Przetargi.pl
USŁUGA BEZPOŚREDNIEJ FIZYCZNEJ OCHRONY MIENIA WYDZIELONEJ CZĘŚCI STRZELNICY GARNIZONOWEJ

Komenda Portu Wojennego ogłasza przetarg

  • Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Steyera 28
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3242581 , fax. 091 3242309
  • Data zamieszczenia: 2009-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Portu Wojennego
    ul. Steyera 28 28
    72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3242581, fax. 091 3242309
    REGON: 81114359400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpws.mw.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Obrona Narodowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA BEZPOŚREDNIEJ FIZYCZNEJ OCHRONY MIENIA WYDZIELONEJ CZĘŚCI STRZELNICY GARNIZONOWEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Bezpośrednia fizyczna ochrona mienia wydzielonej części Strzelnicy Garnizonowej następującymi siłami: w dni robocze oraz w dni wolne oraz święta 1 -jeden pracownik ochrony (dozorca), W dni powszednie - dyżur pełniony jest w systemie jednozmianowym od godz. 15.30 do godz. 07.30. dnia następnego. W dni wolne i święta - dyżur w systemie pracy dwuzmianowym od godz. 07.30 do godz.19.30 i od godz. 19.30 do godz.07.30 dnia następnego. Dwuosobowy patrol interwencyjny - czas przybycia patrolu interwencyjnego do ochranianych obiektów od momentu zgłoszenia - do 10 minut.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunkiem przystąpienia do postępowania przetargowego jest: a) zapoznanie się z Zakresem ochrony wydzielonej części strzelnicy garnizonowej w siedzibie Zamawiającego, b) zapoznanie się z Planem ochrony w celu opracowania Instrukcji ochrony wydzielonej części strzelnicy garnizonowej, którą Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić do zatwierdzenia przez Zamawiającego w terminie 7 dni od dnia powiadomienia o wyborze Wykonawcy. Powyższa instrukcja będzie stanowić załącznik do umowy, c) przeprowadzenie wizji lokalnej w celu zapoznania się ze specyfiką ochranianego obiektu. 2. Osoba dokonująca wglądu do dokumentacji i rekonesansu musi posiadać ważne poświadczenie bezpieczeństwa do klauzuli ZASTRZEŻONE. Zamawiający udostępni przedmiotowy obiekt i dokumentację w dniach roboczych od godziny 08.00 do 15.00 po uprzednim 24-godzinnym pisemnym zgłoszeniu chęci dokonania rekonesansu. 3. Z dokonanej wizji oraz wglądu do dokumentacji, o której mowa w pkt 1 lit. a-c zostanie sporządzona notatka służbowa, która musi być dołączona przez Wykonawcę do oferty. 4. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). 4. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów opisanych w rozdziale IV niniejszej SIWZ, według formuły spełnia-nie spełnia. 5. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia warunki. 6. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, [wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ]; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), [wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]; c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; d) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; e) koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji wydaną na podstawie Ustawy z dnia 22.08.1997 r. (Dz.U.2005.145.1221) o ochronie osób i mienia na prowadzenie działalności gosp. w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznych; f) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, [wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ]; g) wykaz co najmniej trzech usług ochrony wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie, [wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ]; h) polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej przy minimalnej sumie ubezpieczenia nie mniejszej niż równowartość 50.000 zł. Ubezpieczenie powinno obejmować okres od 01.01.2010 r. do 31.12.2010 r. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia polisy obejmującej inny okres ubezpieczenia. W tym wypadku Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, o którym mowa w pkt 1 lit. i); i) oświadczenie Wykonawcy, że po upływie ważności polisy będzie ona odnawiana na kwotę nie niższą niż 50.000 zł przez cały czas trwania umowy; j) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; k) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; l) oświadczenie o posiadaniu jednolitego umundurowania, osobistych środków opatrunkowych oraz wyposażenia zgodnie z Ustawą z dnia 22.08.1997r. (Dz.U.2005.145.1221) o ochronie mienia i osób dla wszystkich pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia [wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ]; m) oświadczenia o zobowiązaniu się zachowania tajemnicy służbowej, z którą Wykonawca zapoznał się w trakcie prowadzonego postępowania [wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ]; n) oświadczenie o posiadaniu grupy interwencyjnej [wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ]; o) pozwolenie na używanie radiowych urządzeń nadawczych lub nadawczo odbiorczych pracujących w sieci typu monitorowania systemów alarmowych wydane przez uprawniony podmiot, obejmujące swym zasięgiem rejon m. Świnoujście wyszczególnione w warunkach wykorzystania częstotliwości; p) pozwolenie na używanie radiowych urządzeń nadawczych lub nadawczo odbiorczych pracujących w służbie radiokomunikacyjnej ruchomej lądowej typu dyspozytorskiego wydane przez uprawniony podmiot, obejmujące swym zasięgiem rejon m. Świnoujście, wyszczególnione w warunkach wykorzystania częstotliwości; q) oświadczenie o posiadaniu własnego centrum monitorowania sygnałów alarmowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpws.mw.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach