Urząd Dozoru Technicznego ogłasza przetarg
- Adres: 02-353 Warszawa, ul. Szczęśliwicka 34
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5722100 , fax. 022 5722388
- Data zamieszczenia: 2016-05-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Dozoru Technicznego
ul. Szczęśliwicka 34 34
02-353 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5722100, fax. 022 5722388
REGON: 01719630000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.udt.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna produkcja i dostawa drukowanych materiałów popularyzacyjnych, informacyjnych i prewencyjnych dla UDT - znak sprawy ZP-BDN-21/16 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną produkcję i dostawę drukowanych materiałów popularyzacyjnych, informacyjnych i prewencyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: -Załącznik nr 7 do SIWZ - wzór umowy wraz z załącznikami -Załącznik nr 9 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia Zapotrzebowania Zamawiający będzie składał drogą elektroniczną. Zamawiający przekaże wraz z zapotrzebowaniem przygotowane do druku pliki z projektem graficznym zamawianej pozycji asortymentu. Dostawy druków realizowane będą na koszt Wykonawcy. Dostarczane druki muszą spełniać wszystkie wymogi określone w SIWZ i ofercie oraz muszą być zgodne z zatwierdzonymi przez Zamawiającego elektronicznymi projektami. Zamawiający zastrzega, że nie wszystkie druki muszą być zakupione lub zakupione w pełnym zakresie ilościowym. Ilości zamawianych druków mogą ulec zmianie z zastrzeżeniem, iż jednorazowe zamówienie nie będzie mniejsze niż nakład jednorazowy wskazany w załączniku Nr 9 do SIWZ. Nakład jednorazowy jest tym samym minimalnym nakładem zamawianym z danej pozycji asortymentu. Zmiany ilości zamówionych druków nie spowodują zwiększenia wartości brutto umowy. 2.Miejsce realizacji zamówienia: Urząd Dozoru Technicznego - adresy jednostek UDT znajdują się w załączniku nr 2 do umowy. 3.Termin realizacji zamówienia: Przedmiot zamówienia realizowany będzie od dnia podpisania umowy przez okres 12 miesięcy lub do dnia wykorzystania kwoty, o której mowa w § 9 ust. 2 (całkowite wynagrodzenie brutto Wykonawcy), jeżeli nastąpi przed upływem 12 miesięcy. Dostawy druków realizowane będą sukcesywnie, tj.: 1. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać przedmiot umowy do UDT oraz Oddziałów UDT, maksymalnie w ciągu 5 dni - dla druków cyfrowych (zgodnie z Ofertą Wykonawcy) - od daty złożenia zapotrzebowania. 2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać przedmiot umowy do UDT oraz Oddziałów UDT, maksymalnie w ciągu 10 dni - dla pozostałych druków(offsetowych) (zgodnie z Ofertą Wykonawcy) - od daty złożenia zapotrzebowania. 3. Pierwszą dostawę przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć nie później niż w ciągu 20 dni od daty złożenia zapotrzebowań. 4. Dodatkowe wymagania zwiazane z realizacją przedmiotu zamówienia: Zamawiający wymaga od Wykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia stosownie do art. 29 ust. 4 dotyczącego klauzuli społecznej zatrudnić w pełnym wymiarze czasu pracy przy wykonywaniu zamówienia co najmniej 1 osobę niepełnosprawną. (definicja - osoba niepełnosprawna - co oznacza osoby spełniające przesłanki statusu niepełnosprawności określone ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (tj. Dz. U. 2011 Nr 127, poz. 721) Status niepełnosprawnego, określony jest posiadanym orzeczeniem o niepełnosprawności orzeczonym przez zespół do spraw orzekania o niepełnosprawności, lub orzeczeniem o całkowitej lub częściowej niezdolności do pracy przez lekarza Zakładu Ubezpieczeń Społecznych pracownika niepełnosprawnego - zagraniczne uwarunkowania prawne, co oznacza osoby w rozumieniu Rozporządzenia Komisji (WE) Nr 800/2008 z dnia 6 sierpnia 2008 r. uznające niektóre rodzaje pomocy za zgodne ze wspólnym rynkiem w zastosowaniu art. 87 i 88 Traktatu ( ogóle rozporządzenie w sprawie wyłączeń blokowych), Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej L 214 s. 3 z 9 sierpnia 2008 r.). Zatrudnienie przy realizacji zamówienia powinno trwać w okresie trwania umowy, w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę niepełnosprawną lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby niepełnosprawnej. Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia osoby niepełnosprawnej, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją niezwłocznie Zamawiającemu; W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego liczby osób niepełnosprawnych, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu, w wysokości 10 % wynagrodzenia brutto umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 220000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji przedmiotu zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.udt.gov.pl, zakładka: O nas > Zamówienia publiczne i sprzedaż majątku> Zamówienia publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Druk, produkcja i dostawa materiałów promocyjno-informacyjnych Politechniki Warszawskiej, znak sprawy ZP/U/ML/52/16
Dodano: 2016-07-27 - druk wydawnictw zwartych i druków ulotnych dla Zachęty - Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie
Dodano: 2016-03-16 - Dostawa materiałów promocyjnych w projekcie pt. E - Zdrowie dla Mazowsza.
Dodano: 2015-12-08 - Dostawa blankietów polskich zezwoleń zagranicznych przeznaczonych do wymiany w ramach kontyngentu wymiany zezwoleń zagranicznych w roku 2016
Dodano: 2015-10-13 - Dostawa materiałów biurowych dla Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego w Warszawie Sp. z o.o. MSB/PN/74/09/2015.
Dodano: 2015-10-12 - zakup i sukcesywna dostawa druków oraz zestawów do identyfikacji pacjenta
Dodano: 2015-10-02 - Druk, produkcja i dostawa materiałów promocyjno-informacyjnych PW. Nr postępowania: ZP/U/KK/45/2015
Dodano: 2015-09-11 - Drukowanie czasopism naukowych, monografii i przepisów ISTA z uzupełnieniami dla Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego w Radzikowie,
Dodano: 2015-06-25 - Sukcesywna produkcja i dostawa drukowanych materiałów popularyzacyjnych, informacyjnych i prewencyjnych dla UDT - nr spr. ZP-BDN-17/15
Dodano: 2015-04-21 - Wykonywanie i dostarczanie materiałów spersonalizowanych: druków, obwolut, teczek, opraw płyt kompaktowych i kopert dla potrzeb poszczególnych komórek organizacyjnych Ministerstwa Sprawiedliwości
Dodano: 2015-04-20