Przetargi.pl
Opracowanie Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Iwonicz1/2014 wraz z opracowaniem zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Iwonicz-Zdrój

Urząd Gminy Iwonicz-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 38-440 Iwonicz-Zdrój, Aleja Słoneczna 28
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 435-02-12
  • Data zamieszczenia: 2014-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Iwonicz-Zdrój
    Aleja Słoneczna 28 28
    38-440 Iwonicz-Zdrój, woj. podkarpackie
    tel. 13 435-02-12
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwonicz-zdroj.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Iwonicz1/2014 wraz z opracowaniem zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Iwonicz-Zdrój
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje zadanie: Sporządzenie projektu Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego /Iwonicz 1/2014 /Sołectwa Iwonicz o pow. opracowania 340 ha na podstawie uchwały Rady Miejskiej w Iwoniczu-Zdroju z dnia 09 maja 2014 roku Nr XLVII/321/2014 oraz z częściową zmianą Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Iwonicz-Zdrój na podstawie Uchwały podjętej przez Radę Miejską w Iwoniczu-Zdroju z dnia 09 maja 2014 roku Nr XLVII/322/2014 z wykorzystaniem zapisów uchwalonych i obowiązujących siedmiu Miejscowych Planów Zagospodarowania Przestrzennego dla sołectwa Iwonicz: tj.: wraz z przygotowaniem dokumentów związanych z wymogami uzyskania zgody na zmianę przeznaczenia terenów na cele nierolnicze opracowany w skali 1:2000 w formacie dxf, pdf, jpg. WARUNKI ZAMÓWIENIA 1. Zmiana Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Iwonicz-Zdrój zatwierdzonego uchwałą Rady Miejskiej w Iwoniczu-Zdroju Nr XXIII/172/2012 z dnia 29.10.2012 roku oraz opracowanie Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w granicach wskazanych na załącznikach graficznych Iwonicz 1/2014 do uchwał winna być dostosowana do wymogów ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz jej przepisów wykonawczych oraz ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko. 2. Projekt planu zagospodarowania przestrzennego Iwonicz 1/2014 winien być opracowany na mapie zasadniczej w skali 1 : 2000 -zakupionej przez Wykonawcę na własny koszt. 3. Projekt zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego winien być opracowany na mapie w skali 1 : 10 000 - zakupionej przez Wykonawcę na własny koszt. 4. Sporządzenie w/w Miejscowego Planu Iwonicz 1/2014 wraz ze zmianą Studium obejmuje: a/ przygotowanie tekstu uchwał wraz uzasadnieniem i podsumowaniem , rysunków, wzorów wszystkich pism, obwieszczeń i ogłoszeń, opinii i zawiadomień o wyłożeniu do publicznego wglądu, uzgodnień określonych w ustawie o planowaniu przestrzennym, b/ inwentaryzację urbanistyczną -prace terenowe c/ sporządzenie projektu planów i zmiany studium wraz z prognozą oddziaływania na środowisko z uwzględnieniem ustaleń planu zagospodarowania przestrzennego Województwa Podkarpackiego. d/ sporządzenie prognozy skutków finansowych, e/ uzyskanie od Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej opinii o projekcie planu, f/ sporządzenie rysunku planu oraz w skali 1 : 2000, g/ prezentacja koncepcji planu oraz zmiany Studium wraz prognozą oddziaływania na środowiska władzom Gminy, h/ wprowadzenie zmian wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień, i/ przygotowanie ogłoszeń i obwieszczeń o wyłożeniu projektu planu oraz studium do publicznego wglądu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, j/ udział w dyskusjach publicznych nad przyjętymi rozwiązaniami w projekcie zmiany planu oraz studium i w prognozie oddziaływania na środowisko, k/ analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem do publicznego wglądu projektu planu i studium oraz prognozy oddziaływania na środowisko, l/ wprowadzenie zmiany do projektu planu i studium wynikających z rozpatrzenia ewentualnych uwag, ł/ ewentualne ponowne uzgodnienie projektu planu i studium w niezbędnym zakresie Burmistrzowi i Radzie Gminy Iwonicz-Zdrój. 5. Zamawiający wymaga aby kompletne i ostateczne opracowania projektu zmiany planu Iwonicz 1 /2014 składało się z: 1/ tekstu planu oraz zmiany Studium w formie uchwały Rady wraz z dokumentami formalno-prawnymi i materiałami związanymi ze sporządzeniem planu - po 4 egz. w wersji drukowanej + płyta CD, 2/ rysunku planu w skali 1 : 2000 oraz Studium w skali 1: 10 000 po 4 egz. w technice barwionej zabezpieczone przed zniszczeniem np. laminowane w 1 egz. + płyta CD w formacie dxf,PDF, 3/ rysunku, planu oraz zmiany Studium pomniejszone do publikacji na nośniku CD, 4/ rysunków planu, oraz zmiany Studium w wersji umożliwiającej jego zamieszczenie na stronie internetowej Zamawiającego na nośniku CD- 1 sztuka, 5/ prognozy oddziaływania na środowisko przyrodnicze - 2 egz. + płyta CD, 6/ prognoza skutków finansowych - 2 egz. + płyta CD, 7/ kompletu oryginalnej dokumentacji formalno-prawnej wymaganej do legalizacji u Wojewody, 8/ Wykonawca przejmuje na siebie wszystkie obowiązki sporządzenia planu i zmiany Studium do czasu stwierdzenia przez Wojewodę ich zgodności z przepisami prawa. 6. Wykonawca bierze pełną odpowiedzialność prawną i zawodową za spełnienie wymogów przy sporządzaniu planu i zmiany studium określonych w przepisach prawa dotyczących w/w opracowań oraz innych ustaw. 7. W przypadku zmiany przepisów dot. przedmiotu zamówienia, należy uwzględnić zasady i procedurę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 8. Z mocy zawartej umowy Wykonawca wraz z projektantami /twórcami/ zobowiązuje się do przeniesienia na rzecz Zamawiającego własność praw autorskich dopracowania stanowiącego utwory w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 04.02.1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych/Dz.U. z 2006 roku, Nr 90.poz.631,ze zmianami/. 9. Przeniesienie własności praw autorskich do opracowania stanowiącego przedmiot umowy następuje bezwarunkowo, na czas nieokreślony w ramach wynagrodzenia wskazanego w niniejszej umowie. 10. Zamówienie obejmuje wykonanie materiałów geodezyjnych niezbędnych do wykonania planu i studium oraz aktualizacji opracowania ekofizjogfraficznego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko. 11. Przedmiot zamówienia należy wykonać w wersji papierowej oraz w wersji cyfrowej zgodnie z wytycznymi dyrektywy unijnej INSPIRE w formacie: dxf, pdf, jpg oraz część tekstowa wprowadzona do legislatora w formacie: ZIPX i PDF. 12. Podmiot wykonujący prace projektowe winien wykonać umowę zgodnie ze zleceniem Zamawiającego, zasadami sztuki architektoniczno- urbanistycznej, obowiązującymi w zakresie planowania przestrzennego przepisami prawa oraz normami. 13. Wykonany przedmiot zamówienia powinien posiadać niezbędne opinie i uzgodnienia, być wewnętrznie spójny i skoordynowany we wszystkich tematach. 14. Zakres projektu planu powinien zostać sporządzony w sposób zgodny z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r. Nr 164 poz. 1587). UWAGA!! Przed podpisaniem umowy Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym przygotuje harmonogram terminowo rzeczowo finansowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian. Dokumenty planistyczne obejmujące zakres opracowania znajdują się w załącznik nr 9. 3.4. Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę na dostarczone materiały musi wynosić co najmniej 60 miesięcy od dnia odbioru materiałów. Ustala się okres rękojmi równy okresowi gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.iwonicz-zdroj.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach