Gmina Miasto Lipno ogłasza przetarg
- Adres: 87600 Lipno, pl. Dekerta
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. (054) 288 42 11 , fax. (054) 288 42 65
- Data zamieszczenia: 2017-11-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Lipno
pl. Dekerta 8
87600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie
tel. (054) 288 42 11, fax. (054) 288 42 65
REGON: 52516800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umlipno.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa bankowa obsługa budżetu Gminy Miasta Lipna oraz jednostek organizacyjnych na lata 2018-2020 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W zakres przedmiotu zamówienia Kompleksowa bankowa obsługa budżetu Gminy Miasta Lipna oraz jednostek organizacyjnych na lata 2018-2020 wchodzi: 1)założenie i prowadzenie rachunków podstawowych, pomocniczych i Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, Dyspozycje otrzymane przez bank: • w godzinach od 7.30 do 14.00 w danym dniu operacyjnym będą realizowane przez bank w tym samym dniu, • po godz. 14.00 będą realizowane przez bank w następnym dniu operacyjnym, • w ostatnim dniu roku bank zapewni posiadaczowi rachunku możliwość dokonywania operacji bankowych do godz. 12.00. 2a) Bank realizuje dyspozycje, o których mowa w ust. 1 w pierwszej kolejności przed innymi płatnościami, z wyjątkiem płatności, które są realizowane w ciężar rachunku bez dyspozycji posiadacza rachunku, tj. w przypadku: • Zajęcia rachunku w związku z postępowaniem egzekucyjnym, • Potrącenia wierzytelności banku, których termin płatności jeszcze nie nadszedł, jeżeli posiadacz rachunku będący dłużnikiem został postawiony w stan likwidacji we wszystkich tych przypadkach, gdy bankowi służy prawo ściągania swych wierzytelności przed nadejściem terminu płatności, • Potrącanie zadłużenia wymagalnego wobec banku, należnych bankowi odsetek, prowizji i opłat – wynikających z umowy bądź przepisów bankowych, • Czeków otrzymanych w drodze rachunków międzybankowych i między oddziałowych, • Zmniejszenie stanu środków pieniężnych na rachunku, spowodowanego sprostowaniem błędu powstałego w wyniku nieprawidłowego zaksięgowanej operacji, 2b) W przypadku zmiany systemu rozliczeń międzybankowych, strony ustalą nowe godziny księgowania środków. 3)Bank zobowiązany będzie do wypłat czekowych awista do kwoty 10.000,00 PLN, powyżej tej kwoty z jednodniowym wyprzedzeniem, 4)realizacja przelewów ( na konto w banku obsługującym lub konto do innego banku) dokonywanych z rachunków Gminy i jednostek organizacyjnych; 5) „zerowanie” rachunków bieżących i pomocniczych, zgodnie z dyspozycją kierowników jednostek, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na w/w rachunkach na wskazany rachunek Gminy Miasta Lipna; 6)Wydawanie blankietów czekowych; 7)Usługa HOME-BANKING, zapewniająca co najmniej: • dokonywanie operacji przelewów, • dostęp do informacji o stanie i historii m.in. sald rachunków, obrotów oraz operacji przeprowadzanych na własnych rachunkach bankowych, • drukowanie wyciągów bankowych, 8)wdrożenie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych ( instalacja, szkolenie pracowników, wydawanie kart, czytników i innych elementów niezbędnych do uruchomienie bankowości elektronicznej) dla dowolnej ilości stanowisk, jednolitego dla rachunków bankowych wszystkich jednostek organizacyjnych gminy oraz przeprowadzanie niezbędnych aktualizacji systemu bankowości elektronicznej w okresie trwania umowy, a. dokonywanie operacji przelewów, b. dostęp do informacji o stanie i historii m.in. sald rachunków, obrotów oraz operacji przeprowadzanych na własnych rachunkach bankowych, 9)świadczenie serwisu oprogramowania, świadczenie usług bankowości elektronicznej łącznie z płatnościami masowymi – wirtualne konta, 10)dostęp do informacji o stanie i historii m.in. sald rachunków, obrotów oraz operacji przeprowadzanych na własnych rachunkach bankowych, 11)udzielanie osobom upoważnionym przez posiadacza rachunku informacji telefonicznych o stanie salda na rachunkach i wszelkich operacji przeprowadzanych danego dnia bez prowizji i opłat; 12)możliwość uruchomienia kredytu w rachunku bieżącym w wysokości ustalonej corocznie w uchwale budżetowej; kredyt w rachunku bieżącym ma służyć do pokrycia występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu gminy i zostanie spłacony w tym, samym roku budżetowym, w którym zostanie zaciągnięty; 13)możliwość lokowania codziennego salda środków pieniężnych pozostających na koniec dnia na rachunkach bankowych gminy oraz jednostek organizacyjnych ( powyżej 50.000 zł) na lokaty typu „overnight” lub lokaty weekendowe bez prowizji i opłat; 14)oprocentowanie środków bieżących na rachunkach objętych kompleksową obsługą bankową budżetu gminy i jednostek organizacyjnych co miesiąc w oparciu o WIBID 1M korygowany wskaźnikiem banku; 15)wydawanie historii prowadzenia rachunków, zaświadczeń i opinii bankowych bez prowizji i opłat; Szczegółowe warunki postępowania określa: Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do Szczegółowej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66000000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca przedłoży: Zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego – jeżeli jest wymagane lub inny dokument uprawniający do wykonywania czynności bankowych, zgodnie z Ustawą Prawo bankowe, tzn: W odniesieniu do banków państwowych – Rozporządzenie ministra skarbu Państwa w sprawie nadania statutu banku, aktualny skład zarządu wraz z dokumentami powołującymi poszczególnych członków zarządu W odniesieniu do banków działających w formie spółek akcyjnych – statut banku W odniesieniu do banków spółdzielczych – statut banku spółdzielczego
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa bankowa obsługa budżetu Gminy Miasta Lipna oraz jednostek organizacyjnych na lata 2021-2024
Dodano: 2020-10-22 - Udzielenie gwarancji zapłaty za roboty budowlane dla następujących zadań: zadanie 1: Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 251 Kaliska – Inowrocław na odcinku od km 19+649 (od granicy województwa kujawsko-pomorskiego) do km 34+200 oraz od km 34+590,30 do km 35+290 wraz z przebudową mostu na rz. Gąsawka w msc. Żnin; zadanie 2: Przebudowa wraz z rozbudową drogi wojewódzkiej nr 265 Brześć Kujawski – Gostynin od km 0+003 do km 19+117.
Dodano: 2020-04-27 - Udzielenie gwarancji zapłaty za roboty budowlane dla następujących zadań: zadanie 1: Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 251 Kaliska – Inowrocław na odcinku od km 19+649 (od granicy województwa kujawsko-pomorskiego) do km 34+200 oraz od km 34+590,30 do km 35+290 wraz z przebudową mostu na rz. Gąsawka w msc. Żnin; zadanie 2: Przebudowa wraz z rozbudową drogi wojewódzkiej nr 265 Brześć Kujawski – Gostynin od km 0+003 do km 19+117.
Dodano: 2020-04-17 - Udzielenie gwarancji zapłaty za roboty budowlane dla następujących zadań: zadanie 1: Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 251 Kaliska – Inowrocław na odcinku od km 19+649 (od granicy województwa kujawsko-pomorskiego) do km 34+200 oraz od km 34+590,30 do km 35+290 wraz z przebudową mostu na rz. Gąsawka w msc. Żnin; zadanie 2: Przebudowa wraz z rozbudową drogi wojewódzkiej nr 265 Brześć Kujawski – Gostynin od km 0+003 do km 19+117.
Dodano: 2020-04-10 - Udzielenie gwarancji zapłaty za roboty budowlane dla zadania: „Przebudowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 255 Pakość – Strzelno od km 0+005 do km 21+910 Etap I – Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 255 na odc. od km 0+005 do km 2+220, dł. 2,215 km
Dodano: 2020-01-03 - „Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 2.281.587,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów w latach poprzednich.”
Dodano: 2019-10-14 - Udzielenie kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego dla zadania pn. „Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Wąwelnie"
Dodano: 2019-09-05 - Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia komunikacyjne Gminy Miasto Włocławek wraz z jednostkami podległymi pod Wydział Edukacji Urzędu Miasta Włocławek z podziałem na 2 zadania.
Dodano: 2019-07-05 - Najem długoterminowy dwóch aut dla Przedsiębiorstwa Komunalnego „Gniewkowo” Sp. z o.o.
Dodano: 2019-06-25 - „Udzielenie i obsługa bankowego kredytu długoterminowego w wysokości 3.000.000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu gminy”
Dodano: 2018-11-22