Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 13-200 Działdowo, ul. Leśna 1
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. (023) 6972653 , fax. (023) 6972653
- Data zamieszczenia: 2009-10-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Leśna 1 1
13-200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie
tel. (023) 6972653, fax. (023) 6972653
REGON: 00031017200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-dzialdowo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wózka reanimacyjnego - 1 szt. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wózka reanimacyjnego - 1 szt. Wymagania ww. sprzętu zawiera załącznik nr 1 do oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331920002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( z późn. zm.) tj. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych niżej określonych dokumentów według formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: 1.1 formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do siwz - wraz z wypełnionym i podpisanym załącznikiem nr 1 do oferty. 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.3 dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych 1.4 oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 1.5 Wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych lub deklaracja zgodności CE potwierdzająca, że oferowany wyrób medyczny spełnia wymagania określone w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896) 1.6 Katalogi/prospekty oferowanego sprzętu medycznego zawierające dane techniczne (w języku polskim). 1.7 Instrukcja obsługi w języku polskim wraz z dostawą - należy dołączyć oświadczenie 1.8 Gwarancja min. 24 miesiące oraz karta gwarancyjna z dostawą wózka - należy dołączyć oświadczenie, na jaki okres Wykonawca udziela gwarancji, a także że dostarczy kartę gwarancyjną z dostawą wózka 1.9 Paszport urządzenia wraz z dostawą - należy dołączyć oświadczenie 1.10 Protokół odbioru - należy dołączyć oświadczenie, ze zostanie przekazany wraz z dostawą wózka 1.11 Bezpłatne szkolenie personelu - należy dołączyć oświadczenie 1.12 Bezpłatne złożenie wózka u Zamawiającego - należy dołączyć oświadczenie 1.13 Serwis w okresie gwarancji bezpłatny - należy dołączyć oświadczenie 1.14 Bezpłatne przeglądy techniczne na koniec 1 i 2 roku gwarancji 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 87 poz. 605). Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-dzialdowo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wyposażenia do Oddziału Chorób Wewnętrznych i Oddziału Chirurgii Szpitala Powiatowego w Kętrzynie
Dodano: 2016-03-30 - Zakup wyposażenia do Oddziału Chorób Wewnętrznych i Oddziału Chirurgii Szpitala Powiatowego w Kętrzynie
Dodano: 2016-03-07 - Zakup wyposażenia do Oddziału Ginekologiczno-Położniczego oraz Chorób Wewnętrznych Szpitala Powiatowego w Kętrzynie.
Dodano: 2015-10-08 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby oddziałów i pracowni z podziałem na 6 zadań dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 23/2015)
Dodano: 2015-09-02 - Przetarg nieograniczony na dostawę łóżek medycznych z osprzętem, kardiomonitorów, ssaków i aparatu EKG
Dodano: 2015-07-07 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla Oddziału Neurologicznego i Oddziału Udarowego z podziałem na 4 zadania dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 37/2014)
Dodano: 2014-11-14 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla Oddziału Neurologicznego i Oddziału Udarowego z podziałem na 3 zadania dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 35/2014)
Dodano: 2014-10-06 - Dostawa wyposażenie medycznego
Dodano: 2014-09-05 - MEBLE I INNE WYPOSAŻENIE WNĘTRZ DO NOWEGO BLOKU OPERACYJNEGO
Dodano: 2013-09-19 - Sprzęt różny do doposażenia oddziału chirurgii i nowopowstałego Centrum Urazowo-Oparzeniowego
Dodano: 2013-06-04