Przetargi.pl
Usługa cateringowa - zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do utworzonego Przedszkola Gminnego w Skibinie w ramach realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddzialanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej

Gmina Radziejów ogłasza przetarg

  • Adres: 88-200 Radziejów, ul. Kościuszki 20/22
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 2853686 , fax. 54 2853337
  • Data zamieszczenia: 2012-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radziejów
    ul. Kościuszki 20/22 20/22
    88-200 Radziejów, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 2853686, fax. 54 2853337
    REGON: 91086666720000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ugradziejow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa cateringowa - zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do utworzonego Przedszkola Gminnego w Skibinie w ramach realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddzialanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia: Usługa cateringowa - zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do utworzonego Przedszkola Gminnego w Skibinie w ramach realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddzialanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Żywienie dzieci przedszkolnych powinno odbywać się na następujących zasadach: 1. Przygotowanie posiłków musi być zgodne z uwzględnieniem norm określonych w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. (Dz. U z 2006 r. Nr 171 poz. 1225, z późn. zm.), zalecanymi normami żywieniowymi dla grup wiekowych dzieci przedszkolnych (wiek 3-5 lat) i spełniać normy określone przez Instytut Żywności i Żywienia Dzieci i Młodzieży. Posiłki muszą być przygotowywane przy bezwzględnym przestrzeganiu zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego. 2. Wykonawca będzie przygotowywał dziennie cztery posiłki: - śniadanie: potrawy mleczne, płatki i mleko pochodne, kanapka, herbata z cytryną, - II śniadanie: owoce ( w tym sezonowe) ciasto, desery mleczne, herbata lub napój, - obiad dwudaniowy (zupa oraz drugie danie) z surówką, kompotem lub innym deserem; - podwieczorek podwieczorek: kanapka lub słodka bułka (ciasto), desery mleczne, owoce (w tym sezonowe), herbata lub napój mleczny. dla około 15-25 dzieci w wieku 3 - 5 lat. Liczba dziennych posiłków będzie się zmieniać w zależności od frekwencji dzieci. 3. Wykonawca będzie zobowiązany do sukcesywnego świadczenia usług w okresie funkcjonowania przedszkola począwszy od dnia 2.01.2013 r. do dnia 4.11. 2014 r., tj. posiłki muszą być dostarczane codziennie przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od zajęć przedszkolnych oraz jednego miesiąca w okresie letnim. w 2013 r i jednego miesiąca w okresie letnim w 2014 r. 4. Dostarczane z zewnątrz posiłki należy dostarczać w termosach, zapewniających temperaturę żywności zgodną z wymogami, tzn. minimalna temperatura zupy powinna wynosić 75 °C, drugiego dania 65 °C, płynów 80 °C, a maksymalna temperatura produktów zimnych ( sałatki, pasty, sery itp.) 15 °C. Wykonawca powinien dysponować pojazdem posiadającym wymagane zgody na transport produktów żywienia, gwarantującym odpowiednią temperaturę oraz jakość przewożonych potraw. 5. Częstotliwość dostarczania posiłków: 2 razy dziennie, a) śniadanie i II śniadanie- 8:30 - 9:00, b) obiad i podwieczorek - 12:00 - 12:30. 6. Przygotowanie, dostarczenie i rozdysponowanie posiłków w odpowiedniej ilości zapewnia Wykonawca. 7. Jadłospis układany będzie przez Wykonawcę na okres 10 dni i dostarczany Dyrektorowi Przedszkola do zatwierdzenia na 5 dni przed okresem jego obowiązywania. 8. Ilość wydawanych posiłków na dany dzień określać będzie zapotrzebowanie przekazywane Wykonawcy telefonicznie lub faksem przez upoważnionego pracownika Przedszkola w dniu poprzedzającym transport do godziny 16.30. 9. W jadłospisie powinno się uwzględnić dzienny zestaw żywieniowy w zależności od indywidualnych potrzeb dzieci zgodnie z informacją otrzymaną od Zamawiającego, różnorodne wędliny, potrawy z ryb, sezonowe warzywa i owoce, zróżnicowane potrawy mięsne,półmięsne, nabiałowo - mleczne, jarskie. Zamawiający nie dopuszcza, żeby w ciągu tygodnia (5 dni) wystąpiła powtarzalność tego samego rodzaju posiłku. 10. Do przygotowywania posiłków należy używać produktów wysokiej jakości i zawsze świeżych posiadających aktualne terminy ważności, nabytych w źródłach działających zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi i higienicznymi. 11. Proces produkcji oraz dystrybucji odbywać musi się zgodnie z wymogami sanitarnymi, w tym zwłaszcza dobrej praktyki higienicznej. Wyklucza się możliwość przygotowywania potraw z proszku lub puszek oraz półproduktów. 12. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilną i finansową za jakość dostarczanych posiłków oraz skutki wynikające z zaniedbań przy ich przygotowywaniu i transporcie, mogące mieć negatywny wpływ na zdrowie żywionych dzieci. 13 Odbiór dostarczonych posiłków potwierdzony będzie każdorazowo protokołem ich dostarczenia, z wyszczególnieniem ilości dostarczonych posiłków i podpisem upoważnionego pracownika Przedszkola. 14. Rozliczenie za realizację zamówienia odbywać się będzie raz w miesiącu na podstawie faktycznej liczby dostarczonych posiłków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555231003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ugradziejow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach