Przetargi.pl
Usługa całorocznego utrzymania czystości terenu zewnętrznego obiektu Centrum Badań i Rozwoju Dolnośląskiego Parku Technologicznego w Szczawnie-Zdroju.

Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 58-310 Szczawno-Zdrój, ul. Szczawieńska 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 64 80 400 , fax. 074 64 80 417
  • Data zamieszczenia: 2012-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
    ul. Szczawieńska 2 2
    58-310 Szczawno-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 074 64 80 400, fax. 074 64 80 417
    REGON: 89000475000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.darr.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa całorocznego utrzymania czystości terenu zewnętrznego obiektu Centrum Badań i Rozwoju Dolnośląskiego Parku Technologicznego w Szczawnie-Zdroju.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac oraz warunki ich realizacji w okresie letnim. 1. W okresie letnim tj. od 1 kwietnia do 31 października danego roku kalendarzowego Wykonawca będzie wykonywał następujące prace oraz czynności: a. oczyszczanie dróg wewnętrznych, parkingów, chodników, placów i schodów polegające na utrzymaniu terenów objętych umową w czystości w zakresie codziennego (5 dni w tygodniu) usuwania nieczystości poprzez zamiatanie mechaniczne oraz ręczne, zbierania papierów i innych nieczystości, odspajanie występujących nieczystości z nawierzchni oraz odchwaszczanie obrzeży chodnikowych i spoin chodnikowych, b. oczyszczanie urządzenia wodnego (rów) znajdującego się na terenie objętym umową polegające na utrzymaniu jego estetki oraz przepustowości poprzez bieżące usuwanie nieczystości oraz przycinanie bądź usuwania zbędnej roślinności, c. oczyszczenie wpustów kanalizacji deszczowej oraz kratek ściekowych polegające na utrzymaniu drożności poprzez bieżące usuwanie nieczystości, d. pielęgnacja trawników polegająca na wykonaniu po okresie zimowy prac pielęgnacyjno - renowacyjnych obejmujących uzupełnianie ziemią, naprawę trawników w uszkodzonych miejscach, usunięcie nieczystości, dosiewanie trawy, wertykulację, aerację, wyczesywanie obumarłej trawy, nawożenie oraz wykonanie pozostałych prac niezbędnych do zachowania estetki oraz właściwego stanu biologicznego trawników, e. pielęgnacja trawników całosezonowa polegająca na wykonywaniu prac obejmujących: i. systematycznie koszenie (maksymalna wysokość trawy: 10 cm), ii. bieżące grabienie i usuwania skoszonej trawy, liści i odpadów organicznych - zagospodarowanie odpadów zgodne z obowiązującymi przepisami, iii. usuwanie nieczystości widocznych po wykoszeniu, usunięcie skoszonej trawy z chodników oraz dróg - prace porządkowe należy wykonywać niezwłocznie po skoszeniu trawnika, iv. systematyczne podlewanie oraz nawożenie, v. bieżące uprzątanie innych zanieczyszczeń z terenów zieleni drogowej, vi. bieżąca naprawa ubytków trawników polegająca na przygotowaniu gleby i dosianiu nasion lub wyłożeniu nowej darni (w zależności od rodzaju trawnika). f. pielęgnacja drzew, krzewów, skarp oraz roślin ozdobnych polegająca na wykonywaniu prac obejmujących odchwaszczanie, cięcia sanitarne i pielęgnacyjne, formowanie, nawożenie, opryskiwanie (ochrona przez szkodnikami oraz chorobami) oraz zabezpieczenie przed okresem zimowym, g. uzupełnianie ubytków w zakresie krzewów i roślin ozdobnych, wymiana oraz wykonywanie dodatkowych nasadzeń według potrzeb Zamawiającego. 2. Na realizację prac i czynności, o których mowa powyżej, Wykonawca przeznaczy co najmniej 4 godziny dziennie przez 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku) w okresie trwania umowy. 3. W przypadku gdy z uwagi na warunki atmosferyczne nie ma w danym dniu możliwości prowadzenia prac w wymiarze czasowym, o którym mowa powyżej, Zamawiający oraz Wykonawca ustalą inny termin wykonania prac z zachowania określonego niniejszą umową wymiaru czasowego. 4. Prace w zakresie oczyszczania dróg wewnętrznych, parkingów, chodników, placów i schodów Wykonawca zobowiązany jest wykonać w każdym dniu do godziny 9:00. Czas wykonywania pozostałych prac w ciągu dnia będzie każdorazowo uzgadniamy na bieżąco z Zamawiającym. 5. Przed rozpoczęciem każdego miesiąca kalendarzowego w okresie trwania umowy Wykonawca każdorazowo przekaże Zamawiającemu szczegółowy harmonogram prac planowanych do wykonania w danym miesiącu. Zamawiający jest uprawniony do wnoszenia zmian i poprawek do harmonogramu. Harmonogram może być przekazywany Zamawiającemu za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres wskazany przez Zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązany jest do zgromadzenia we własnym zakresie wszelkich materiałów wymaganych do realizacji prac w okresie letnim, przy czym koszt zakupu dodatkowych roślin, drzew lub krzewów ponosi Zamawiający. Ewentualna dostawa dodatkowych roślin, drzew lub krzewów objęta zostanie odrębnym zleceniem udzielonym Wykonawcy lub innej osobie przez Zamawiającego lub zrealizowana zostanie przez Zamawiającego we własnym zakresie. Zakres prac oraz warunki ich realizacji w okresie zimowym. W okresie zimowym tj. od 1 listopada danego roku kalendarzowego do 31 marca następnego roku kalendarzowego Wykonawca będzie wykonywał następujące prace oraz czynności: a. odśnieżanie ręczne i mechaniczne oraz likwidowanie śliskości zimowej poprzez posypywanie materiałem uszorstniającym lub innym materiałem przeznaczonym do stosowania w celu likwidacji powierzchni śliskiej, zgodnym z wymaganiami ochrony środowiska, b. usuwanie błota pośniegowego oraz wywóz nadmiaru śniegu. W ramach prac w okresie zimowym do obowiązków Wykonawcy należy: a) zgromadzenie we własnym zakresie materiałów (piasek, sól) niezbędnych do prawidłowego wykonywania prac będących przedmiotem umowy oraz przechowywanie odpowiedniej ilości tych materiałów na terenie obiektu Centrum Badań i Rozwoju Dolnośląskiego Parku Technologicznego w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, b) zapewnienie we własnym zakresie oraz utrzymanie w gotowości odpowiedniej ilości sprzętu oraz personelu dla potrzeb realizacji prac będących przedmiotem umowy, c) bieżące prowadzenie dziennika realizacji zadania, zawierającego informacje na temat czasu realizacji prac będących przedmiotem umowy oraz ilości użytych do tego celu sprzętu, materiałów oraz personelu. d) wykonywanie prac będących przedmiotem umowy w sposób zgodny z zasadami i wymaganiami bhp oraz ochrony środowiska. Prace ręczne w zakresie zimowego utrzymywania terenu Wykonawca będzie każdorazowo rozpoczynał od poniedziałku do piątku nie później niż o godz. 5:00, natomiast w soboty nie później niż o godz. 6:30. Wykonawca w pierwszej kolejności będzie przystępował do wykonywania zakresu prac na odcinku terenu zewnętrznego prowadzącego z ul. Szczawieńskiej w Szczawnie-Zdroju do głównego wejścia do obiektu. Prace mechaniczne w zakresie zimowego utrzymywania terenu Wykonawca będzie wykonywał w czasie wynikającym z panujących w danym dniu warunków atmosferycznych, przy czym przyjmuje się zasadę, że teren zewnętrzny obiektu należy przygotować do codziennego funkcjonowania w następującym czasie: a. na godz. 7:30 w dni od poniedziałku do piątku b. na godz. 8:30 w soboty. Wykonawca przed przystąpieniem do prac mechanicznych w zakresie zimowego utrzymania terenu, w celu zapobiegnięcia ewentualnym uszkodzeniom trawników oraz krawężników, odpowiednio oznakuje granice pomiędzy powierzchnią utwardzoną objętą zimowym utrzymaniem a powierzchnią biologicznie czynną. Prace w zakresie zimowego utrzymania terenu zewnętrznego obiektu Centrum Badań i Rozwoju Dolnośląskiego Parku Technologicznego, w godzinach pracy Zamawiającego tj. od godz. 8:00 do godz. 16:00, mogą być także uruchamiane i odwoływane na wezwanie Zamawiającego (wyznaczonych przedstawicieli). Poza godzinami pracy Zamawiającego, tj. w godzinach od godz. 16:00 do godz. 8:00 dodatkowo upoważnionym do uruchomienia bądź odwołania prac w zakresie zimowego utrzymania terenu jest Pracownik Ochrony funkcjonującej w obiekcie. W przypadku nagłej zmiany warunków atmosferycznych, powodującej konieczność rozpoczęcia prac w zakresie zimowego utrzymania terenu zewnętrznego obiektu, decyzję o rozpoczęciu tych prac podejmuje Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia prac w takiej sytuacji w ciągu 1 godziny od rozpoczęcia opadów śniegu. Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest do zakończenia w zakresie odśnieżania w ciągu 3 godzin po ustaniu opadów. Każdorazowe wykonanie przez Wykonawcę prac będących przedmiotem umowy będzie dokumentowane poprzez sporządzenie przez Wykonawcę i potwierdzenie przez Zamawiającego karty czasu pracy, zawierającej informację na temat czasu realizacji prac będących przedmiotem umowy oraz ilości użytych do tego celu sprzętu i personelu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych). Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank DnB NORD Polska S.A. o/ Wałbrzych nr 33 1370 1079 0000 1701 4045 0600 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. Zamawiający nie dopuszcza wpłacania wadium w formie pieniężnej gotówką do kasy Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.darr.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach