Przetargi.pl
Usługa cateringu dla dzieci Publicznej Szkoły Podstawowej w Dalachowie i Oddziału Przedszkolnego przy Publicznej Szkole Podstawowej w Dalachowie.

Biuro Obsługi Oświaty Samorządowej ogłasza przetarg

  • Adres: 46-325 Rudniki, ul. Wieluńska 15
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-34 359 50 22 , fax. 0-34 359 50 22
  • Data zamieszczenia: 2012-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biuro Obsługi Oświaty Samorządowej
    ul. Wieluńska 15 15
    46-325 Rudniki, woj. opolskie
    tel. 0-34 359 50 22, fax. 0-34 359 50 22
    REGON: 15015291400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa cateringu dla dzieci Publicznej Szkoły Podstawowej w Dalachowie i Oddziału Przedszkolnego przy Publicznej Szkole Podstawowej w Dalachowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych - przygotowanie i dostarczenie we własnym zakresie posiłków oraz jego rozładunek do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Dalachowie i Oddziału Przedszkolnego przy Publicznej Szkole Podstawowej w Dalachowie. Usługa cateringu powinna charakteryzować się następującymi parametrami: 1) usługa będzie dotyczyć 150 dzieci szkolnych i przedszkolnych zapisanych do Publicznej Szkoły Podstawowej w Dalachowie i Oddziału Przedszkolnego przy Publicznej Szkole Podstawowej w Dalachowie, 2) ilość posiłków będzie się zmieniać w zależności od frekwencji dzieci; Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić ilość posiłków zgodną z zapotrzebowaniem złożonym na dany dzień przez dyrektora szkoły (w dniu poprzedzającym ich realizację do godziny 16:00, a najpóźniej w dniu realizacji do godz. 08:30), 3) posiłki Wykonawca dostarczać będzie własnym transportem, w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw, 4) posiłki będą dostarczane w godzinach pomiędzy 10:00 a 12:00, dokładny czas wydawania posiłków Wykonawca uzgodni z dyrektorem szkoły, 5) jadłospis układany będzie przez Wykonawcę na okres 10 dni i dostarczany Zamawiającemu do wcześniejszego zatwierdzenia.; wszelkie zmiany w jadłospisie sugerowane przez Zamawiającego będą wiążące dla Wykonawcy, 6) jadłospis obejmuje posiłki jednodaniowe według schematu: 3 x pierwsze danie/ tydzień i 2 x drugie danie/ tydzień, 7) receptury i gramatury posiłków powinny być dostosowane do wieku dzieci zgodnie z zaleceniami Instytutu Żywności i Żywienia 8) żywienie dzieci będzie prowadzone 5 razy w ciągu tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni świątecznych oraz dodatkowych dni wolnych od zajęć szkolnych 9) szkoła przyjmuje na siebie wszystkie sprawy organizacyjne związane z bezpośrednim wydawaniem posiłków dzieciom, myciem naczyń oraz sprzątaniem pomieszczeń, w których spożywane będą posiłki, 10) koszt surowców zużytych do przygotowania jednego posiłku (tzw. wsad do kotła) wynosi 1,70 zł brutto (słownie: jeden zł 70/100) 11) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwa zgodnie z normami HACCP. Posiłki muszą spełniać wymogi żywieniowe (w tym Sanepidu) zalecane przez Instytut Matki i Dziecka dla dzieci przedszkolnych i szkolnych. Posiłki nie mogą być przygotowywane z półproduktów, 12) Wykonawca będzie wystawiał fakturę za dostarczane posiłki na Publiczną Szkołę Podstawową im. Jana Pawła II w Dalachowie raz w miesiącu do 5-tego dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni. Należności Wykonawcy z tytułu realizacji umowy, płatne będą przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w ciągu 14 dni od dostarczenia faktury. Określona dzienna ilość posiłków (150) jest ilością maksymalną, może ona ulec zmniejszeniu i nie może to stanowić podstawy do wnoszenia przez wykonawcę jakichkolwiek roszczeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553210006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudniki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach