Przetargi.pl
„Usługa cateringowa zbiorowego żywienia uczniów Szkoły Podstawowej im. Adama Mickiewicza w Kłodawie w roku szkolnym 2024/2025”

Gmina Kłodawa ogłasza przetarg

  • Adres: 66-415 Kłodawa, Szkolna
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 48 95 7311425
  • Data zamieszczenia: 2024-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kłodawa
    Szkolna
    66-415 Kłodawa, woj. lubuskie
    tel. 48 95 7311425
    REGON: 210966912
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Usługa cateringowa zbiorowego żywienia uczniów Szkoły Podstawowej im. Adama Mickiewicza w Kłodawie w roku szkolnym 2024/2025”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych w zakresie przygotowania, dostarczenia i wydawania gotowych posiłków jednodaniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Adama Mickiewicza w Kłodawie.2. Zamawiający planuje że dziennie zapotrzebowanie na posiłki wynosi 150 obiadów.3. Zamawiający planuje, że w okresie od dnia 9 września 2024 roku (planowany przez Zamawiającego dzień rozpoczęcia świadczenia usługi) do dnia 24 czerwca 2025 roku dziennie należy dostarczyć ok. 150 obiadów. 1) Zastrzega się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych obiadów według zamówień uczniów.2) W przypadku gdy łączna dostawa obiadów będzie mniejsza niż planowana przez zamawiającego liczba 150 sztuk, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe z tego tytułu,3) Ewentualne zmiany ilości zamawianych obiadów Zamawiający zgłaszać będzie Wykonawcy najpóźniej do godziny 09:00 danego dnia. Za wystarczające uważa się powiadomienie telefoniczne.4. Dostawa obiadów będzie odbywać się począwszy od dnia 9 września 2024 roku, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od nauki w godzinach pomiędzy 11:25 a 11:45 oraz 12:30 a 12:50. Ewentualne zmiany godzin dostawy posiłków będą ustalone w terminie z wybranym Wykonawcą. W przypadku, gdy wydawanie posiłku przedłuży się z przyczyn organizacyjnych szkoły, Zamawiający zastrzega sobie prawo do ustalenia trzeciej przerwy od godziny 13:35 do 13:45 na której należy wydać pozostałe obiady.5. W wyjątkowej sytuacji związanej ze zmianą organizacji dnia pracy szkoły, dostawa obiadu odbędzie się o innej godzinie po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55321000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach