Przetargi.pl
Usługa cateringowa- zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do przedszkola w Mrowinie.

Zespół Szkolno - Przedszkolny w Cerekwicy ogłasza przetarg

  • Adres: 62-090 Cerekwica, Przybrodzka
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 48 611020420, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkolno - Przedszkolny w Cerekwicy
    Przybrodzka 1
    62-090 Cerekwica, woj. wielkopolskie
    tel. 48 611020420, , fax. -
    REGON: 385967471

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa cateringowa- zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do przedszkola w Mrowinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa cateringu - przygotowanie i dostawa wyżywienia - gotowych 3 posiłków: śniadanie, obiad, podwieczorek dla dzieci przedszkolnych w wieku 3 - 6 lat uczęszczających do Przedszkola w Mrowinie ul. Szkolna 2 - w okresie od 04.01.2021 do 31.12.2021 co stanowi 254 dni roboczych. 2. Szacunkowa ilość posiłków maksymalnie w okresie trwania umowy – 22570 Zamawiający oświadcza, że wskazana powyżej ilość osobodni ma charakter szacunkowy, a rzeczywista ilość posiłków będzie zależna od decyzji rodziców w sprawie liczby godzin pobytu dziecka w przedszkolu, rekrutacji – do przedszkola na rok szkolny 2021/2022 oraz frekwencji dzieci. 3. Wykonawcę zobowiązuje się do: a) dostarczania odpowiedniej ilości posiłków wraz z napojami (w tym również z wodą) zgodnej z zapotrzebowaniem złożonym na dany dzień przez upoważnioną osobę w następujący sposób: - zamówienie śniadań do godz. 800, dostawa do 815 - korekta ilości posiłków do godz. 1030 - dostawa obiadów i podwieczorków w godz. 1100- 1130 Zamówienia ilości posiłków przez Zamawiającego nastąpi w sposób mailowy lub telefoniczny- sms. b) zamawiający dopuszcza zmiany dostawy posiłków w przypadkach związanych z organizacją pracy w przedszkolu ( wyjazdy, spektakle itp.) W przypadku wyjazdu dzieci przedszkolnych Wykonawca winien przygotować w ramach środków przeznaczonych na dany dzień żywieniowy zupę i tzw. suchy prowiant dla dzieci wyjeżdżających. O planowanym wyjeździe i liczbie biorących w niej udział dzieci Zamawiający poinformuje Wykonawcę z 3 dniowym wyprzedzeniem (szczegóły będą uzgodnione pomiędzy dyrektorem placówki a Wykonawcą). Dla dzieci pozostających w placówce Wykonawca dostarczy posiłki w zwykłym trybie. c) jadłospis będzie układany przez Wykonawcę na okres 10 dni i przedstawiany Zamawiającemu do zatwierdzenia na 4 dni przed planowaną usługą. Posiłki muszą spełniać wymogi żywienia zalecane przez Instytut Matki i Dziecka dla dzieci przedszkolnych w wieku od 3 do 6 lat. d) posiłki muszą być urozmaicone, wysokiej jakości zarówno co do wartości odżywczej, gramatury jak i estetyki oraz uwzględniać polską tradycję kulinarną. Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności posiłków w ciągu 10 dni żywieniowych. e) smak i jakość posiłków powinna być zgodna z wymogami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach o żywieniu w placówkach. ( Dz.U. z 2016 poz.1154) Wykonawca dba o właściwy stan dostarczanych posiłków (posiłki gorące, świeże, smaczne i estetyczne). f) wykonawca jest zobowiązany do działania zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 kwietnia 2007 roku w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego ( Dz. U. Z 2007 r. Nr 80, poz. 545). Zamawiający zastrzega prawo dokonywania kontroli w trakcie przygotowania posiłków w miejscu ich produkcji wskazanym przez Wykonawcę. g) wszelkie posiłki powinny być przygotowane zgodnie z obowiązującymi normami żywieniowymi wg Instytutu Żywienia i Żywności, jak również przepisami prawa w zakresie higieny żywienia norm HCCAP oraz wewnętrznymi przepisami Zamawiającego i z uwzględnieniem indywidualnych diet żywieniowych. Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania diet pokarmowych w zależności od indywidualnych potrzeb dzieci zgodnie z zaświadczeniem lekarskim i do zawarcia diet w jadłospisie. Obiad musi spełniać następujące warunki: 1) Zupa 2) Drugie danie: porcja mięsa lub ryby, ziemniaki, kasza, ryż, makaron (dodatki skrobiowe), surówka, 3) Kompot, 4) Surówka lub warzywa gotowane do każdego drugiego dania, a w przypadku dania jarskiego np. naleśniki zamiennie za warzywa owoce sezonowe. 5) W jadłospisie dwutygodniowym należy uwzględnić w jednym tygodniu 4 razy obiad z drugim daniem mięsnym (wołowina, drób, schab, mięso wieprzowe - porcjowane), a w pozostały jeden dzień danie rybne, w kolejnym tygodniu dopuszcza się 3 razy w tygodniu obiad z drugim daniem mięsnym (wołowina, drób, schab, mięso wieprzowe - porcjowane) a w pozostałe dwa dni danie jarskie, półmięsne lub rybne. 6) Przynajmniej raz na dwa tygodnie drugie danie z rybą morską (dorsz, mintaj, morszczuk, łosoś) zamawiający dopuszcza tylko i wyłącznie filet. 7) W jadłospisie powinny przeważać potrawy gotowane, pieczone i duszone, mięso musi być miękkie. 8) Wykonawca dołoży starań, aby jadłospis był urozmaicony oraz uwzględniał sezonowość. 9) do obowiązków Wykonawcy należy także codzienny odbiór pojemników i odpadów pokonsumpcyjnych niezależnie od ich ilości. Pojemniki zabierane będą w dniu dostawy posiłków. 10) wykonawca oświadcza, że posiada pełne uprawnienia potrzebne do świadczenia usługi wydane przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego. 11) stan posiłków i sposób dowożenia musi spełniać wszelkie przewidziane prawem wymogi Państwowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej. W przypadku awarii lub innych nie przewidzianych zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany zapewnić posiłki o nie gorszej jakości na swój koszt z innych źródeł w tym samym czasie i tej samej ilości. 12) posiłki należy dostarczać na własny koszt w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. Temperatura dostarczanych posiłków gorących winna wynosić 630C. Pojemniki, termosy muszą być zamykane szczelnie, tak aby podczas transportu posiłki w formie płynnej nie uległy rozlaniu. 13) mycie i wyparzanie naczyń - termosów odbywać się będzie na koszt i przez Wykonawcę poza siedzibą Zamawiającego. 14) każdego dnia po zakończeniu wydawania posiłków Wykonawca odbierze odpady pokonsumpcyjne i utylizuje je zgodnie z obowiązującymi przepisami. 15) wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumentację potwierdzającą ilość dostarczonych posiłków każdego dnia oraz przy miesięcznym rozliczeniu. 16) w ramach nadzoru nad jakością świadczonych usług, Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny posiłków, poprzez dokonywanie sporadycznych, szczątkowych degustacji dostarczanych do przedszkola dań w celu zbadania kaloryczności posiłku, zawartości białka, węglowodanów itd. Wnioski wynikające z degustacji będą wiążące dla Wykonawcy. 17) reklamacje jakościowe dotyczące serwowanych posiłków zgłaszane będą w drodze bezpośredniej komunikacji pisemnej lub telefonicznej przez Dyrektora Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Napachaniu. 18) Wykonawca jest zobowiązany do wyznaczenia stałego przedstawiciela odpowiedzialnego za kontakt z Zamawiającym. 19) Personel Wykonawcy musi posiadać aktualne badania, posiadać ważne książeczki badań do celów sanitarno-epidemiologicznych oraz odpowiednie przygotowanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55520000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy oraz wykaz wykonanych usług (w celu oceny w kryterium doświadczenie zawodowe) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane. Wykaz nie podlega uzupełnieniu. 2. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o treści złożonych ofert, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie, o którym mowa w art.24 ust 1 p. 23 ustawy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach