Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-307 Poznań, ul. Grunwaldzka 104
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 861 47 72 , fax. 061 864 08 85
- Data zamieszczenia: 2009-11-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu
ul. Grunwaldzka 104 104
60-307 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 861 47 72, fax. 061 864 08 85
REGON: 30097351000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa akceptacji i rozliczania transakcji (płatności dokonywanych kartą płatniczą) oraz wyposażenie 11 punktów sprzedaży biletów w 12 terminali POS, odpowiednio wyposażonych w koncentratory GPRS. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: usługa akceptacji i rozliczania transakcji (płatności dokonywanych kartą płatniczą) oraz wyposażenie 11 punktów sprzedaży biletów w 12 terminali POS, odpowiednio wyposażonych w koncentratory GPRS. 2. Terminale płatnicze będą umieszczone w następujących 11 punktach: 1) Centralny Punkt Sprzedaży Biletów, ul. Głogowska 133, 60-244 Poznań - 1 szt. 2) PSB, Rondo Kaponiera, 60-829 Poznań - 1 szt. 3) PSB, Dworzec Autobusowy Rondo Rataje, 61-144 Poznań - 1 szt. 4) PSB, Kupiec Poznański, Pl. Wiosny Ludów 2, 61-831 Poznań - 1 szt. 5) PSB, Dworzec autobusowy Os. Jana III Sobieskiego, 60-688 Poznań - 2 szt. 6) PSB, Dworzec Śródka, ul. Jana Pawła II 2, 61-139 Poznań - 1 szt. 7) PSB, Ogrody, Pętla Tramwajowa, ul. Ludwika Waryńskiego 1, 60-578 Poznań - 1szt. 8) PSB, Połabska, Pętla Tramwajowa, ul. Aleje Solidarności 38, 61-801 Poznań - 1 szt. 9) PSB, Hol Dworca Głównego PKP, ul. Dworcowa 1, 61-801 Poznań - 1szt. 10) PSB, Dworzec Autobusowy Górczyn, ul. Zgody 25, 60-122 Poznań - 1 szt. 11) PSB, Dębiec, Pętla Tramwajowa, ul. Opolska 1, 61-471 Poznań - 1 szt. Wykonawca zobowiąże się dostarczyć i zainstalować sprzęt na własny koszt, w wskazanych powyżej adresach, w Poznaniu. 2. W szczególności w zakres przedmiotu zamówienia wchodzi wliczenie w kwotę prowizji poniższych czynności za cały okres trwania umowy: 1) Instalacja urządzeń i czytników kart płatniczych: terminali POS stacjonarnych, terminali przenośnych (GPRS); 2) Świadczenie usług takich jak: - serwis, - szkolenia podstawowe i dodatkowe, - raporty kasowe podstawowe i dodatkowe, - obsługa reklamacji, uznanie. 3) Autoryzacja kart płatniczych metoda tradycyjna, tj. przy użyciu terminala; 4) Monitorowanie transakcji; 5) Czas serwisu - 12h od chwili zgłoszenia; 6) Termin rozliczenia transakcji do max. 2 dni roboczych po dokonaniu transakcji; 7) Czas uruchomienia punktu - nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania zawiadomienia; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonania działalności określonej w niniejszym zamówieniu, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń wskazanych w rozdziale VI SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale V SIWZ wykonawcy złożą: 1) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 3 do SIWZ 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualna na dzień składania ofert, polisa potwierdzająca, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego takie ubezpieczenie. 4) Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 5) Wykonawca powinien posiadać no najmniej trzy letnie doświadczenie w świadczeniu usług z zakresu transakcji bezgotówkowych. Wykazane usługi powinny być udokumentowane, że zostały wykonane z należytą starannością. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi pozytywne referencje na kwotę minimum 2.000.000,00 PLN brutto rocznie każda, świadczących, że Wykonawca wykonywał te usługi w okresie 36 miesięcy liczonych do daty ogłoszenia przetargu. Przedstawione przez Wykonawcę referencje mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) uprawnioną do reprezentowania firmy w obrocie prawnym zgodnie z postanowieniami właściwego rejestru, zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej, umowy spółki lub posiadającą pełnomocnictwo oraz wpisane w wykazie dostaw stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w ust. 1 pkt 2) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1) i 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 3. Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił w swojej ofercie szczegółową specyfikację techniczną każdego przedmiotu zamówienia, zgodnie wymaganiami Zamawiającego zawartymi w załączniku nr 1 do SIWZ. Dokumenty wymienione w punktach: 2),3),5) mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) uprawnioną do reprezentowania firmy w obrocie prawnym zgodnie z postanowieniami właściwego rejestru, zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej, umowy spółki lub posiadającą pełnomocnictwo. Za konieczne a jednocześnie wystarczające zamawiający uzna złożenie na kserokopii lub odpisie dokumentu własnoręcznego podpisu przez osobę (osoby) podpisującą ofertę, poprzedzonego dopiskiem: za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Cena miesięcznej dzierżawy
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztm.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi bankowe polegające na prowadzeniu rachunków bankowych oraz udzieleniu kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym dla Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu.
Dodano: 2016-07-12 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Miasto Złotów
Dodano: 2016-04-15 - Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Miasta i Gminy Grabów nad Prosną oraz wszystkich jednostek organizacyjnych Miasta i Gminy Grabów nad Prosną
Dodano: 2015-12-11 - KOMPLEKSOWA OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU MIASTA I GMINY OSTRORÓG ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
Dodano: 2015-11-25 - prowadzenia obsługi budżetu Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego i jednostek organizacyjnych powiatu na okres od 1.01.2016 do dnia 31.12.2019r
Dodano: 2015-11-13 - Pełna obsługa bankowa wraz z przyznaniem debetu w rachunku bieżącym w wysokości 2.000.000,00 zł oraz przejęcie kredytów inwestycyjnych na okres 3 lat
Dodano: 2015-11-05 - Wykonanie obsługi bankowej budżetu Gminy Środa Wielkopolska i jednostek organizacyjnych w okresie od 01 stycznia 2016 roku do 31grudnia 2020 roku
Dodano: 2015-10-21 - Obsługa wypłat zasiłków dla bezrobotnych i innych świadczeń wypłacanych osobom uprawnionym na terenie Powiatu Ostrowskiego
Dodano: 2015-05-26 - Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Doruchów oraz jednostek organizacyjnych.
Dodano: 2015-03-10 - Obsługa bankowa budżetu Związku Międzygminnego Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej
Dodano: 2015-01-27