Agencja Rozwoju Pomorza S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 80-309 Gdańsk, Al. Grunwaldzka
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 32 33 100 , fax. 58 32 33 200
- Data zamieszczenia: 2018-03-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Rozwoju Pomorza S.A.
Al. Grunwaldzka 472D
80-309 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 58 32 33 100, fax. 58 32 33 200
REGON: 19004453000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: arp.gda.pl; bip.arp.gda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka akcyjna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa analizy atrakcyjności inwestycyjnej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji analizy atrakcyjności inwestycyjnej, obejmującej następujące etapy: a. opracowanie metodologii oceny atrakcyjności inwestycyjnej terenów inwestycyjnych, służącej stworzeniu rankingu terenów pod kątem atrakcyjności inwestycyjnej, b. wykonanie oceny atrakcyjności inwestycyjnej terenów inwestycyjnych wskazanych w Załączniku 1a i stworzenie rankingu terenów pod kątem atrakcyjności inwestycyjnej, c. przygotowanie kryteriów oceny oraz ocena projektów konkursowych zgłoszonych przez Wnioskodawców w ramach konkursu grantowego organizowanego przez ARP S.A. 2. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w OPZ – załączniku nr 1 do SIWZ oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71241000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale V oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualne na dzień składania ofert: a) wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - wg. wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ. b) wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg. wzoru na załączniku nr 5 do SIWZ. 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w pkt. 1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzić spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego (przykładowy wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 7 do SIWZ). 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). 3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego; 3) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (wg wzoru wskazanego w załączniku nr 8 do SIWZ) oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są: a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, b) oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w ppkt a). Jeśli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. 4) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie studium wykonalności oraz wniosku o dofinansowanie dla projektu Skarbu Państwa – MSPiR nr 5.7-2 pn. „Modernizacja specjalistycznych ratowniczych jednostek pływających Służby SAR”.
Dodano: 2023-12-31 - OPRACOWANIE CZĘŚCI STRATEGICZNEJ PLANU ZRÓWNOWAŻONEJ MOBILNOŚCI DLA OMGGS 2040 WRAZ Z AKTUALIZACJĄ DIAGNOZY, WYKONANIEM STRATEGICZNEJ OCENY ODDZIAŁYWANIA NA ŚRODOWISKO ORAZ PROMOCJĄ
Dodano: 2023-10-25 - Świadczenie usług doradczych, consultingowych w zakresie realizacji projektu pod nazwą „ECO Synergia Gdańsk – poprawa efektywności energetycznej miejskich budynków mieszkalnych”
Dodano: 2023-08-30 - Inwentaryzacja źródeł niskiej emisji
Dodano: 2023-04-05 - USŁUGA OPRACOWANIA DOKUMENTU ANALIZY MOŻLIWOŚCI WYKONAWCZYCH TZW. STUDIUM WYKONALNOŚCI DLA PROJEKTU PT. POLSKI SATELITA TELEKOMUNIKACYJNY
Dodano: 2023-04-05 - Wykonanie Studium Wykonalności dla projektu „Poprawa dostępności publicznego transportu zbiorowego poprzez rozbudowę infrastruktury linii kolejowej 250”
Dodano: 2020-09-08 - Wykonanie studium wykonalności dla zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja Nabrzeży: Czeskiego, Rumuńskiego, Stanów Zjednoczonych i ramp ro-ro wraz z zalądowieniem części Basenu V” w ramach projektu pn.: „Opracowanie dokumentacji projektowej oraz studium wykonalności dla zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa nabrzeży w Porcie Gdynia - etap IV”.
Dodano: 2020-06-30 - Postępowanie przetargowe prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie modelu zarządzania publicznym terminalem promowym zlokalizowanym przy Nabrzeżu Polskim w Porcie Gdynia.
Dodano: 2020-03-17 - Opracowanie studium wykonalności inteligentnego systemu zarządzania ruchem samochodów ciężarowych w Porcie Gdynia oraz koordynacja merytoryczna realizacji projektu wraz z promocją.
Dodano: 2019-09-12 - Wykonanie opracowania pn. „Koncepcja utworzenia zaplecza obsługi elementów morskich farm wiatrowych w Porcie Gdynia wraz z elementami studium wykonalności”
Dodano: 2019-09-04