Gmina Miasta Czarnków ogłasza przetarg
- Adres: 64-700 Czarnków, Pl. Wolności 6
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 067 2552801, 2555604 , fax. 067 2552677
- Data zamieszczenia: 2009-11-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Czarnków
Pl. Wolności 6 6
64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie
tel. 067 2552801, 2555604, fax. 067 2552677
REGON: 57079105200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
budowa przystani na rzece Noteć w Czarnkowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje budowę przystani na Noteci w Czarnkowie zgodnie z dokumentacja w tym: rozbiórka obiektów kubaturowych wraz z utylizacją powstałych odpadów budowa slipu budowa budynku kapitanatu portu i budynku magazynowego budowa ogrodzenia budowa dróg i chodników wewnętrznych wraz z wykonaniem włączenia do drogi wojewódzkiej wykonanie infrastruktury podziemnej niezbędnej do funkcjonowania inwestycji: wodociąg, sieć kanalizacyjna, sieć energetyczna wykonanie oświetlenia terenu. Zagospodarowanie terenów zielonych i wykonanie elementów małej architektury: miejsca gromadzenia odpadów, ławki, kosze na śmieci, stojaki rowerowe. dostawa, montaż pomostów pływających dostawa i montaż wyciągarki do łodzi renowacja istniejącego nabrzeża powierzchnia zabudowy 396,7 m2, kubatura budynków 2084,4 m2, powierzchnia dróg i chodników 1516m2. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452484001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wymagane wadium w kwocie 30000,00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2. Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązania innych podmiotów udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Spełnienie tego warunku zostanie ocenione według poniższych zasad : A) udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum: a) 1 budowy obiektu kubaturowego o kubaturze minimum 2000 m3, b) 1 budowy nawierzchni drogowej (ciągi piesze, jezdne lub parkingi), o powierzchni minimum 2000 m2, B)dysponowaniem w celu wykonania zamówienia przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności: a)konstrukcyjno-budowlanej, b)sieci i instalacji sanitarnych, c)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, d)budowli hydrotechnicznych. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, W toku badania i oceny ofert, Zamawiający będzie posługiwał się kryterium spełnienia/nie spełnienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 UPZP 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (dokument wystawiony w okresie wcześniejszym niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,uznany będzie za aktualny, jeżeli zostanie potwierdzona aktualność danych zawartych w dokumencie przez właściwy organ, tj. wystawcę dokumentu). 3) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 4) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 5) Jeśli Wykonawca w wykazie (z pkt. 4.) wykaże osoby którymi będzie dysponował, należy załączyć pisemne zobowiązania wskazanych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 6) Decyzje o stwierdzeniu odpowiedniego przygotowania zawodowego wraz z aktualnymi zaświadczeniami o ich przynależności do polskiej Izby Inżynierów Budownictwa dla osób wymienionych w wykazie (pkt 4.) 7) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://czarnkow.bip.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną