Przetargi.pl
Usługa ochrony osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Brodnicy

Sąd Rejonowy w Brodnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 87-300 Brodnica, Sądowa 5
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 49 41 700
  • Data zamieszczenia: 2024-01-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Brodnicy
    Sądowa 5
    87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 49 41 700
    REGON: 000321477
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa ochrony osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Brodnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Brodnicy wraz z monitorowaniem sygnałów z systemów alarmowych sygnalizujących zagrożenie w budynku oraz wsparciem grupy interwencyjnej. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w budynku Zamawiającego zlokalizowanym w Brodnicy przy ul. Sądowej 5 wraz z terenem przyległym do budynku.2. Przewidywana liczba godzin pracy pracowników ochrony fizycznej, dalej jako „godziny ochrony fizycznej”, w okresie realizacji zamówienia (obejmującym gwarantowany zakres podstawowy bez prawa opcji) wynosi 22 456 godziny. Zamawiający w okresie realizacji zamówienia zastrzega sobie możliwość zwiększenia przewidywanej liczby godzin ochrony fizycznej, obejmującej zakres podstawowy zamówienia, maksymalnie o 5% gwarantowanej liczby godzin, w przypadku wystąpienia konieczności czasowego wzmocnienia ochrony fizycznej budynku o dodatkowych pracowników ochrony. 3. Opis przedmiotu zamówienia, dalej jako OPZ, zawiera załącznik nr 1 do SWZ, a szczegółowe warunki realizacji zamówienia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących załącznik nr 6 do SWZ.4. Zamawiający wymaga, aby :1) zamówienie było realizowane zgodnie z wymaganiami wynikającymi z ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 r. poz. 1995) oraz wydanymi na jej podstawie aktami wykonawczymi związanymi z realizacją usługi, stanowiącej przedmiot zamówienia;2) czynności związane z realizacją zamówienia, polegające na bezpośredniej ochronie fizycznej budynku były wykonywane przez pracowników ochrony zatrudnionych przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 poz. 1465) przez cały okres realizacji zamówienia, przy czym wymóg ten nie dotyczy grup interwencyjnych; 3) Wykonawca zapewnił odpowiedni stan etatowy bezpośredniej ochronie fizycznej budynku w taki sposób, aby liczba nadgodzin wypracowanych przez pracowników ochrony była zgodna z Kodeksem pracy; wymóg ten nie dotyczy grup interwencyjnych;4) monitorowanie sygnałów z systemów alarmowych sygnalizujących zagrożenie w budynku oraz podejmowanie interwencji odbywało się przez grupy interwencyjne w rozumieniu § 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 października 2011 r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji (Dz. U. z 2015 r. poz. 992);5) każdorazowego przyjazdu grupy interwencyjnej nastąpił w czasie nieprzekraczającym 15 minut, licząc od chwili wezwania przez pracownika Zamawiającego lub pracownika ochrony bądź od momentu otrzymania sygnału wyemitowanego przez monitorowane systemy alarmowe zainstalowane w budynku Zamawiającego (uwaga: czas przyjazdu grupy interwencyjnej stanowi jedno z kryteriów oceny ofert);6) wszyscy pracownicy ochrony wykonujący czynności związane z bezpośrednią ochroną fizyczną budynku: a) byli wpisani na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej przez cały czas realizacji zamówienia,b) nie posiadali statusu osoby niepełnosprawnej, c) byli przeszkoleni z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej;7) Wykonawca zapewnił właściwy nadzór nad realizacją usługi stanowiącej przedmiot zamówienia oraz zapewnił możliwość podjęcia skutecznych działań w określonym czasie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach