Przetargi.pl
Urządzenie terenów rekreacyjnych - placów zabaw w miejscowościach na terenie Gminy Baranów III części

Gmina Baranów ogłasza przetarg

  • Adres: 24-105 Baranów, ul. Rynek 14
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 883 40 27 , fax. 81 883 40 41
  • Data zamieszczenia: 2014-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Baranów
    ul. Rynek 14 14
    24-105 Baranów, woj. lubelskie
    tel. 81 883 40 27, fax. 81 883 40 41
    REGON: 43101989100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabaranow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Urządzenie terenów rekreacyjnych - placów zabaw w miejscowościach na terenie Gminy Baranów III części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Urządzenie terenów rekreacyjnych - placów zabaw w miejscowościach na terenie Gminy Baranów III części: a) CZĘŚĆ I - Urządzenie terenu rekreacyjnego w miejscowości Pogonów - placu zabaw: 1.1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - uporządkowanie, plantowanie terenu, - oczyszczenie terenu przeznaczonego na plac zabaw z kamieni i innych zanieczyszczeń, - usuniecie humusu w miejscach pod nawierzchnie syntetyczna, - wykonanie nawierzchni - montowanie urządzeń zabawowych, - montowanie elementów małej architektury (ławki, kosze na śmieci), - montaż tablicy informacyjnej z regulaminem, - montaż ogrodzenia i furtki, 1.2. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary należy traktować jako materiał pomocniczy. (zał. nr 9 a). 1.3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za pełna obsługę geodezyjna przy wykonywaniu wszystkich elementów robót budowlanych. 1.4. Do odbioru Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć podwykonawczy operat geodezyjny placu zabaw. 1.5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: a) dokumentacją projektową, informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót; b) z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami, nor-mami, zaleceniami inwestora oraz na warunkach określonych umową. b) CZĘŚĆ II - Urządzenie terenu rekreacyjnego w miejscowości Kozioł - placu zabaw oraz oznakowanie trasy Czołna - Kozioł: 1.1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - uporządkowanie, plantowanie terenu, - oczyszczenie terenu przeznaczonego na plac zabaw z kamieni i innych zanieczyszczeń, - usuniecie humusu w miejscach pod nawierzchnie syntetyczna, - wykonanie nawierzchni - montowanie urządzeń zabawowych, - montowanie elementów małej architektury (ławki, kosze na śmieci), - montaż tablicy informacyjnej z regulaminem, - montaż ogrodzenia i furtki, - oznakowanie techniką malarską trasy Czołna-Kozioł zgodnie z przepisami prawa i Instrukcją PTTK - obustronnie co 100-150 m 1.2. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary należy traktować jako materiał pomocniczy. (zał. nr 9 b). 1.3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za pełna obsługę geodezyjna przy wykonywaniu wszystkich elementów robót budowlanych. 1.4. Do odbioru Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć podwykonawczy operat geodezyjny placu zabaw. 1.5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: a) dokumentacją projektową, informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót; b) z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami, nor-mami, zaleceniami inwestora oraz na warunkach określonych umową. c) CZĘŚĆ III - Urządzenie terenu rekreacyjnego w miejscowości Śniadówka - placu zabaw: 1.1.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - uporządkowanie, plantowanie terenu, - oczyszczenie terenu przeznaczonego na plac zabaw z kamieni i innych zanieczyszczeń, - usuniecie humusu w miejscach pod nawierzchnie syntetyczna, - wykonanie nawierzchni - montowanie urządzeń zabawowych, - montowanie elementów małej architektury (ławki, kosze na śmieci), - montaż tablicy informacyjnej z regulaminem, - montaż ogrodzenia i furtki, 1.2. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary należy traktować jako materiał pomocniczy. (zał. nr 9 c). 1.3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za pełna obsługę geodezyjna przy wykonywaniu wszystkich elementów robót budowlanych. 1.4. Do odbioru Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć podwykonawczy operat geodezyjny placu zabaw. 1.5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: a) dokumentacją projektową, informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót; b) z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami, nor-mami, zaleceniami inwestora oraz na warunkach określonych umową. 2. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. 3. Uznaje się, że oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych - ale nie gorszych do tych, które zostały zakreślone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada zbliżone - ale nie gorsze do produktu referencyjnego cechy i parametry. 4. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza zastosowanie przez wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451130002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminabaranow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach