Przetargi.pl
urządzenia medyczne: Aparat EKG; Napęd ortopedyczny; System grzewczy pacjenta.

Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy ogłasza przetarg

  • Adres: 10-561 Olsztyn, ul. Żołnierska 18
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5393472, 0602816546 , fax. 089 5337701
  • Data zamieszczenia: 2009-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy
    ul. Żołnierska 18 18
    10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5393472, 0602816546, fax. 089 5337701
    REGON: 00029558000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wssd.olsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    urządzenia medyczne: Aparat EKG; Napęd ortopedyczny; System grzewczy pacjenta.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - Zadanie nr 1 - 12- kanałowy aparat EKG do badań pacjenta - 1 szt. - Zadanie nr 2 - System ogrzewania pacjenta w warunkach sal operacyjnych - 1 zestaw. - Zadanie nr 3 - Zestaw napędów ortopedycznych - 1 zestaw.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2- wg załącznika nr 2 do SIWZ. B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne Wykonawca składa następujące dokumenty: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne Wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu (każda nie mniejsza niż odpowiednio: zadanie nr 1 - 8 tyś.; nr 2 -14 tyś.; nr 3 -29 tyś. złotych brutto ), dat wykonania oraz odbiorców (wg załącznika nr 3 do SIWZ.). Wymagane jest wykazanie minimum 2 zrealizowanych dostaw o charakterze takim samym jak przedmiot zamówienia (odpowiednio do każdego zadania tj. nr 1 - aparaty EKG; nr 2 - zestawy ogrzewania pacjenta, nr 3 napędy- wiertarki chirurgiczne, ortopedyczne itp.) oraz załączenie minimum 2 potwierdzeń należytego ich wykonania np. listów referencyjnych. Potwierdzenia mają być podpisane przez wykazanych odbiorców. UWAGA. Załącznik nr 3 do SIWZ wraz z potwierdzeniami należytego wykonania dostaw należy złożyć dla każdego zadania oddzielnie. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych - oświadczenie wg wzoru zał. nr 2 do SIWZ. 3. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia wymagane jest złożenie wraz z ofertą Firmowych Materiałów Informacyjnych (FMI) - instrukcji obsługi, folderów reklamowych, prospektów lub ulotek /ze zdjęciami/ itp., w których zawarte będą informacje i dane nt. oferowanego produktu- podstawowe informacje o oferowanym produkcie potwierdzające wymagane - oferowane parametry techniczne (wg tabel zał. nr 1A) - i przeznaczenie itp. FMI umieścić spięte, zszyte - wpinając do oferty, jako załącznik do oferty. Materiały informacyjne mają być podpisane przez wykonawcę zgodnie z pkt. VI.G. nw. UWAGA. Dopuszcza się złożenie FMI w formie elektronicznej na nośniku CD lub pendrive. C. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca składa następujące dokumenty: 1. oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2- wg załącznika nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawcę z ofertą oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. VI. A do C wg klucza -spełnia- lub -nie spełnia-

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wssd.olsztyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach