Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 2 089 735,31 zł

Gmina Kałuszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 05-310 Kałuszyn, ul. Pocztowa 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 7576618 , fax. 025 7576026
  • Data zamieszczenia: 2014-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kałuszyn
    ul. Pocztowa 1 1
    05-310 Kałuszyn, woj. mazowieckie
    tel. 025 7576618, fax. 025 7576026
    REGON: 00052845100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaluszyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 2 089 735,31 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu i obsłudze kredytu długoterminowego w kwocie 2 089 735,31 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego w kwocie 916.000,00 zł powstałego w wyniku ujętych do realizacji w 2014 roku wydatków inwestycyjnych zadań: 1. Zadań inwestycyjnych realizowanych z udziałem środków pochodzących z funduszy unijnych, z przeznaczeniem na uzupełnienie wkładu własnego gminy , dla zadań: 1) Zagospodarowanie centrum wsi Sinołęka - modernizacja świetlicy wiejskiej - w kwocie 180.000,00 zł 2) Zagospodarowanie centrum wsi Gołębiówka - modernizacja i Wyposażenie świetlicy wiejskiej - w kwocie 150.000,00 zł 3) Tworzymy -Nasz Rynek- poprzez przebudowę targowiska w Kałuszynie - w kwocie 280.000,00 zł. 2. Zadań inwestycyjnych realizowanych ze środków własnych gminy: 1) Budowa ulicy od ul. Bohaterów Września 1939 r. do ul. Warszawskiej w Kałuszynie - w kwocie 56.000,00 zł 2) Przebudowa hali i Sali sportowej w Szkole Podstawowej w Kałuszynie - w kwocie 250.000,00 zł. 3.Na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek kwocie 1.173.735,31 zł Istotne warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) postawienie kredytu do dyspozycji Zamawiającego na wydzielonym rachunku kredytowym w ciągu 1 dnia, od dnia zawarcia umowy, 2) uruchomienie środków następować będzie na podstawie polecenia przelewu, w dowolnych kwotach i terminach, 3) odsetki naliczane będą kwartalnie, od faktycznie wykorzystanych środków; do obliczenia kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku, 4) spłata odsetek będzie następowała w ostatnim dniu kwartału kalendarzowego, którego dotyczy okres obrachunkowy 5) spłata kapitału będzie następowała w ostatnim dniu kwartału kalendarzowego, którego dotyczy okres obrachunkowy, 6) ostateczny termin wykorzystania kredytu - do 31 grudnia 2014 roku. 7) Koszty obsługi kredytu stanowią: - oprocentowanie kredytu - zmienne. Oprocentowanie w całym okresie kredytowania stanowi sumę stawki WIBOR 1M z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy i stałej w trakcie trwania umowy marży banku. Koszty związane z prowadzeniem rachunku kredytowego oraz wszelkie opłaty związane z obsługą kredytu Wykonawca jest zobowiązany wliczyć do marży w taki sposób, aby skalkulować i przedstawić jedną stawkę procentową, której wysokość jest wiążąca w całym okresie kredytowania, - prowizja - liczona jako % od całej kwoty kredytu tj. 2 089 735,31 zł. Prowizja musi zawierać w sobie wszystkie opłaty, które związane są z uruchomieniem kredytu. 8) Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wykorzystania części kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów, 9) Zamawiający zastrzega sobie możliwość spłaty całości kredytu przed ustalonym terminem bez ponoszenia dodatkowych kosztów, 10) Zamawiający zastrzega sobie możliwość sfinansowania kredytem również faktur inwestycyjnych zapłaconych w okresie od początku roku do dnia uruchomienia kredytu, 11) Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco i deklaracja wekslowa. W umowie kredytowej za obowiązujące uznaje się wyłącznie koszty wymienione w ppkt 7.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do postępowania przetargowego Wykonawca wnosi wadium w wysokości 3.000,00 zł ( trzy tysiące złotych ) zgodnie z art. 45 ust. 4 i 6 pzp. Wadium z dopiskiem -Wadium - kredyt długoterminowy- należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Mińsku Mazowieckim - nr 06 9226 0005 0024 1461 2000 0020 W przypadku wniesienia wadium w innej formie oryginały dokumentów należy złożyć w pokoju nr 11 - ( Skarbnik), Urzędu Miejskiego w Kałuszynie codziennie w godzinach 8.00 - 14.00, nie później niż do terminu i godziny składania ofert. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie zamawiającego w terminie składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kaluszyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach