Przetargi.pl
Usługa całodobowej ochrony mienia nieruchomości stanowiących własność Powiatu Będzińskiego położonych w Będzinie przy ul. Sączewskiego 6, Krasickiego 17, Sielecka 11 i w Czeladzi ul. Niwa 11 wraz z usługą konwojowania środków pieniężnych.

Powiat Będziński ogłasza przetarg

  • Adres: 42-500 Będzin, ul. Sączewskiego 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 368 07 00 , fax. 32 267 79 33
  • Data zamieszczenia: 2011-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Będziński
    ul. Sączewskiego 6 6
    42-500 Będzin, woj. śląskie
    tel. 32 368 07 00, fax. 32 267 79 33
    REGON: 27625494000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bedzin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa całodobowej ochrony mienia nieruchomości stanowiących własność Powiatu Będzińskiego położonych w Będzinie przy ul. Sączewskiego 6, Krasickiego 17, Sielecka 11 i w Czeladzi ul. Niwa 11 wraz z usługą konwojowania środków pieniężnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Usługa ochrony fizycznej osób i mienia stanowiącego własność Powiatu Będzińskiego tj.: - budynku Starostwa Powiatowego w Będzinie przy ul. Sączewskiego 6, pow. 1648 m2 - posterunek nr 1 - budynku Starostwa Powiatowego w Będzinie przy ul. Krasickiego 17, pow. 3515 m2 - posterunek nr 2 - nieruchomości usytuowanej w Będzinie przy ul. Sieleckiej 11 zabudowanej budynkami Będzińskiego Inkubatora Przedsiębiorczości, - posterunek nr 3 Nieruchomość zabudowana 1 kondygnacyjnym budynkiem biurowym, budynkiem transformatora, 3 halami magazynowymi o łącznej powierzchni 6282 m?, ogrodzona, ozn. nr działek: 141/1, 141/2, 141/3,139/6, 139/4 km. 38. - terenu parkingu położonego w Czeladzi przy ul. Niwa 11 - posterunek nr 4 2. Usługa ochrony fizycznej pojazdów znajdujących się na terenie parkingu położonego w Czeladzi przy ul. Niwa 11. Zamawiający wymaga całodobowej (dni wolne i robocze) jednoosobowej obsady każdego z w/w posterunków. Do obowiązków pracowników ochrony osób i mienia należy: 1) podejmowanie działań zapobiegających przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałających powstawaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz niedopuszczających do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony; 2) zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej w chronionym obiekcie oraz ochrona jego mienia, 3) współdziałanie z jednostkami straży pożarnej i policji w przypadkach bezpośredniego zagrożenia zdrowia lub życia ludzkiego, a także dla chronionego mienia, 4) sprawdzanie stanu wszelkich zabezpieczeń, zamknięć, plomb, itp, 5) przeciwdziałanie blokowaniu dróg komunikacyjnych i pożarowych, 6) utrzymywanie stałej, bezprzewodowej i bezpośredniej łączności (np. radiotelefony, krótkofalówki) pomiędzy pracownikami ochrony i centralą Wykonawcy, 7) zainstalowanie przycisku napadowego na każdym posterunku, 8) zapewnienie stałej i natychmiastowej łączności z Komendą Powiatową Policji, strażą pożarną, pogotowiem ratunkowym oraz przedstawicielami zamawiającego, 9) dokumentowanie wszelkich czynności związanych z ochroną obiektu, 10) patrolowanie obiektu oraz podejmowanie interwencji w przypadkach naruszenia porządku, usiłowań kradzieży, dewastacji oraz innych zagrożeń, 11) bezzwłoczne informowanie przedstawicieli Zamawiającego o przestępstwach i wykroczeniach zaistniałych na terenie ochranianym oraz zabezpieczenia miejsca zdarzenia, 12) realizacja innych zadań zleconych przez Zamawiającego, związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa, porządku i ochrony mienia, 13) prowadzenie rejestru przyjmowanych na parking pojazdów w Czeladzi przy ul. Niwa 11, 14) przyjmowanie pojazdów kierowanych przez osoby dysponujące usunięcie i wydawanie ich za potwierdzeniem dokonania wpłaty w kasie Starostwa Powiatowego w Będzinie - zgodnie z art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym - dot. parkingu w Czeladzi przy ul. Niwa 11, 15) zapewnienia pracownikom jednolitych ubiorów, oznaczenia pracowników w sposób jednolity, umożliwiający ich identyfikację oraz identyfikację podmiotu zatrudniającego, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia, 16) stosowanie się do zarządzeń i regulaminów obowiązujących w obiektach chronionych. 3. Konwojowanie wartości pieniężnych 1) Zamówienie obejmuje usługę konwojowania wartości pieniężnych: a) z banku znajdującego się na terenie miasta Będzina do siedziby Starostwa przy ul. Sączewskiego 6 a następnie do siedziby Starostwa przy ul. Krasickiego 17 - około 0,11 jednostki obliczeniowej; przewidywana częstotliwość wykonywania usługi konwoju - 1 raz w miesiącu; przewidywany czas trwania 1 konwoju wynosi ok. 3 godz.; długość trasy konwoju ok. 4 km. b) z siedziby Starostwa przy ul. Krasickiego 17 do banku znajdującego się na terenie miasta Będzina - około 0,04 do 0,08 jednostki obliczeniowej; przewidywana częstotliwość wykonywania usługi konwoju od 20 do 23 razy w miesiącu; przewidywany czas trwania 1 konwoju wynosi ok. 1 godz.; długość trasy konwoju ok. 2 km. 2) Wykonywanie usługi odbywać się będzie po każdorazowym zgłoszeniu takiej potrzeby przez Zamawiającego na piśmie bądź telefonicznie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.bedzin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach