Gmina Leszno ogłasza przetarg
- Adres: 05-084 Leszno, Aleja Wojska Polskiego 21
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7258005, 7259035, 7258452 , fax. 022 7258552
- Data zamieszczenia: 2009-04-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Leszno
Aleja Wojska Polskiego 21 21
05-084 Leszno, woj. mazowieckie
tel. 022 7258005, 7259035, 7258452, fax. 022 7258552
REGON: 00053904100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.leszno.bipgminy.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa bankowa polegająca na udzieleniu przez bank długoterminowego kredytu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2.1. Przedmiotem zamówienia jest kredyt inwestycyjny w kwocie 3.640.000,00 zł, z przeznaczeniem na realizację zadań inwestycyjnych zapisanych w uchwale nr. XXXIV/180/2009 Rady Gminy Leszno z dnia 26 marca 2009r. Zadania, o którym mowa wyżej są zapi - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 115 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 5.5.1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 5.5.2. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, na rachunek bankowy nr 6612402164111100003566849
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. W przetargu mogą uczestniczyć banki posiadające koncesje. 5.2. Oferta musi spełniać warunki ustawy Prawo zamówień publicznych w tym art. 22 i 24 oraz musi być zgodna z wymogami opisanymi w SIWZ. 5.3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych lub wariantowych, dopuszcza składanie ofert wspólnych. 5.4. Termin związania ofertą wynosi 60 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1. Należy złożyć ofertę na druku załączonym do SIWZ (załącznik nr 1), oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2), aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. oświadczenia, że: Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zrealizowali w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi Zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż 3.640.000 zł brutto (słownie: trzy miliony sześćset czterdzieści tysięcy złotych), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz że prace te zostały wykonane należycie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.leszno.bipgminy.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego dla gminy Wiskitki
Dodano: 2015-05-12 - Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu
Dodano: 2014-07-04 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 2 089 735,31 zł
Dodano: 2014-06-18 - Usługa udzielenia kredytu konsolidacyjnego w wysokości 7 337 018,80 złotych
Dodano: 2014-01-31 - Zaciągnięcie kredytu bankowego na sfinansowanie deficytu budżetu i na spłatę rat wcześniej zaciągniętych kredytów
Dodano: 2013-10-29 - Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu gminy oraz na spłatę wcześniejszych zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów.
Dodano: 2013-07-25 - Zaciągnięcie kredytu w kwocie 5.000.000,00 złotych na sfinansowanie spłaty wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek
Dodano: 2013-07-01 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 800 000,00 zł na sfinansowanie bieżących zobowiązań.
Dodano: 2013-06-14 - Przetarg nieograniczony Udzielenie kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Lubowidz na 2013 rok
Dodano: 2013-05-29 - UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO w wysokości 1 726 759 PLN
Dodano: 2012-08-14