Przetargi.pl
Budowa ogólnodostępnych placów zabaw na terenie gminy Janowiec Kościelny

GMINA JANOWIEC KOŚCIELNY ogłasza przetarg

  • Adres: 13-111 Janowiec Kościelny, 62
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896262061
  • Data zamieszczenia: 2023-04-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA JANOWIEC KOŚCIELNY
    62
    13-111 Janowiec Kościelny, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896262061
    REGON: 510743019
  • Adres strony internetowej zamawiającego: janowiec.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ogólnodostępnych placów zabaw na terenie gminy Janowiec Kościelny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie: ,,Budowa ogólnodostępnych placów zabaw na terenie gminy Janowiec Kościelny” polegające na budowie 2 (dwóch) tożsamych jeżeli chodzi o wyposażenie placów zabaw na terenie gminy Janowiec Kościelny. Place będą znajdowały się na terenach przynależnych do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Janowcu Kościelnym (13-111 Janowiec Kościelny 61) i Szkoły Podstawowej im. Zawiszy Czarnego w Waśniewie-Grabowie (13-111 Waśniewo-Grabowo 4).2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale III SWZ oraz w załączniku Nr 6 do SWZ. Na opis przedmiotu zamówienia składają się następujące dokumenty:1) minimalne parametry urządzeń,2) zdjęcia terenu w Janowcu Kościelnym,3) zdjęcia terenu w Waśniewie-Grabowie,4) wizualizacja placu,5) Plan zagospodarowania przestrzennego – Janowiec Kościelny,6) Plan zagospodarowania przestrzennego – Waśniewo-Grabowo.3. W przypadku wystąpienia w materiałach opisujących przedmiot zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczegółowego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza materiały i/lub rozwiązania równoważne opisanym pod warunkiem zachowania parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji oraz nieprowadzących do zmiany technologii. Wskazane w dokumentacji nazwy należy traktować jako przykładowe. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto również w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik Nr 3 do SWZ.5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie: ww. dokumentacji, SWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego, a także, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną.6. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. 2021 poz. 2351 ze zm.)(dalej ustawa Prawo budowlane), przepisom Kodeksu cywilnego i ustawie Pzp. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania robót budowlanych zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno – budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie.7. Zamówienie będzie finansowane ze środków własnych Zamawiającego oraz ze Środków Europejskiego Funduszu Regionalnego na Rzecz Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” z wyłączeniem projektów grantowych oraz operacji w zakresie podejmowania działalności gospodarczej – umowa o przyznaniu pomocy Nr 00977-6935-UM1411459/22.8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.Uzasadnienie: Zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie place zabaw mają mieć takie samo wyposażenie, rozbicie na zadania może doprowadzić do rozbieżności w wyposażeniu, co niezgodne jest z dokumentacją techniczną i zamierzeniem zamawiającego.9. Wykonawca lub podwykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, przez cały okres realizacji zamówienia, wszystkich osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu prac fizycznych przy realizacji robót budowlanych, w szczególności czynności dotyczące: robót montażowych i obsługi maszyn i urządzeń budowlanych (np. obsługa koparek, spycharek, ładowarek, samochodów ciężarowych itp.) objęte zakresem zamówienia wskazanym w § 1 projektowanych postanowień umowy, które stanowią załącznik Nr 3 do SWZ. Wymóg nie dotyczy osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą (samozatrudnienie) wykonujących usługi dostaw materiałów budowlanych, usług transportowych, sprzętowych i podobnych).Szczegółowe wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz sankcje za nieprzestrzeganie ww. wymogu zostały opisane w § 7 i 11 projektowanych postanowień umowy, które stanowią załącznik Nr 3 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie 2.500,00 (słownie: dwa tysiące pięćset złotych)2. Pozostałe wymagania dotyczące wadium zostały określone w rozdziale IX SWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach