Gmina Miejska Ostróda ogłasza przetarg
- Adres: 14100 Ostróda, ul. Mickiewicza
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 896 429 400 , fax. 896 429 401
- Data zamieszczenia: 2017-10-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Ostróda
ul. Mickiewicza 24
14100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 896 429 400, fax. 896 429 401
REGON: 52443000000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
URZĄDZENIE STREFY AKTYWNOŚCI RODZINNEJ W OSTRÓDZIE W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO NA LATA 2014-2020 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: urządzenie strefy aktywności rodzinnej w Ostródzie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko- Mazurskiego na lata 2014-2020, w tym: 1) Część 1- remont budynku gospodarczego; 2) Część 2- wykonanie robót ogólnobudowlanych; 3) Część 3- dostarczenie i montaż elementów sportowo- rekreacyjnych i małej architektury; 4) Część 4- wykonanie parku linowego; 5) Część 5- wykonanie prac związanych z urządzeniem zieleni; zgodnie z przedmiarem robót (adekwatnie do wybranej / nych części- załącznik nr 4.1, 4.2, 4.3, 4.4, 4.5 do SIWZ), dokumentacją projektową (załącznik nr 5 do SIWZ), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik nr 6 do SIWZ) oraz wzorem umowy (adekwatnie do wybranej / nych części- załącznik nr 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5 do SIWZ). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności: 1) zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą roboty (teren budowy); 2) obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót (część 2, 3, 4); 3) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą (część 2, 3, 4); 4) uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone będą roboty oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót. 3. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę, na podstawie art. 29 ust. 3a uPzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a uPzp, Zamawiający wymaga, aby pracownicy fizyczni wykonujący czynności: Część 1, 2- polegające na bezpośrednim fizycznym wykonywaniu robót budowlanych, zatrudnieni byli przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.; dalej: KP); Część 3, 4- polegające na montażu elementów sportowo- rekreacyjnych i małej architektury i parku linowego, zatrudnieni byli przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 KP; Część 5- polegające na założeniu trawników i łąki kwiatowej, zatrudnieni byli przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 KP; 4. Uwaga: W przypadku, gdy w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 2) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców- pełnomocnictwo podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Wzór pełnomocnictwa stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. 3) w przypadku ustanowienia przez wykonawcę pełnomocnika, oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa infrastruktury rekreacyjno-sportowej na terenie gminy Janowiec Kościelny
Dodano: 2024-06-26 - Budowa ogólnodostępnych placów zabaw na terenie gminy Janowiec Kościelny
Dodano: 2023-10-30 - Budowa ogólnodostępnych placów zabaw na terenie gminy Janowiec Kościelny
Dodano: 2023-08-29 - Budowa ogólnodostępnych placów zabaw na terenie gminy Janowiec Kościelny
Dodano: 2023-06-13 - Modernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Iłowo-Osada
Dodano: 2023-04-24 - Budowa ogólnodostępnych placów zabaw na terenie gminy Janowiec Kościelny
Dodano: 2023-04-21 - Realizacja OBO Dajtki: „Park Osiedlowy DAJTKI 3”
Dodano: 2022-09-30 - Budowa placu zabaw „Sportowy Raj” w ramach budżetu obywatelskiego na rok 2022 przy Szkole Podstawowej nr 5 im. Noblistów Polskich w Gołdapi – II etap dostawa i montaż urządzeń placu zabaw
Dodano: 2022-09-22 - Realizacja OBO Likusy: „Rewitalizacja zabytkowego parku z placem zabaw przy ul. Bałtyckiej 45– Etap II”
Dodano: 2022-09-16 - Realizacja OBO Likusy: „Rewitalizacja zabytkowego parku z placem zabaw przy ul. Bałtyckiej 45– Etap II”
Dodano: 2022-08-29