczania poprzez sieć Internet informacji prawnej
Dodano: 2011-07-22