Komunikacja Miejska Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 78-400 Szczecinek, ul. Cieślaka 4
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3743573 , fax. 094 3743573
- Data zamieszczenia: 2009-12-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komunikacja Miejska Sp. z o.o.
ul. Cieślaka 4 4
78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3743573, fax. 094 3743573
REGON: 33003281700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.km.szczecinek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa Stacji Kontroli Pojazdów na terenie Komunikacji Miejskiej w Szczecinku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i oddanie współfinansowanej z 7 Programu Ramowego Unii Europejskiej - w ramach projektu CIVITAS RENAISSANCE, zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, pozwoleniem na budowę, przepisami, w tym techniczno-budowlanymi oraz zasadami wiedzy technicznej rozbudowy obiektu Stacji Kontroli Pojazdów na terenie Komunikacji Miejskiej w Szczecinku, który będzie mógł samoistnie spełniać funkcję techniczną w zakresie zgodnym z Projektem budowlano-wykonawczym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452628009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 20000 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu: Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz niepodleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. Spełnienie warunków art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2. Niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3. Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat min. 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu i oddaniu zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym, nowego, remontu lub modernizacji starego obiektu budowlanego, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500.000 zł brutto. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 4. Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200.000 zł. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania tych warunków oraz sprawdzenia kompletności i poprawności na podstawie dostarczonych oświadczeń lub dokumentów. Warunki będą oceniane wg formuły spełnia-nie spełnia. Zamawiający wymaga spełnienia wszystkich tych warunków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający określa następujące oświadczenia lub dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy: Potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych; 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; Potwierdzające posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3. Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; Potwierdzające znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 4. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.km.szczecinek.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie rozbudowy budynku sali gimnastycznej o segment lekkoatletyczny w Szczecinku
Dodano: 2015-05-28 - Rozbudowa i przebudowa budynku mieszkalnego na działce oznaczonej geodezyjnie nr 8132/5 w obrębie ewidencyjnym Rudki (Leśniczówka Iłowiec), gmina Wałcz.
Dodano: 2011-07-08 - Rozbudowa budynku mieszkalnego jednorodzinnego o wiatrołap, nadbudowa o łazienkę z wykuszem, dobudowa komina zewnętrznego - Pluskota 1, gm. Wałcz, działka oznaczona geodezyjnie nr 8343/2
Dodano: 2011-03-10