Przetargi.pl
Usługa całodobowej ochrony mienia K-P OW NFZ w Bydgoszczy

Kujawsko-Pomorki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia ogłasza przetarg

  • Adres: 85071 Bydgoszcz, ul. Aleje Mickiewicza
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 252 702 , fax. 523 252 709
  • Data zamieszczenia: 2017-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kujawsko-Pomorki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
    ul. Aleje Mickiewicza 15
    85071 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 252 702, fax. 523 252 709
    REGON: 1581798500136
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-bydgoszcz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa całodobowej ochrony mienia K-P OW NFZ w Bydgoszczy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Całodobowa ochrona fizyczna w obiekcie przy ul. Łomżyńskiej 33 w Bydgoszczy. Ochrona w systemie monitoringu elektronicznego i konserwacja systemów w obiektach tut. Oddziału w Bydgoszczy przy Al. Mickiewicza 15, ul. Słowackiego 3, ul. Łomżyńskiej 33. Ochrona w systemie przyjazdu grupy interwencyjnej na wezwanie w Delegaturach tut. Oddziału w Toruniu i we Włocławku. Usługi świadczone zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości: 7 000,00, słownie: siedem tysięcy 00/100 złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 5 (Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 i 8) oraz wykażą spełnienie warunków określonych na podstawie art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i SIWZ. Warunki wymagane od wykonawcy dot. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: Wykonawca winien być uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzić działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem, tj. wykonawca winien posiadać aktualne uprawnienia wymagane przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity z 2016 r. poz. 1432 z późn. zm.) – prawo wykonywania usług objętych przedmiotem zamówienia,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wraz z ofertą, każdy wykonawca składa: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy, uwzględniający wymagane prawem oświadczenia Wykonawcy m.in. dotyczące spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z niniejszego postępowania ( wg załącznika nr 1 do SIWZ ), – będące podstawą oceny spełnienia warunku określonego w pkt. 5.1, 5.2.1 i 5.2.2 SIWZ b) jeżeli Wykonawca przewiduje zlecenie części zamówienia podwykonawcom winien wskazać dane dotyczące części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom oraz podać firmy podwykonawców, c) oświadczenie podmiotu/ów (na zasoby, których powołuje się wykonawca przy spełnianiu warunków udziału w postępowaniu) o braku podstaw do wykluczenia z niniejszego postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8 cyt. ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnianiu warunku w zakresie w jakim udostępnia zasoby. d) pełnomocnictwa osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, o ile są to inne osoby niż wymienione w dokumentach rejestrowych (KRS, CEIDG), PEŁNOMOCNICTWO ORYGINAŁ LUB KOPIA POŚWIADCZONA ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM PRZEZ NOTARIUSZA e) w przypadku gdy wykonawcy będą występowali z ofertą wspólną - przedsiębiorcy zobowiązani są przedłożyć wraz z ofertą informację - oświadczenie przewidującą sposób ich współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich oraz sposób odpowiedzialności i spełnić wszystkie wymogi określone w pkt. 6.4 SIWZ f) opis warunków świadczenia usługi celem potwierdzenia spełnienia przez oferowane usługi wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia - zał. nr 2 do SIWZ, tj. informacja na temat: - siedziby grupy interwencyjnej dot. Bydgoszczy, Torunia i Włocławka (oświadczenie dotyczące planowanego czasu dojazdu grupy interwencyjnej do siedzib Zamawiającego), - wyposażenia grupy interwencyjnej, tj. samochód, środki przymusu, środki łączności, - obowiązującego systemu łączności alarmowej u Wykonawcy i sposobu wykonania usług monitoringu elektronicznego dot. Bydgoszcz, Toruń Włocławek (typ urządzeń nadających/przekazujących sygnał, rodzaj nadawanego sygnału np. radiowy, GPRS itd., postępowanie w przypadku awarii systemu, braku zasilania itd.) - wyposażenia pracownika ochrony – ubiór firmowy z identyfikatorem imiennym, własne środki łączności, pilot antynapadowy. - osób, którymi dysponuje Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia; wykaz winien uwzględnić: - informację o liczbie osób (bez danych osobowych), które będą świadczyć bezpośrednią usługę ochrony mienia w obiekcie wraz z informacją na temat kwalifikacji zawodowych oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami np. umowa o pracę na czas określony, - opis kwalifikacji zawodowych osób pracujących w grupach interwencyjnych – winny posiadać prawo do używania środków przymusu – wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, np. umowa zlecenie, - opis kwalifikacji zawodowych osób zabezpieczenia technicznego – osób wykonujących konserwację i naprawę systemu alarmowego, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, np. umowa zlecenie g) dowód wniesienia wadium – potwierdzona kopia przelewu lub innego dokumentu h) kopia ważnego certyfikatu odnoszącego się do jakości w zakresie realizacji usług fizycznej ochrony osób i mienia np. ISO 9001, AQAP 2120(2110) lub równoważne wydane przez jednostkę posiadającą akredytację Polskiego Centrum Akredytacji lub jednostkę równoważną w celu oceny oferty w kryterium opisanym w pkt. 13.3 SIWZ Uwaga: Zamawiający nie dopuszcza do oceny w tym kryterium certyfikatu udostępnianego przez inny podmiot na rzecz Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach