Przetargi.pl
Opracowanie Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Ustrzyki Dolne wraz z inwentaryzacją przyrodniczą i ekofizjografią.

Gmina Ustrzyki Dolne ogłasza przetarg

  • Adres: 38-700 Ustrzyki Dolne, ul. Mikołaja Kopernika 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 460-80-00 , fax. 013 460-80-16
  • Data zamieszczenia: 2016-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ustrzyki Dolne
    ul. Mikołaja Kopernika 1 1
    38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie
    tel. 013 460-80-00, fax. 013 460-80-16
    REGON: 37044007000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustrzyki-dolne.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Ustrzyki Dolne wraz z inwentaryzacją przyrodniczą i ekofizjografią.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZĘŚĆ I. Ekofizjografii dla Gminy Ustrzyki Dolne, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t. j. Dz. U. z 2016r., poz. 672) oraz Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz. U. z 2002r. Nr 155,oz. 1298), przy czym część graficzna opracowana na mapach topograficznych w skali 1:10000 wraz z inwentaryzacją przyrodniczą. CZĘŚĆ II. Projektu Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Ustrzyki Dolne. 4.4 Zakres rzeczowy: 4.4.1. W ramach prac planistycznych Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania: a. opracowania ekofizjograficznego (nowe opracowanie) wraz z inwentaryzacją przyrodniczą; a. uchwały o przystąpieniu do opracowania studium b. wystąpień do instytucji opiniujących i uzgadniających, obwieszczenia (ogłoszenia) o przystąpieniu do sporządzenia studium c. publikacji ogłoszenia w prasie miejscowej d. wykazu odpowiedzi i stanowisk organów i instytucji określonych ustawą, zawiadomionych o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzenia studium wraz z ich analizą; e. koncepcji studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (roboczy projekt studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego), z wariantami rozwiązań f. prognozy oddziaływania na środowisko; g. projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, uwzględniający uwagi Zamawiającego (wersja do opiniowania i uzgodnień); h. wykazu uzyskanych opinii i uzgodnień wraz z ich analizą; i. projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, uwzględniającego opinie i uzgodnienia (wersja do wyłożenia do publicznego wglądu); j. wykazu i informacji graficznej dotyczącej uwag wniesionych do projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego wyłożonego do publicznego wglądu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, z propozycją ich rozstrzygnięcia. Propozycje rozstrzygnięcia winny zawierać uzasadnienie sposobu rozpatrzenia każdej z uwag (z wyłączeniem uwag uwzględnionych w całości); k. projektu zarządzenia burmistrza w sprawie rozpatrzenia uwag; l. projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz prognozę oddziaływania na środowisko (o ile zajdzie taka potrzeba), z uwzględnieniem zmian wynikających z rozstrzygnięcia uwag; m. wykazu opinii do projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, którego wzór określa załącznik nr 4 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. z 2004 r. Nr 118, poz. 1233); n. protokołu z dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie studium rozwiązaniami, którego wzór określa załącznik nr 6 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. z 2004 r. Nr 118, poz. 1233); o. rozstrzygnięcia o sposobie rozpatrzenia uwag do projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego z uzasadnieniem faktycznym i prawnym, dotyczącym uwag nieuwzględnionych w części lub całości; p. wykazu materiałów planistycznych, o których mowa w § 3 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. z 2004 r. Nr 118, poz. 1233), wraz z wnioskami wynikającymi z ich analizy; q. wykazu materiałów planistycznych, o których mowa w § 3 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. z 2004 r. Nr 118, poz. 1233); r. dokumentacji prac planistycznych, o której mowa w art. 12 ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2016 r. poz. 778); s. uzasadnienia zawierającego objaśnienia przyjętych rozwiązań oraz syntezę ustaleń projektu studium; t. projektu podsumowania, o którym mowa w art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2016 r. poz. 353); u. opracowania merytorycznego dokumentów formalno-prawnych, projekty pism, obwieszczeń i ogłoszeń, wynikających z art. 11 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; 4.4.2. W ramach prac planistycznych Wykonawca zobowiązany będzie do następujących czynności: a. udziału w posiedzeniach odpowiednich Komisji Rady Miejskiej, Sesji Rady Miejskiej, Miejskiej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej i innych wskazanych przez Zamawiającego wraz z prezentacją (multimedialną) projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego; b. udziału, w zależności od potrzeb, w spotkaniach dotyczących uzgodnień i opiniowania projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz innych czynnościach procedury planistycznej; c. udziału w dyskusji publicznej nad rozwiązaniami przyjętymi w projekcie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy oraz w spotkaniach z mieszkańcami, organizowanych przez Zamawiającego; d. współpracy w przygotowaniu ewentualnych stanowisk (opinii) Burmistrza podczas procedury sporządzania studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego; e. w zależności od potrzeb, udział w innych spotkaniach konsultacyjnych organizowanych w związku ze sporządzaniem studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do przygotowania odpowiednich materiałów planistycznych w porozumieniu z Zamawiającym; f. wykonania wszelkich prac projektowych i dokumentacyjnych nie opisanych powyżej, a wynikających z procedur określonych aktami prawnymi właściwymi dla opracowania dokumentu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego. 4.4.3. W ramach ewentualnego postępowania nadzorczego Wykonawca zobowiązany będzie do: a. edycji opracowań na potrzeby postępowania nadzorczego oraz udziału w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia studium do zgodności z przepisami prawa, w sytuacji rozstrzygnięcia nadzorczego lub stwierdzenia nieważności uchwały przez Wojewodę; b. współpracy w przygotowaniu odpowiedzi na pisma Wojewody związane z postępowaniem. 4.4.4. Wykonawca zobowiązany będzie do ponownego wykonania poszczególnych czynności i przygotowania materiałów w ramach procedury planistycznej, wynikających z rozstrzygnięć uwag składanych do projektu studium przez Burmistrza i Radę Miejską, do chwili uchwalenia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego. 4.4.5. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu: 4.4.5.1. Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego: a. rysunek w skali 1:5000 winien zostać przekazany w wersji tradycyjnej (papierowej) w kolorze oraz w barwach czarno-białych w pięciu egzemplarzach (po 1 czarno-białe i 4 kolorowe), a także na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD, dysk wymienny na złącze USB) w formatach: TIFF i JPG; b. tekst dokumentu winien zostać przekazany w wersji tradycyjnej (papierowej) w pięciu egzemplarzach, a także na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD, dysk wymienny na złącze USB) w formatach: DOC, DOCX, PDF; c. dane przestrzenne oraz metadane w formie elektronicznej, winny zostać opracowane zgodnie z założeniami Dyrektywy 2007/2/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 14 marca 2007 r. ustanawiającej infrastrukturę informacji przestrzennej we Wspólnocie Europejskiej (INSPIRE) (Dz.U.UE.L.2007.108.1) oraz ustawy z dnia 4 marca 2010r. o infrastrukturze informacji przestrzennej (Dz.U z 2010 r. Nr 76 poz. 489, ze zm.). Dane przestrzenne składające się na treść rysunku studium (dane wektorowe i rastrowe) winny zostać przekazane na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD, dysk wymienny na złącze USB) w formacie *.dxf, *.dwg 4.4.5.2. Opracowanie ekofizjograficzne: a. tekst dokumentu winien być przekazany w wersji tradycyjnej (papierowej) w dwóch egzemplarzach, a także na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD, dysk wymienny na złącze USB) w formatach: DOC, DOCX, PDF; b. załączniki graficzne winny być przekazane w wersji tradycyjnej (papierowej) w kolorze w dwóch egzemplarzach, a także na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD, dysk wymienny na złącze USB) w formatach: TIFF i JPG; c. dane przestrzenne winny być przekazane w postaci plików w formacie SHP dla danych wektorowych, plików w formacie GeoTIFF dla danych rastrowych oraz plików w innych formatach dla danych przestrzennych, których nie można sporządzić w formatach SHP lub GeoTIFF lub dla danych tych stosuje się powszechnie inny format. Pliki te winny być logicznie uporządkowane i nazwane; d. pliki zawierające projekt opracowania, na które składają się zgodne z wersją papierową i elektroniczną rysunku, odpowiednio uporządkowane i wyświetlone treści mapy (dane przestrzenne zgromadzone w warstwach tematycznych). 4.4.5.3. Inwentaryzację przyrodniczą winna być przekazana w wersji tradycyjnej (papierowej) w dwóch egzemplarzach, a także na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD, dysk wymienny na złącze USB) w formatach: DOC, DOCX, PDF. W przypadku, gdyby prognoza zawierała część graficzną, należy przekazać opracowania kartograficzne oraz dane przestrzenne na zasadach analogicznych jak w przypadku opracowania ekofizjograficznego. 4.4.5.4. Prognozę oddziaływania na środowisko, która winna być przekazana w wersji tradycyjnej (papierowej) w dwóch egzemplarzach, a także na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD, dysk wymienny na złącze USB) w formatach: DOC, DOCX, PDF. W przypadku, gdyby prognoza zawierała część graficzną, należy przekazać opracowania kartograficzne oraz dane przestrzenne na zasadach analogicznych jak w przypadku opracowania ekofizjograficznego. 4.4.5.5. Dokumentacja prac planistycznych winna zostać przekazana w wersji tradycyjnej (papierowej) w dwóch egzemplarzach, odpowiednio poukładana i spięta. 4.4.5.6. Forma pozostałych opracowań: a. opracowania tekstowe (np. wykazy, protokoły, stanowiska) winny być przekazane w wersji tradycyjnej (papierowej), a także na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD, dysk wymienny na złącze USB) w formatach: DOC, DOCX, PDF. b. opracowania analityczne (np. zawierające dane liczbowe, wykresy) winny być przekazane w wersji tradycyjnej (papierowej), a także na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD, dysk wymienny na złącze USB) w formatach: XLS, XLSX. c. Ewentualna dokumentacja fotograficzna winna być przekazana w formie cyfrowej w formacie: JPG lub podobnym. 4.4.6. Ponadto w ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego przygotowywania i przekazywania dokumentów (do momentu uzyskania ostatecznej ich wersji) na poszczególnych etapach procedury planistycznej, zgodnie z wytycznymi zawartymi w pkt 4.4.5, z zastrzeżeniem: d. braku obowiązku przekazywania danych przestrzennych oraz metadanych; e. obowiązku przekazywania dokumentów w wersji tradycyjnej (papierowej) w dwóch egzemplarzach. 4.4.7. Zamawiający przekaże Wykonawcy wszelkie informacje oraz materiały znajdujące się w jego posiadaniu (z wyłączeniem danych nie mogących być przedmiotem udostępnienia), a mogące służyć do opracowania przedmiotu zamówienia. 4.4.8. Wykonawca zobowiązany jest do pozyskania wszelkich materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, a nie udostępnionych przez Zamawiającego - w tym m.in. aktualnych materiałów i danych pochodzących z państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. 4.4.9. Zamawiający dopuszcza rozliczenie wykonanego przedmiotu zamówienia w częściach wynikających z harmonogramu prac i płatności. f. Ogólny harmonogram prac i płatności: I. Faza I (maksymalnie 14 miesięcy; maksymalna płatność 35% całkowitego wynagrodzenia) Analizy i koncepcja studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (roboczy projekt studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego), składające się z czynności: a. wykonanie opracowania ekofizjograficznego wraz z inwentaryzacją przyrodniczą (forma graficzna i opisowa) - płatność 10% całkowitego wynagrodzenia; b. przygotowanie uchwały o przystąpieniu do opracowania studium c. zebranie i opracowanie materiałów wejściowych niezbędnych dla opracowania koncepcji studium w części dotyczącej uwarunkowań zagospodarowania przestrzennego; d. przedłożenie Zamawiającemu koncepcji studium w części dotyczącej uwarunkowań zagospodarowania przestrzennego - płatność 10% całkowitego wynagrodzenia; e. analiza wniosków określonych w art. 11 pkt 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wraz z opracowaniem wykazu odpowiedzi i stanowisk organów i instytucji określonych ustawą, zawiadomionych o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzenia studium wraz z ich analizą - płatność 5% całkowitego wynagrodzenia; f. przedłożenie Zamawiającemu koncepcji studium w części dotyczącej kierunków zagospodarowania przestrzennego, z wariantami rozwiązań - płatność 10% całkowitego wynagrodzenia. II. Faza II (maksymalnie 4 miesiące; płatność 10% całkowitego wynagrodzenia) Uzgodnienie przez Zamawiającego przyjętych rozwiązań dotyczących studium w zakresie uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego. III. Faza III (maksymalnie 3 miesiące; maksymalna płatność 20% całkowitego wynagrodzenia) Opiniowanie i uzgodnienia projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, składające się z czynności: a. przedłożenie Zamawiającemu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, w wersji gotowej do opiniowania i uzgodnień wraz z prognozą oddziaływania na środowisko - płatność 10% całkowitego wynagrodzenia. b. przedłożenie Zamawiającemu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, uwzględniających opinie i uzgodnienia - płatność 10% całkowitego wynagrodzenia. IV. Faza IV (maksymalnie 8 miesięcy; maksymalna płatność 10% całkowitego wynagrodzenia) Wyłożenie projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego do publicznego wglądu, składające się z czynności: a. uczestniczenie Wykonawcy w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie studium rozwiązaniami wraz z przedłożeniem Zamawiającemu protokołu z dyskusji. b. przedłożenie Zamawiającemu wykazu i informacji graficznej dotyczącej uwag wniesionych do projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego wyłożonego do publicznego wglądu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, z propozycją ich rozstrzygnięcia - płatność 5% całkowitego wynagrodzenia; c. przedłożenie Zamawiającemu projektu zarządzenia Burmistrza w sprawie rozpatrzenia uwag - płatność 5% całkowitego wynagrodzenia; d. wprowadzenie do opracowań zmian wynikających ze sposobu rozpatrzenia uwag i przygotowanie projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego do kolejnej fazy. V. Faza V (maksymalnie 1 miesiąc; maksymalna płatność 10% całkowitego wynagrodzenia) Prace końcowe, składające się z czynności: a. przygotowanie uchwały (tekst uchwały, załączniki w postaci tekstu i rysunku studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego) do zatwierdzenia przez Radę Miejska- płatność 5% całkowitego wynagrodzenia. b. Przedłożenie Zamawiającemu projektu podsumowania, o którym mowa w art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2016 r. poz. 353); c. Przekazanie Zamawiającemu skompletowanej dokumentacji planistycznej do przekazania Wojewodzie celem sprawdzenia zgodności z prawem (termin 4 dni od daty sesji Rady Miejskiej na której zostanie przyjęte studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego) - płatność 5% całkowitego wynagrodzenia. VI. Faza VI postępowanie nadzorcze Wojewody Podkarpackiego (termin realizacji w zależności od zajętego stanowiska; maksymalna płatność 15% po zakończeniu rzeczonej fazy) a. brak czynności do wykonania przez Wykonawcę w przypadku braku wskazania bądź braku rozstrzygnięcia nadzorczego Wojewody; płatność po upływie terminu koniecznego na przeprowadzenie postępowania nadzorczego (zgodnie z przepisami prawa) albo b. edycja opracowań na potrzeby postępowania nadzorczego oraz udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia studium do zgodności z przepisami prawa, w sytuacji rozstrzygnięcia nadzorczego lub stwierdzenia nieważności uchwały przez Wojewodę; płatność po ponownym przeprowadzeniu przez Wojewodę postępowania nadzorczego i braku wskazania bądź rozstrzygnięcia nadzorczego wojewody. 4.4.10. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca przeniesie wszelkie prawa autorskie do wszystkich materiałów wytworzonych: 1) Wykonawca przenosi na Zamawiającego, w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie, autorskie prawa majątkowe do utworów (w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych) powstałych w wyniku wykonywania niniejszej umowy na wszelkich znanych w dniu zawarcia niniejszej umowy polach eksploatacji, w tym w szczególności wymienionych w art. 50 ustawy z 4 lutego 1994 o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 666), tj.: a. w zakresie utrwalania i zwielokrotniania utworu - wytwarzanie bez żadnych ograniczeń ilościowych określoną techniką egzemplarzy utworu, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego, optyczną, laserową oraz techniką cyfrową, przez wprowadzania do pamięci komputera (w tym RAM, twardy dysk i serwer), w sieciach informatycznych - w tym typu Internet i Intranet - w szczególności on-line; b. w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których utwór utrwalono - wprowadzenie do obrotu bez ograniczeń ilościowych, użyczenie lub najem oryginału lub egzemplarzy na dowolnym nośniku, na którym utwór utrwalono; c. w zakresie rozpowszechniania utworu w sposób inny niż określony w pkt 4.4.16.1)a. - publiczne wykonywanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawania i reemitowanie, a także publiczne udostępnianie utworu, w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, w tym w szczególności za pośrednictwem sieci informatycznych - typu Internet lub Intranet, on-line, na stronach internetowych oraz w ramach komunikacji na życzenie; d. w zakresie modyfikacji całości lub części utworu - prawo do korekt, zmian, przeróbek, prawo do łączenia całości lub fragmentów z innymi utworami. 2) Wykonawca, w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie, zobowiązuje się do przeniesienia na Zamawiającego wyłącznego prawa zezwalania na wykonywanie zależnego prawa autorskiego do utworów powstałych w wykonaniu niniejszej umowy, tj. prawo do korzystania i rozporządzania opracowaniami utworów oraz udzielania zezwoleń na korzystanie i rozporządzanie opracowaniami utworów. 3) Wraz z przeniesieniem majątkowych praw autorskich do utworów, w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie, Wykonawca zobowiązuje się przenieść na Zamawiającego prawo własności nośnika, na którym zostaną utrwalone poszczególne utwory. 4) Przejście majątkowych praw autorskich do utworów, prawa zezwalania na wykonywanie zależnego prawa autorskiego do utworów oraz prawa własności nośników, na których zostaną utrwalone poszczególne utwory na Zamawiającego nastąpi w dniu przekazania Zamawiającemu przez Wykonawcę poszczególnych nośników z utworami. 5) Przejście majątkowych praw autorskich, o którym mowa w pkt 4.4.15.1), oraz prawa zezwalania na wykonywanie zależnego prawa autorskiego, o którym mowa w pkt. 4.4.15.2)., nastąpi bez ograniczeń czasowych i terytorialnych. 6) Wykonawca zobowiązuje się wobec Zamawiającego, że nie będzie wykonywał osobistych praw autorskich do utworów oraz upoważnia Zamawiającego do podjęcia w jego imieniu decyzji o terminie i sposobie pierwszego udostępnienia poszczególnych utworów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonanie studium
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ustrzyki-dolne.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach