Przetargi.pl
USŁUGA : 1) Sporządzenie zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Dębica w miejscowości Pustynia i Zawada w zakresie objętym uchwałą nr XXV-383-09 Rady Gminy Dębica z dnia 23 września 2009 r. 2) Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w miejscowości Pustynia i Zawada, zgodnie z uchwałą nr XXV-384-09 Rady Gminy Dębica z dnia 23 września 2009 r.

Wójt Gminy w Dębicy ogłasza przetarg

  • Adres: 39-200 Dębica, ul. Batorego 13
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 014 6803339, 6803310 , fax. 014 6803336
  • Data zamieszczenia: 2009-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy w Dębicy
    ul. Batorego 13 13
    39-200 Dębica, woj. podkarpackie
    tel. 014 6803339, 6803310, fax. 014 6803336
    REGON: 00000851661056
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugdebica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA : 1) Sporządzenie zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Dębica w miejscowości Pustynia i Zawada w zakresie objętym uchwałą nr XXV-383-09 Rady Gminy Dębica z dnia 23 września 2009 r. 2) Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w miejscowości Pustynia i Zawada, zgodnie z uchwałą nr XXV-384-09 Rady Gminy Dębica z dnia 23 września 2009 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa : 1) Sporządzenie zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Dębica w miejscowości Pustynia i Zawada w zakresie objętym uchwałą nr XXV-383-09 Rady Gminy Dębica z dnia 23 września 2009 r. 2) Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w miejscowości Pustynia i Zawada, zgodnie z uchwałą nr XXV-384-09 Rady Gminy Dębica z dnia 23 września 2009 r. 2.1. Opis przedmiotu zamówienia : Opracowanie projektów w-w dokumentów wraz przygotowaniem i uczestnictwem w toku formalno - prawnym oraz sporządzenie opracowań dodatkowych wymaganych przepisami tj. : a) prognoz oddziaływania na środowisko przyrodnicze, b) prognoz skutków finansowych uchwalenia planu c) wniosku o zmianę przeznaczenia gruntów rolnych na cele nierolnicze Zamawiający udostępnia w-w uchwały Rady Gminy Dębica na stronie internetowej - Załącznik Nr 6 do SIWZ 2.2. Zakres zamówienia obejmuje : a) sporządzenie projektu zmiany studium, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004r. w sprawie zakresu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy, dotyczącego: - obszaru położonego w miejscowości Zawada i Pustynia w sąsiedztwie drogi powiatowej z przeznaczeniem na działalność produkcyjną i usługową o powierzchni ok. 18 ha, b) sporządzenie projektu planu zagospodarowania przestrzennego dla obszarów określonych w pkt a, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, oraz: - prognozy oddziaływania na środowisko przyrodnicze, - prognozy skutków finansowych uchwalenia planu, c) przygotowanie projektów dokumentacji, o których mowa w art. 11, pkt 1, 2, 6, 7, 8, 10 oraz art. 17, pkt 1, 2, 3, 6, 7, 10, 11, 12 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80 poz.717 z późniejszymi zmianami) d) wprowadzenie do projektów zmian wynikających z: - uzgodnień i opinii, o których mowa w art. 11, pkt 9 i art. 17 pkt 9 w/w ustawy , - uwag, o których mowa w art. 11 pkt 11 i art. 17 pkt 11, w/w ustawy , - uchwał rady gminy podjętych w trybie art. 19 w/w ustawy , e) reprezentowanie Zamawiającego i udział: - w dyskusji publicznej w trakcie wyłożenia projektów studium i planów do publicznego wglądu, - w posiedzeniach Rady Gminy przy uchwalaniu w/w dokumentów. 2.3. Forma opracowania: a) Studium - projekt uchwały na nośniku elektronicznym w formacie pdf i doc oraz załączniki : - rysunek: na dostarczonym przez zamawiającego podkładzie mapowym w skali 1:10 000, w formie analogowej - 2 egz. kolor oraz na nośniku elektronicznym w formacie PDF, - część tekstową: 2 egzemplarze oprawione w wersji drukowanej oraz na nośniku elektronicznym w formacie pdf i doc, b) miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego należy wykonać: - rysunki w skali 1: 1 000 , na podkładach mapowych dostarczonych przez zamawiającego, każdy w pięciu egzemplarzach papierowych, w tym 2 w kolorze i 3 czarno - białe oraz na nośniku elektronicznym w formacie pdf, - część tekstowa - projekty uchwał wraz z załącznikami na nośniku elektronicznym w formacie pdf i doc . 2.4. Materiały w przedmiocie: a) podkłady mapowe, wypisy z ewidencji gruntów oraz wytyczne projektowe dostarczy Zamawiający, b) opracowanie ekofizjograficzne podstawowe dostarczy zamawiający, c) wszystkie koszty związane z opracowaniem planu ponosi Wykonawca, z wyjątkiem kosztów obsługi administracyjnej, tj. kosztów wysyłki (opłaty pocztowe), kosztów ogłoszeń prasowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy : 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: W celu potwierdzenia spełnienia w-w warunku udziału w postępowaniu Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą : a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.- Załącznik nr 2 do SIWZ. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Opis warunku : a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie) wykonał należycie usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wymagane jest wykazanie co najmniej : - minimum 1 usługi polegającej na wykonaniu projektu (nowego lub zmian istniejącego) Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego dla jednostek samorządu terytorialnego, o wartości minimum 8 000,00 zł brutto i - minimum 1 usługi polegającej na wykonaniu projektu ( nowego lub zmian istniejącego), miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla jednostek samorządu terytorialnego, o wartości minimum 20 000,00 zł brutto , - oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. b) Wykonawca musi wykazać, że w wykonaniu zamówienia będzie uczestniczyć minimum 1 osoba posiadająca : - uprawnienia do opracowywania studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy oraz miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rozumieniu art. 2 ust. 3 oraz art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami), - wpis na listę członków odpowiedniej Izby samorządu zawodowego zgodnie z art.5 ust. 3 i ust. 4 w/w ustawy i są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej, lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia . Ocena sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: W celu potwierdzenia spełnienia w-w warunku udziału w postępowaniu Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą: - Oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.- Załącznik nr 2 do SIWZ, - Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców- Załącznik nr 3 do SIWZ, - Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - Załącznik nr 4 do SIWZ (jeżeli w wykazie o którym mowa powyżej Wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował, Zamawiający żąda złożenia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia), -Dokumenty stwierdzające, ze osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia do opracowywania studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy oraz miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rozumieniu art. 2 ust. 3 oraz art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami), oraz posiadają wpis na listę członków odpowiedniej Izby samorządu zawodowego i są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: W celu potwierdzenia spełnienia w-w warunku udziału w postępowaniu Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą: - Oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.- Załącznik nr 2 do SIWZ 4) Niepodlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: W celu potwierdzenia spełnienia w-w warunku udziału w postępowaniu Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą: - Oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 ustawy Pzp.- Załącznik nr 1 do SIWZ - Oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.- Załącznik nr 2 do SIWZ Ocena spełniania warunków podmiotowych udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie: 2) złożonych oświadczeń (w zakresie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy Pzp ), 3) dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, metodą: spełnia - nie spełnia Treść złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów winna jednoznacznie potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu. ZAMAWIAJĄCY WYKLUCZY WYKONAWCÓW, KTÓRZY: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji (z zastrzeżeniem zamówień udzielanych na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp), - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, - podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 ustawy Pzp Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ , JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY NA POTWIERDZENIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 5.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.2. Oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. - Załącznik nr 1 do SIWZ. 5.3. Oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.- Załącznik nr 2 do SIWZ. 5.4 Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców- zgodnie z warunkiem opisanym w SIWZ ust.4 pkt 2) litera a) - (Załącznik nr 3 do SIWZ) 5.5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - Załącznik nr 4 do SIWZ , 5.5. a) - jeżeli w wykazie o którym mowa w ppkt.5.5 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, Zamawiający żąda złożenia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 5.6. Dokumenty potwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia do opracowywania studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy oraz miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rozumieniu art. 2 ust. 3 oraz art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami), oraz posiadają wpis na listę członków odpowiedniej Izby samorządu zawodowego i są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej, 5.7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej to : - zamiast dokumentu o którym mowa w pkt. 5.1, - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający , że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 mieś. przed upływem terminu składania ofert . 5.8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5.7. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5.9. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane dokumenty wymienione w punkcie 5.1 , 5.2 , 5.3 muszą być złożone przez każdego z wykonawców osobno.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugdebica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach