Przetargi.pl
Zaciągnięcie kredytu bankowego  na sfinansowanie deficytu budżetu i na spłatę  rat wcześniej zaciągniętych kredytów

Starostwo Powiatowe w Sierpcu ogłasza przetarg

  • Adres: 09-200 Sierpc, ul. Świętokrzyska 2a
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2754648, 2758918 , fax. 024 2754806
  • Data zamieszczenia: 2013-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Sierpcu
    ul. Świętokrzyska 2a 2a
    09-200 Sierpc, woj. mazowieckie
    tel. 024 2754648, 2758918, fax. 024 2754806
    REGON: 61101920000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie kredytu bankowego  na sfinansowanie deficytu budżetu i na spłatę  rat wcześniej zaciągniętych kredytów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Udzielenie kredytu nastąpi w 2013 roku. Kredyt długoterminowy w wysokości 1.500.000,00 zł przeznaczony zostanie na : 1) sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w 2013 r. w kwocie 1.281.126 zł; 2) spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów w kwocie 218.874 zł. 1.2. Uruchomienie kredytu nastąpi na wniosek Zamawiającego w jednej transzy nie później niż do 31.12.2013 r. 1.3. Okres kredytowania: do 31 grudnia 2025 roku. 1.4. Spłata kredytu nastąpi w 44 kwartalnych ratach, płatnych na ostatni dzień ostatniego miesiąca kwartału, począwszy od dnia 31 marca 2015 roku. 1.5. Wysokość rat kapitałowych według harmonogramu: a) 4 raty po 40.000,00 zł każda zł w 2015 r., b) 4 raty po 2.500,00 zł każda w 2016 r., c) 4 raty po 32.500,00 zł każda w roku 2017, d) 32 raty po 37.500,00 zł każda w latach 2018-2025. . 1.6 Źródłem spłaty kredytu będą dochody własne Zamawiającego. Do końca 2014 r. obowiązuje karencja w spłacie kapitału. 1.7 Spłata odsetek następować będzie w ratach kwartalnych ostatniego dnia ostatniego miesiąca kwartału począwszy od dnia zawarcia umowy, a od 31 marca 2015 r. do 31 grudnia 2025 r. razem ze spłatą rat kapitałowych. 1.8 Oprocentowanie kredytu zmienne uzależnione od stawki WIBOR 3M oraz stałej marży banku w trakcie trwania umowy. 1.9 Stała marża banku płacona w ratach kwartalnych ostatniego dnia ostatniego miesiąca kwartału od dnia zawarcia umowy, a od 31 marca 2015 r. do 31 grudnia 2025 r. razem ze spłatą rat kapitałowych, nie podlegająca zmianie przez cały okres wykonania zamówienia od kwoty uruchomionego kredytu w połączeniu z kwotą wynikającą ze stawki WIBOR 3M jest jedynym wynagrodzeniem Wykonawcy. 1.10 Jako zabezpieczenie kredytu ustala się weksel in blanco z wystawienia Zamawiającego z kontrasygnatą Skarbnika Powiatu wraz z deklaracją wekslową. 1.11 Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat. W sytuacji gdy kredyt zostanie spłacony wcześniej - odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy. 1.12 Dopuszcza się możliwość wydłużenia spłat rat kapitałowych wraz z odsetkami poza rok 2025 w przypadku niemożności uchwalenia budżetu w związku z art. 243 uofp. 1.13 Do obliczenia ceny za realizację przedmiotu zamówienia jako stawkę bazową należy przyjąć WIBOR 3M z 30 września 2013 r. 1.14 Zamawiający nie dopuszcza płatności z tytułu prowizji za gotowość, to znaczy, że po podpisaniu umowy do czasu realizacji  transzy Wykonawca nie nalicza prowizji. 1.15 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca informował go każdorazowo o wysokości należnych kwartalnych odsetek z wyprzedzeniem co najmniej tygodniowym przed terminem spłaty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 176 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.sierpc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach