Przetargi.pl
Udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej 133.000 euro na zaprojektowanie oraz druk ulotki i plakatu, zaprojektowanie oraz wykonanie banera i tablicy informacyjnej oraz dostawę materiałów biurowych w ramach Projektu systemowego: Profesjonalne pielęgniarstwo systemy ratownictwa medycznego w Polsce - wsparcie kształcenia podyplomowego, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych ogłasza przetarg

  • Adres: 02-106 Warszawa, ul. A.Pawńskiego 5a
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5923450 , fax. 22 6584733
  • Data zamieszczenia: 2009-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych
    ul. A.Pawńskiego 5a 5a
    02-106 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5923450, fax. 22 6584733
    REGON: 01328561000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckppip.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej 133.000 euro na zaprojektowanie oraz druk ulotki i plakatu, zaprojektowanie oraz wykonanie banera i tablicy informacyjnej oraz dostawę materiałów biurowych w ramach Projektu systemowego: Profesjonalne pielęgniarstwo systemy ratownictwa medycznego w Polsce - wsparcie kształcenia podyplomowego, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz druk ulotki i plakatu, zaprojektowanie oraz wykonanie banera i tablicy informacyjnej oraz dostawa materiałów biurowych, w ramach Projektu systemowego Profesjonalne pielęgniarstwo systemu ratownictwa medycznego w Polsce - wsparcie kształcenia podyplomowego - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zwanego dalej Projektem. Opis Projektu stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ. 1) Część pierwsza - zaprojektowanie oraz druk ulotki i plakatu, zaprojektowanie oraz wykonanie banera i tablicy informacyjnej. Opis przedmiotu zamówienia określa załącznik Nr 2 do SIWZ 2) Część druga - dostawa materiałów biurowych; opis przedmiotu zamówienia określa załącznik Nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 220000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy PZP; 5) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, co w szczególności oznacza, że wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze,dostawie (odpowiednio - jej części) stanowiącej przedmiot zamówienia. SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA WARUNKÓW: Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w części III pkt 2 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. UWAGA! - Złożenie wymaganych dokumentów po upływie terminu składania ofert jest możliwe tylko w trybie art. 26 ust 3 ustawy PZP. W sytuacji, kiedy Wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP lub nie złoży pełnomocnictw, albo złoży oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP zawierające błędy, lub złoży wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie go do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie (za wyjątkiem sytuacji, kiedy mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania). Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, oraz spełnianie przez oferowane usługi i dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Oznacza to, że dokumenty lub oświadczenia wystawione po terminie składania ofert, aby zostały uznane za ważne muszą w swojej treści jednoznacznie odnosić się do stanu sprzed terminu składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP - zawarte w pkt 1 formularza oferty, stanowiącej załącznik Nr 4 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentów potwierdzających, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: Ad. pkt 2), - dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie, dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty należy dołączyć następujący dokument: 1) wykaz zawierający co najmniej dwa wykonane (na każdą z części przedmiotu zamówienia) z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze,dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia wraz z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa,dostawa ta została wykonana należycie - według wzoru zawartego w załączniku Nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ckppip.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach