Przetargi.pl
Usługa codziennego przygotowywania i dostarczania wyżywienia dla pacjentów Szpitala - catering

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu ogłasza przetarg

  • Adres: 98-300 Wieluń, ul. Szpitalna 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48 043 8438311 w. 355 , fax. 043 843 83 11 wew. 213
  • Data zamieszczenia: 2009-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu
    ul. Szpitalna 16 16
    98-300 Wieluń, woj. łódzkie
    tel. +48 043 8438311 w. 355, fax. 043 843 83 11 wew. 213
    REGON: 00031014300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.powiat.wielun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa codziennego przygotowywania i dostarczania wyżywienia dla pacjentów Szpitala - catering
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: usługa codziennego przygotowywania i dostarczania wyżywienia dla pacjentów Szpitala - catering. - Każdy posiłek podstawowy (śniadanie, obiad i kolacja) musi zawierać dostateczną ilość produktów białkowych oraz dodatek warzyw lub owoców. Wartość kaloryczna obiadu powinna mieścić się w przedziale 805 - 920 kcal z dodatkiem. - Do posiłków : śniadanie - należy przewidzieć kawę mleczną, zupę mleczną, obiad - kompot, kisiel płynny itp. kolacja - należy planować herbatę wraz z cukrem. - Posiłki gorące, dostarczane muszą być w temp. zupy 75 0C, II danie 63 0C, surówki 4 0C. - Przygotowywanie posiłków odbywać się musi z uwzględnieniem diet stosowanych w tutejszym szpitalu, oraz zgodnie ze zleceniami lekarzy, wg zamówień z poszczególnych oddziałów (wykaz stosowanych diet w załączeniu). -Zamawianie posiłków na dany dzień realizowane będzie przez uprawnionych pracowników Szpitala. - Posiłki należy dostarczać wg ustalonego harmonogramu, w osobnych naczyniach (termosach) z oznaczeniem oddziału dla którego jest dostawa i ilością porcji. Termosy wraz z wkładami zabezpiecza Wykonawca. - Do obowiązków Wykonawcy należy dostarczenie indywidualnych naczyń na posiłki, oraz sztućcy - Zapotrzebowania na posiłki dla pacjentów przyjmowanych do Szpitala w godzinach : a)16:00 dnia poprzedniego, do godz.-7:30 dnia którego zamówienie dotyczy zgłaszane będą Wykonawcy telefonicznie ,do godziny 7:45 , a następnie potwierdzane pisemnie (FAX), śniadanie b)dla pacjentów przyjętych do Szpitala w godzinach 7:30 - 11:00 zgłaszane będą Wykonawcy telefonicznie do godziny 11:10 i również potwierdzane pisemnie (FAX), obiad c)dla pacjentów przyjętych do Szpitala w godzinach 11:00 - 17:00 zgłaszane będą Wykonawcy telefonicznie do godziny 17:10 i również potwierdzane pisemnie(FAX), kolacja - Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania dekadowych jadłospisów w oparciu o aktualne przepisy prawne obowiązujące przy ustalaniu racji pokarmowych w całodziennym wyżywieniu określonych grup ludności - Szpitale. - Jadłospis winien być przedstawiony do akceptacji Zamawiającego z 4 dniowym wyprzedzeniem. Należy uwzględnić przygotowywanie posiłków tradycyjnych w okresach świątecznych. - Do Wykonawcy należało będzie prowadzenie ewidencji wydawanych posiłków (dokument WZ) z podziałem na diety oraz oddziały, potwierdzane każdorazowo imiennie przez uprawnione osoby, Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zgodności rachunków z ewidencją tych posiłków. - Zakupy surowców Wykonawca realizował będzie w punktach, które zapewniają ich wysoką jakość, zupy powinny być przygotowywane na bazie produktów naturalnych bez użycia półproduktów (np. zupy w proszku). - W przypadku zastosowania innych technologii produkcji posiłków niż wymagane lub zalecane stosownymi przepisami Wykonawca musi uzyskać zgodę Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej na ich stosowanie. Zamawiający zastrzega sobie prawo bieżącej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcę przepisów dotyczących technologii produkcji i jakości wykonywanych usług. - Obowiązkiem Wykonawcy jest przechowywanie próbek pokarmowych ze wszystkich wykonanych i dostarczonych posiłków każdego dnia przez okres 72 godzin z oznaczeniem daty, godziny, zawartości próbki pokarmowej z podpisem osoby odpowiedzialnej za pobieranie tych próbek. - Obowiązkiem Wykonawcy będzie utylizacja odpadków żywnościowych. - Obowiązkiem Wykonawcy będzie dostarczanie posiłków do pomieszczenia dystrybucji w Szpitalu. - Obowiązkiem Wykonawcy będzie mycie termosów, wraz z wkładami po wydaniu posiłków. - Maksymalna odległość na jaką Zamawiający dopuszcza dowożenie posiłków od Wykonawcy do siedziby Zamawiającego nie może przekroczyć 30 km. - Do oferty należy dołączyć przykładowy jadłospis dekadowy dla diety podstawowej tzw. normalnej wraz z gramaturą. - Ilość oddziałów do których będą dostarczane posiłki - 11 - Ilość łóżek w oddziałach: 1.Oddział Internistyczny o p. Ogólnym - szt 45 2.Oddział Internistyczny o p. Kardiologicznym - szt 45 3.Oddział Pulmonologii - szt 43 4.Oddział Dziecięcy - szt 25 5.Oddział Chirurgii Ogólnej - szt 35 6.Oddział Chirurgii Dziecięcej - szt 20 7.Oddział Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej - szt 25 8.Oddział Położniczo-Ginekologiczny - szt 46 9.Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii - szt 5 10.Szpitalny Oddział Ratunkowy - szt 4 11.Oddział Rehabilitacji - szt 20 Ilość łóżek ogółem - 313 Posiłki dla pacjentów muszą być dostarczone do Szpitala o ściśle określonych porach dnia, w związku z ustalonymi godzinami ich podawania : - śniadanie dostarczyć do 7:30 , podanie 8:00 do 9:00 - obiad dostarczyć do 11:30 podanie od 12:00 do 13:00 - kolacja dostarczyć do 16:30 podanie od 17:00 do 18:00 Średnia planowana ilość posiłków na rok 2010- 84.000
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158942209
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. 4) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.powiat.wielun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach