Jednostka Wojskowa 4938 ogłasza przetarg
- Adres: 26-603 Radom, ul. Sadków 9
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 261 511 500 , fax. 261 511 300
- Data zamieszczenia: 2015-05-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4938
ul. Sadków 9 9
26-603 Radom, woj. mazowieckie
tel. 261 511 500, fax. 261 511 300
REGON: 14267631600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.42blsz.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Aktualizacja baz danych lotniczych odbiorników GPS dla JW 4938 w 2015 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Aktualizacja baz map terenu odbiorników GARMIN 530AW na samolotach PZL - 130 ORLIK TC-II, Aktualizacja baz nawigacyjnych odbiorników GARMIN 530AW na samolotach PZL - 130 ORLIK TC-II, Aktualizacja baz danych odbiorników Bendix-King KLN-900 na samolotach M - 28 BRYZA, Aktualizacja baz map terenu odbiorników Bendix-King KMD-550 na samolotach M - 28 BRYZA, Aktualizacja baz danych odbiorników EGPWS na samolotach - 28 BRYZA. 1.Aktualizacja urządzeń odbywa się w siedzibie Zamawiającego. 2.Termin realizacji usługi każdorazowo musi być awizowany Zamawiającemu faksem na minimum 3 dni robocze (tj. z wyłączeniem sobót i dni wolnych od pracy) przed datą realizacji usługi. 3.Usługa realizowana będzie w dni robocze, w godz. 8.00 - 15.00. Ewentualne koszty związane z koniecznością realizacji usługi poza wyznaczonymi dniami i godzinami obciążają Wykonawcę. 4.W przypadku błędnej pracy lub uszkodzenia urządzenia spowodowanego aktualizacją, Wykonawca zobligowany jest do naprawy urządzenia na własny koszt lub zwrotu kosztów naprawy dokonanej w serwisie posiadającym autoryzację producenta urządzenia. W sprawach spornych dotyczących wpływu aktualizacji na uszkodzenie urządzenia wiążąca jest ekspertyza wykonana przez serwis posiadający autoryzację producenta urządzenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 723190004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3 600,00 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania pierwszej aktualizacji od dnia podpisania umowy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.42blsz.wp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- usługa dostępu przez sieć Internet do systemu informacji prawnej dla pracowników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
Dodano: 2016-05-20 - Codzienny monitoring mediów elektronicznych oraz prasy
Dodano: 2015-12-04 - Codzienny monitoring prasy
Dodano: 2014-03-21 - Codzienny monitoring prasy
Dodano: 2014-03-03 - Codzienny monitoring mediów elektronicznych
Dodano: 2013-11-19 - Opracowanie i dostarczenie repozytorium wiedzy o zasobach fizycznych i logicznych sieci oraz wprowadzenie danych inwentaryzacyjnych do Systemu Paszportyzacji Suntech@Inventory
Dodano: 2013-10-28 - Codzienny monitoring prasy.
Dodano: 2012-03-28 - Codzienny monitoring mediów elektronicznych
Dodano: 2011-12-16 - usługa dostarczania poprzez sieć Internet informacji prawnej
Dodano: 2011-07-22 - Usługa dostepu do Bazy informacji prawnej
Dodano: 2011-07-06