Przetargi.pl
Urządzenia sieciowe i osprzęt sieciowy pozwalający na przyłączenie do szerokopasmowego Internetu w ramach projektu „Cyfrowa Gmina” i modernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Tarnowskiej.

GMINA DĄBROWA TARNOWSKA ogłasza przetarg

  • Adres: 33-200 Dąbrowa Tarnowska, Rynek 34
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 6442121 , fax. 14 6422747
  • Data zamieszczenia: 2022-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA DĄBROWA TARNOWSKA
    Rynek 34
    33-200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie
    tel. 14 6442121, fax. 14 6422747
    REGON: 851661145
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowatar.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Urządzenia sieciowe i osprzęt sieciowy pozwalający na przyłączenie do szerokopasmowego Internetu w ramach projektu „Cyfrowa Gmina” i modernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Tarnowskiej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Urządzenia sieciowe i osprzęt sieciowy pozwalający na przyłączenie do szerokopasmowego Internetu w ramach projektu „Cyfrowa Gmina” i modernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Tarnowskiej - zgodnie z załącznikiem nr 1 Programem Funkcjonalno – Użytkowym (z wyłączeniem elementów „kontrola dostępu”, dostosowanie serwerowni do wymagań” i „sufity podwieszane wraz z oświetleniem”) oraz kosztorysem ofertowym.Zakres robót obejmuje:Wykonanie przedsięwzięcia pn.: Urządzenia sieciowe i osprzęt sieciowy pozwalający na przyłączenie do szerokopasmowego Internetu w ramach projektu „Cyfrowa Gmina” i modernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Tarnowskiej w trybie zaprojektuj i wybuduj, zgodnie z załącznikiem nr 1 „Programem Funkcjonalno – Użytkowym” (z wyłączeniem elementów „kontrola dostępu”, dostosowanie serwerowni do wymagań” i „sufity podwieszane wraz z oświetleniem”) oraz kosztorysem ofertowym, polegającego m.in. na:- Wykonanie demontażu istniejącej sieci strukturalnej LAN;- Budowę tras kablowych;- Wykonanie sieci strukturalnej LAN kat 6A;- Prace związanie z przeniesieniem istniejącej sieci telefonicznej;- Wykonanie pomieszczenia serwerowni;- Wykonanie dedykowanego zasilania serwerowni;- Uporządkowanie dedykowanej sieci zasilającej.Roboty budowlane powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno – budowlanymi, normami oraz należy złożyć pisemne oświadczenie, że będą wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno – budowlanymi i normami oraz, że obiekt /instalacja/ będzie kompletny z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.Zadanie będzie realizowane w trybie zaprojektuj i wybuduj. Na prowadzone roboty budowlane Wykonawca uzyska stosowne pozwolenia lub dokona zgłoszenia robót budowlanych (jeżeli przepisy Prawa Budowlanego tak stanowią) na podstawie opracowanego przez Wykonawcę i zaakceptowanego przez Zamawiającego projektu. Należy przygotować komplet dokumentacji odbiorowej w 2 egzemplarzach. Dokumentację należy przekazać inwestorowi najpóźniej w dniu zakończenia inwestycji. Do zakresu zadania należą dodatkowo:- przeprowadzenie badań i prób początkowych i końcowych dla całego zakresu robót i instalacji wykonanych w ramach zadania;- uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień i decyzji, niezbędnych do projektowania, odbioru zadania i użytkowania infrastruktury będącej przedmiotem zadania – jeżeli wymogi prawa tak stanowią;- dostarczenie i zamontowanie wyposażenia niezbędnego do należytego funkcjonowania przedmiotu inwestycji; Roboty budowlane winny być wykonane w sposób umożliwiający niezakłócone funkcjonowanie urzędu, przy uwzględnieniu konieczności czasowego wyłączenia z użytkowania poszczególnych pomieszczeń – w uzgodnieniu z kierownictwem urzędu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych; 00/100 złotych);2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1). pieniądzu;2). gwarancjach bankowych;3). gwarancjach ubezpieczeniowych;4). poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 z późn. zm.).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Tarnowskiej w Banku Spółdzielczym w Dąbrowie Tarnowskiej nr rachunku: 72 9462 0003 2001 0000 4226 0003 z dopiskiem „Wadium – postępowanie IZP.271.2.26.2022”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP;2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Dąbrowa Tarnowska;7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP zostanie odrzucona.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący zdolności do występowania w obrocie gospodarczym jeżeli wykonawca prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową jeśli przedłoży wraz z ofertą dokument potwierdzający że jest wypisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem.(dotyczy: wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego (KRS), do którego powinny być wpisane podmioty prowadzące działalność gospodarczą w określonej formie prawnej lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), czyli spis przedsiębiorców będących osobami fizycznymi)(Zamawiający żąda wpisu do odpowiedniego rejestru wyłącznie od wykonawców prowadzących działalność gospodarczą lub zawodową)2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej jeżeli wykaże posiadanie dokumentów potwierdzających, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 PLN, w tym co najmniej 100 000,00 PLNna 1 zdarzenie. Zamawiający wymaga przedłożenia kopii opłaconej polisy, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia OC.4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie doświadczenia zawodowego jeżeli wykaże, że w ciągu ostatnich 5-ciu lat wykonał co najmniej 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. m.in. budowa, przebudowa, remont lub modernizacja sieci strukturalnej w budynkach użyteczności publicznej wraz z punktami elektryczno-logicznymi"PEL" oraz wykonaniem dedykowanej instalacji elektrycznej, o wartości co najmniej 200 000,- zł każde, potwierdzone dowodami na należyte wykonanie robót.b) W zakresie potencjału technicznego Zamawiający nie stawia warunków w prowadzonym postępowaniu.c) Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie potencjału kadrowego jeżeli wykaże że dysponuje lub będzie dysponował osobą lub osobami odpowiedzialnymi za projektowanie i kierowanie robotami budowlanymi, w tym osobami z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie projektowym i wykonawczym w specjalnościach: ogólnobudowlanej i instalacji będących przedmiotem zamówienia.(Odnośnie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą oni polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.W przypadku posługiwania się przez wykonawcę cudzym potencjałem, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-16

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach