Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg
- Adres: 61-459 Poznań, ul. Czechosłowacka 27
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8355900 , fax. 061 8301191
- Data zamieszczenia: 2009-11-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej
ul. Czechosłowacka 27 27
61-459 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8355900, fax. 061 8301191
REGON: 00017343300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sapsp.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa serwera oraz podzespołów sieciowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Poniżej 133 000 euro. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 488200002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawców. Dokumenty i oświadczenia będą oceniane pod względem: ich wystawienia przez uprawniony podmiot lub organ, daty wystawienia, prawidłowości zawartych informacji, adresata dokumentu, jego kompletności.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Wypełnione i podpisane wymagania techniczne - załącznik nr 1 oraz 2 do SIWZ odpowiednio dla zadania. 1.2. Wypełniony i podpisany odpowiednio dla zadania załącznik nr 3 do SIWZ - Formularz ofertowy, z zastrzeżeniem rozdz. IX pkt 8 SWIZ. 1.3. Jeżeli oferta zostaje podpisana przez osobę, której umocowanie nie wynika z załączonych dokumentów rejestrowych Wykonawcy, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawcę w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 1.4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.6. Wykonawca składa również oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r, nr 19, poz. 177 ze zm.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sapsp.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa, montaż, instalacja i konfiguracja, oraz serwis gwarancyjny infrastruktury IT Szpitala o wysokim poziomie bezpieczeństwa, opartej na technologiach wirtualizacyjnych (Nr rejestru I/24/16)
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Prokuratury Rejonowej w Gnieźnie.
Dodano: 2016-05-10 - Dostawa sprzętu komputerowego w układzie zadaniowym na potrzeby Prokuratury Rejonowej w Gnieźnie
Dodano: 2016-04-07 - Dostawa serwera przeznaczonego do bazy danych - do siedziby Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu.
Dodano: 2015-11-12 - Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych, licencji na połączenia do serwera oraz oprogramowań - do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu.
Dodano: 2015-10-08 - Dostawa serwerów
Dodano: 2015-08-28 - Dostawa, montaż oraz instalacja sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu.
Dodano: 2015-07-06 - Zakup sprzętu, akcesoriów i oprogramowania komputerowego
Dodano: 2015-06-23 - Dostawa, serwera pamięci masowej
Dodano: 2014-11-24 - Dostawa sprzętu komputerowego do Urzędu Kontroli Skarbowej w Poznaniu
Dodano: 2014-11-17