Urząd Gminy Filipów ogłasza przetarg
- Adres: 16-424 Filipów, ul. Garbaska 2
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 087 5696081 , fax. 087 5696081
- Data zamieszczenia: 2014-03-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Filipów
ul. Garbaska 2 2
16-424 Filipów, woj. podlaskie
tel. 087 5696081, fax. 087 5696081
REGON: 00053419600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.filipow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Urządzenie placu rekreacyjno-sportowego wokół budynku Urzędu Gminy w miejscowości Filipów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na Urządzeniu placu rekreacyjno-sportowego wokół budynku Urzędu Gminy w miejscowości Filipów realizowanych w ramach projektu pn Podniesienie atrakcyjności i rewitalizacja gminy Filipów poprzez urządzenie placu rekreacyjno-sportowego wokół budynku Urzędu Gminy w miejscowości Filipów. 2. Zamówienie publiczne realizowane jest w ramach środka 4.1 Rozwój obszarów zależnych od rybactwa, Program Operacyjny Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013. 3. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje zabudowę działki w: 1) Obiekty małej infrastruktury: mini scena, wiata śmietnikowa, plac zabaw o podłożu piaszczystym z wyposażeniem, skatepark z urządzeniami, ławki, kosze na śmieci, tablica informacyjna, latarnie parkowe. 2) Instalacja elektryczna oświetlenia parkowego oraz mini sceny. 3) Ciągi piesze, parkingi, ciągi komunikacyjne z kostki brukowej. 4) Plac przed mini sceną z kostki betonowej. 5) Zjazd z drogi powiatowej z kostki betonowej. 6) Ogrodzenie panelowe. 7) Wykonanie muru oporowego. 8) Zasadzenia zieleni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących Załącznik Nr 10 do niniejszej SIWZ. Zamawiający dołącza do SIWZ przedmiary robót. Stanowią one wyłącznie materiał pomocniczy do obliczenia ceny oferty. Przedmiary robót powinny być analizowane w powiązaniu z projektami, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną, Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i należy je uzupełnić o pozycje robót pominięte a wynikające z powyższych ustaleń po wcześniejszym ich uzgodnieniu z Zamawiającym. Wykonawca winien zgłosić w trakcie postępowania przetargowego, wszelkie zauważone błędy, pomyłki, rozbieżności pomiędzy przedmiarem, a dokumentacją projektową i wystąpić do Zamawiającego o rozstrzygnięcie. Jeżeli występują rozbieżności w opisie przedmiotu zamówienia pomiędzy dokumentacją techniczną a przedmiarami robót, należy przyjąć za wiążący opis przedmiotu zamówienia zawarty w dokumentacji technicznej. Roboty nieujęte w przedmiarze robót, a występujące w dokumentacji technicznej nie są robotami dodatkowymi. W ofercie Wykonawca powinien podać cenę ryczałtową, obejmującą całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia, uwzględniającą rozmiar robót budowlanych i inne koszty ponoszone przez Wykonawcę. Wykonawca nie będzie mógł żądać podwyższenia wynagrodzenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium: a) Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 25 000 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych). b) Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). c) Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto zamawiającego: Bank Spółdzielczy Rutka Tartak o/Filipów nr 18 9367 0007 0020 0203 3521 0002 z dopiskiem na przelewie: Wadium w postępowaniu na wykonanie robót budowlanych Urządzenie placu rekreacyjno-sportowego wokół budynku Urzędu Gminy w miejscowości Filipów. d) Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: - pieniężnej dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony do oferty, - innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. e) Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie (najpóźniej do upływu terminu na składanie ofert) znajdzie się na koncie Zamawiającego. f) Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp. g) Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. h) Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przypadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.filipow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Radziłów
Dodano: 2016-07-27 - Robota budowlana: Remont magazynu środków bojowych nr 26 na terenie JW. w Osowcu
Dodano: 2016-07-27 - Modernizację pokrycia dachowego wraz z niezbędną obróbką blacharską w DPS w Czerewkach
Dodano: 2016-07-27 - Remont pomieszczenia stołówki w DPS w Czerewkach
Dodano: 2016-07-27 - Głęboka termomodernizacja kompleksu Gminnego Zespołu Szkół w Michałowie.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Remont i adaptacja pomieszczeń szkolnych na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy
Dodano: 2016-07-27 - Wymiana ogrodzenia w Zespole Szkół nr 8 w Suwałkach
Dodano: 2016-07-27 - Remont dwóch łazienek w budynku Pływalni przy ul. Wojska Polskiego 2 w Suwałkach
Dodano: 2016-07-27 - Robota budowlana z podziałem na trzy części: Część 1 - Remont pomieszczeń I piętra budynku sztabowego nr 1 na terenie JW. w Białymstoku; Część 2 - Remont pokrycia dachowego budynku nr 5 na terenie JW. w Białymstoku; Cześć 3 - Konserwacja pomieszczeń w budynku nr 21 Węzła Łączności na terenie JW. w Białymstoku
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa obiektu administracyjnego na bibliotekę gminną
Dodano: 2016-07-26