Przetargi.pl
Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Izby Skarbowej w Poznaniu

Izba Skarbowa w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-726 Poznań, ul. Cyryla Ratajskiego 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8586100 , fax. 061 8522224
  • Data zamieszczenia: 2015-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Skarbowa w Poznaniu
    ul. Cyryla Ratajskiego 5 5
    61-726 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8586100, fax. 061 8522224
    REGON: 00102297200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.apodatkowa.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Izby Skarbowej w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Izby Skarbowej w Poznaniu w ilości ogółem 12 szt. zgodnie ze specyfikacją określoną w Zał. Nr 2 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tym: a) zamówienie podstawowe (obligatoryjne) - 10 szt. b) zamówienie w ramach opcji - 2 szt. Zamawiający wymaga aby zaoferowane urządzenia były jednorodne (ten sam model dla wszystkich urządzeń oferowanych w ramach zamówienia podstawowego i opcji) Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji: a) ilość urządzeń wielofunkcyjnych z podziałem na zamówienie podstawowe (obligatoryjne) i opcję wskazano w pkt 3.1, b) skorzystanie z opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie poszerzonym, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z prawa opcji, c) uruchomienie opcji uzależnione jest od możliwości finansowych Zamawiającego, Zamawiający powiadomi Wykonawcę o zakresie skorzystania z opcji, po wyborze najkorzystniejszej oferty, przed podpisaniem umowy, d)uruchomienie opcji nie powoduje zmiany terminu realizacji zamówienia, termin realizacji zamówienia w ramach opcji jest tożsamy z terminem realizacji zamówienia podstawowego e)uruchomienie opcji nie stanowi zmiany umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302321108
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.apodatkowa.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach