Przetargi.pl
URZĄDZENIA DRUKUJĄCE (Nr rejestru I/26/15)

Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-545 Poznań, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8310142, 8310242 , fax. 61 8310107
  • Data zamieszczenia: 2015-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
    ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147
    61-545 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8310142, 8310242, fax. 61 8310107
    REGON: 00028885700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.orsk.ump.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    URZĄDZENIA DRUKUJĄCE (Nr rejestru I/26/15)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego: - drukarek - w ilości 54 sztuk oraz - drukujących urządzeń wielofunkcyjnych - w ilości 18 sztuk. Wymagania Zamawiającego: 1) Zaoferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany i nieregenerowany, o roku produkcji 2015. Powinien posiadać oznakowanie CE i deklarację zgodności wystawioną przez producenta sprzętu zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami. 2) Wykonawca zobowiązany jest również do przekazania Zamawiającemu dokumentów gwarancyjnych (wymagany okres gwarancyjny nie krótszy niż 36 miesięcy) oraz, jeśli to konieczne, licencji na dostarczone wraz z urządzeniami drukującymi oprogramowanie. 3) Przedmiot zamówienia nie może mieć gorszych parametrów technicznych, aniżeli te opisane w poniższej tabeli: TABELA A - Drukarka Nazwa parametru urządzeń drukujących: Wymagane parametry, jakie powinny spełniać urządzenia drukujące: Technologia Druk laserowy monochromatyczny, Funkcje DRUKOWANIE Prędkość drukowania dla formatu A4 Min. 33 str./min Jakość druku 1200 x 1200 dpi Dostosowany do pracy w sieci TAK Pamięć Min. 256MB Szybkość procesora Min. 800 MHz Czas wydruku pierwszej strony Max 8 sek Porty Hi-Speed USB 2.0 Karta sieciowa Wewnętrzna, 10/100/1000 Base-TX Moduł druku dwustronnego TAK Obsługiwana gramatura nośnika do 163g/m2 Podajnik papieru Min. 1 x 300 arkuszy Języki drukowania PCL6, PCL5e, emulacja Postscript 3 Standardowe wymiary nośników A4; A5; A6; B5; koperty (C5, DL, B5) Dodatkowe podajniki papieru Możliwość rozbudowy o kolejny podajnik Odbiornik papieru Min. 150 arkuszy Wydajność miesięczna Min. 50000 stron Dostępność sterowników do następujących systemów operacyjnych: Przynajmniej dla Windows? XP w wersji 32-bitowej, Microsoft? Windows? 7 w wersji 32-bitowej/64-bitowej i inne nowsze wersje systemu operacyjnego Windows Zużycie energii Średnio 600W Waga Do 15kg Wymiary Max. 400 x 400 x 380 mm Materiały eksploatacyjne Min. pojemność tonera na 6900 stron Inne wymagania: płyta CD (sterowniki, oprogramowanie, instrukcja), kabel zasilania, przewód do transmisji USB min. 1,8 m. TABELA B - Drukujące urządzenie wielofunkcyjne Technologia Druk laserowy monochromatyczny Funkcje DRUKOWANIE, KOPIOWANIE, WYSYŁANIE FAKSÓW W CZERNI, SKANOWANIE W CZERNI I W KOLORZE Prędkość drukowania dla formatu A4 Min. 33 str./min Jakość druku Min. 1200 x 1200 dpi Dostosowany do pracy w sieci TAK Pamięć Min. 256MB Szybkość procesora Min. 400 MHz Czas wydruku pierwszej strony Max 8,5 sek Porty Hi-Speed USB 2.0 Karta sieciowa Wewnętrzna, 10/100/1000 Base-TX Moduł druku dwustronnego Tak, automatyczny Obsługiwana gramatura nośnika do 163g/m2 Podajnik dokumentów ADF Min. 35 arkuszy Podajnik papieru główny Min. 1 x 300 arkuszy Języki drukowania PCL6, PCL5e, Postscript 3 Standardowe wymiary nośników A4; A5; A6; B5; koperty (C5, DL, B5) Odbiornik papieru Min. 150 arkuszy Wydajność miesięczna Min. 50000 stron Typ skanera Płaski, z możliwością korzystania z automatycznego podajnika Skanowanie dwustronne TAK Optyczna rozdzielczość skanowania Do 1200x1200 dpi Kodowanie koloru Min 30 bit Skanowanie w kolorze TAK Szybkość faksu ok. 3 sek. na str. Liczba stron przechowywana w pamięci Min. 300 str. Rozdzielczość kopiowania Min. 600x600 dpi Szybkość kopiowania Min. 33 kopii/min Ilość kopii na arkuszu Do 4 kopii/arkusz Automatyczne kopiowanie dwustronne (DADF) TAK Dostępność sterowników do następujących systemów operacyjnych Przynajmniej dla Windows? XP w wersji 32-bitowej, Microsoft? Windows? 7 w wersji 32-bitowej/64-bitowej i inne nowsze wersje systemu operacyjnego Windows Zużycie energii Średnio 1200W Waga Do 16kg Wymiary Max 440 x 430 x 430 mm Materiały eksploatacyjne Min. pojemność tonera na 6900 stron Inne wymagania płyta CD (sterowniki, oprogramowanie, instrukcja), kabel zasilania, przewód do transmisji USB min. 1,8 m.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302321108
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w formie pieniężnej winno wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania! Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc 00/100 złotych) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu; - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - w gwarancjach bankowych; - w gwarancjach ubezpieczeniowych; - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz.275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na poniższy rachunek bankowy: Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Poznaniu 06 1130 1088 0001 3005 4720 0001 z dopiskiem Wadium I-26-15 Dowód wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie kserokopię potwierdzenia Za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty, natomiast oryginał potwierdzenia włożyć do koperty. Zamawiający zwróci wadium: 1. wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po unieważnieniu postępowania; 2. wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; 3. niezwłocznie, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie punktu 2, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.orsk.ump.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach